Mexico

Mexico Singlereizen

17-daagse single groepsreis Raadsels van de Maya's

Vertrek: 22-07-2017

bart
04-01-2017 - 19:09 uur
Hoi
toekomstige reizigers, heb inmiddels deze reis ook geboekt, staat nog in optie ,i.v.m gelijk de verlenging erbij geboekt.
Heb al meerdere mooie en leuke reizen gemaakt met fox.

met groet, bart
Er zijn 47 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Annelies Spann
20-07-2017 - 13:39 uur
Lekker inchecken als je al kunt. We zien elkaar wel bij de gate. Groetjes, Annelies
RE: malou
19-07-2017 - 22:19 uur
Hi Annelies,

Ik ben zaterdag al om 4.45 op Schiphol (kan met iemand meerijden). Wacht ik op jou en de rest om in te checken, of kan ik dit al op eigen gelegenheid doen?
18-07-2017 - 19:57 uur
Hallo Bart en andere medereizigers.

Jullie herkennen mij zaterdag aan het blauwe Fox shirt. Rood haar, 50+, kleurrijk...ik maak me wel kenbaar.

Wat betreft je vraag over de groepspot (fooien en entreegelden). Enkelen betalen in peso's, anderen in de valuta van Guatemala en anderen in usd. Euro's niet. We kunnen bij aankomst in Cancún direct op het vliegveld pinnen. Usd dollars zijn ook handig om te wisselen. Dat kan overal. Euro's wisselen is wat lastiger in Guatemala. De eerste dagen niet, alleen in Panajachel. Het handigst is pinnen en usd. Als er nog vragen zijn, geen probleem. Gezellig en tot zaterdag.
RE: Richard
18-07-2017 - 16:48 uur
Hallo Annelies Spann,

Uit jouw verhaal maak ik op dat je met ons meevliegt naar Mexico vanaf Schiphol. Kunnen we je ergens aan herkennen. Zou een beetje jammer zijn als we pas in Mexico weten wie je nu bent.

Verder nog even een praktische vraag over het geld. Dollars is duidelijk. Maar bv het geld voor de fooienpot. Heb je er dan wat aan als we dan doen met Euro's of heb je liever lokaal geld/dollars ?

Richard.
RE: Malou
14-07-2017 - 17:57 uur
Hi medereizigers,
Ik heb al een paar maanden geleden geboekt, maar kijk pas net voor het eerst op het forum en zie leuke berichten voorbij komen. Helaas heb ik de pre-party gemist, zal vast een leuke start zijn geweest!
Tot in het vliegtuig of in Mexico
Groetjes, Malou (Arnhem, 30)
13-07-2017 - 11:19 uur
Hallo allemaal, ik ben Annelies jullie reisbegeleidster voor de singel groepsreis die start op 22 juli. Het is een geweldige reis waarbij jullie van alles te zien krijgen. Ik heb er enorm veel zin in. Ik wil jullie er op wijzen dat het noodzakelijk is dat jullie usd meebrengen. Het staat wel in de reisbescheiden, maar soms zien mensen dit over het hoofd. Zorg dat jullie ten minste 100 usd hebben per persoon. Dit is voor uitgaven tijdens de reis die niet anders dan met usd kunnen worden betaald. Daarnaast een regenjasje en goede schoenen (mocht je de pacaya vulcaan willen beklimmen). Een lange, dunne broek is handig voor Tikal en bezoek aan de indianendorpjes. Mochten jullie verder nog vragen hebben, ga jullie gang. Groetjes en tot volgende week zaterdag op schiphol.
RE: Angelique
03-07-2017 - 12:43 uur
Hoi iedereen,

Voor degenen die (nog) niet in de groeps-app zit:
Omdat ik zo laat geboekt heb, kreeg ik al de vluchtgegevens door. De heenreis was eerder dan op de site te zien is en via NY. Ik dacht dat ik wellicht de enige was met deze vlucht, maar ik heb vanmorgen Fox gebeld en die gaven door dat dit heenvlucht voor iedereen is, welke ook een stuk vroeger is !!
Vluchten worden dan UA 071 Schiphol - Newark NY 9.15 - 11.30 uur en UA Newark NY - Cancun 13.55 - 17.00 uur.
Dit alvast ter info.

Groetjes en tot over 3 weken.
RE: Arno
25-06-2017 - 16:30 uur
Hallo allemaal,

Ik ben ook van de partij.
Leuk om vooraf kennis te maken, voeg me maar toe in de app groep.

Gr. Arno
RE: Angelique
25-06-2017 - 12:49 uur
Hoi iedereen,

Ik heb vorige week eindelijk de bevestiging van Fox ontvangen dat ik mee kan / mag.
Ben dit jaar later dan anders met het boeken van een reis, maar heb er erg veel zin in!
Ik heb mij net aangemeld bij Bart voor de pre-meeting, dus ik zie jullie graag 1 juli.
Het aftellen kan beginnen!

Gr. Angelique
RE: bart
21-06-2017 - 18:32 uur
Hoi Mensen
even vraagje zijn nu met 13 op de whats app groep.
Nou heeft mijn e mail bijna drie weken niet gewerkt, dus als er nog mensen die al mail gestuurd hadden met hun 06, en nog niet toegevoegd zijn op de whats app groep
Stuur aub even een nieuwe mail naar mij, met je 06 nummer en ik voeg je toe .
Tweede update ik ga zo ie zo overnachten bij schiphol, heb het ibus hotel
Nu zijn er al meer die dit ook gaan doen, dus misschien leuk om in het zelfde hotel af te spreken voor een klein etentje of kleine borrel
Vele groetjes bart
17-06-2017 - 12:47 uur
Hallo Manon

Welkom bij de groep. De meer zielen de meer vreugd zoals ze zeggen.

@Manon,@Maud: Bart kan waarschijnlijk pas maandag weer bij z'n mail dus toevoegen zal tot dan even blijven liggen.

Richard.
RE: Manon
16-06-2017 - 23:26 uur
Hallo allemaal,

Ik ga ook mee! Helaas kon ik geen verlening meer bijboeken, maar ik heb er heel erg veel zin in!
Ik zal ook een berichtje sturen naar Bart om me bij jullie te voegen in de app groep :)

Groetjes Manon
16-06-2017 - 14:08 uur
Hallo Maud,

Welkom bij de groep. Zeker kun je bij de Whatsapp groep. Beheerder van de groep is Bart. Stuur hem even een privé mail met je 06 nummer. Ergens verderop in het forum staat een icon achter Bart z'n naam.

We hebben trouwens een pre-meet gepland/geregeld op 1 juli te Amersfoort. Zin ?

Mvg.

Richard.
RE: Maud
16-06-2017 - 13:54 uur
Hallo!!

Ik heb deze reis een tijd geleden geboekt, met verlenging (kom er net pas achter dat dit forum bestaat oeps) en er ongelófelijk veel zin in. Ik kreeg mee dat er een whatsapp groep is en vroeg mij af of ik hier ook in mag!

Liefs
RE: Inge
13-05-2017 - 12:54 uur
Hoi allemaal,

Ook ik heb de reis met verlenging geboekt! Leuk dat er al een WhatsApp groep is.
Ik heb er zin in!

Groetjes Inge
RE: Gamze
08-05-2017 - 21:02 uur
Hi Richard,

in de zomer van 2014 had ik de singlereis ´Islandhopping Thailand´ gedaan met een verlenging in Phuket. Was in totaal ook een reis van ongeveer 20 dagen, waarin je dus standaard je eigen kamer kreeg. Heb daar destijds €2350 voor betaald. Datzelfde bedrag betaal ik nu, maar dan zonder eigen kamer :( vandaar mijn twijfels...
Mocht ik deze reis boeken zal ik het via hier nog wel even bevestigen. Ik wens jullie alvast een top vakantie toe!

Groeten,
Gamze
08-05-2017 - 16:05 uur
Hallo Gamze,

Ik heb voor zowel de reis als de verlenging (in Mexico) een kamer voor me zelf. Dan maar de extra kosten.

Vraag me trouwens af of de reis van vroeger (incl. 1 persoons kamer) kwa kosten ongeveer gelijk is aan de huidige reis met als extra de 1 persoons kamer.

Richard.
RE: Gamze
08-05-2017 - 14:03 uur
Hallo lieve mensen,

ik zit er aan te denken deze reis te boeken. Ik vroeg mij alleen af hoeveel van jullie de optie "tweepersoonskamer voor alleengebruik" hebben aangevinkt? Dat is nu een extra optie bij zowel de rondreis als bij de verlenging. Het maakt de hele reis echter wel een stuk duurder...

Omdat ik voor het laatst 3 jaar terug op singlerondreis ben geweest met Fox en het toen inbegrepen zat in de prijs dat iedereen zijn/haar eigen kamer had vroeg ik mij af of, nu dat je er extra voor moet betalen, veel mensen er alsnog voor kiezen...

Hoor het graag van jullie!

Groeten,

Gamze uit Haarlem (30)
04-05-2017 - 09:01 uur
Hallo Allemaal,

Bij deze even een status bericht. Een aantal van ons heeft zich al getroffen via de whatsapp groep (neem contact op met Bart als je daaraan toegevoegd wilt worden) en daarbij zijn er plannen ontstaan om een pre-meet te organiseren. Huidige datum is 1 juli en locatie zeer waarschijnlijk Amersfoort. Heb je dus zin daar bij te zijn en zit je nog niet in de Whatsapp groep meld je aan. Altijd leuk om je medereizigers te leren kennen.

Richard.
RE: Sophie
25-04-2017 - 08:37 uur
Hoi allemaal!

Ook hier een definitieve boeking & verlening in Cancun! Ik zou ook graag in de WhatsApp groep willen om alvast kennis te maken!

Groetjes,

Sophie
24-04-2017 - 20:13 uur
welkom christina
stuur maar je 06 naar mijn e mail voeg ik je toe bij de whats app groep
gr bart
RE: christina van tilburg-taberima
24-04-2017 - 19:36 uur
Dag a.s. Mexico reizigers,
Ik heb al een poosje terug de bevestiging gekregen.
Heb er goed zin in. Ook met verlenging in Cancun.
Heerlijk bijkomen.
Ik wil ook bij de groepsapp. Eerder kennismaken met een drankje en een hapje
lijkt me een leuk idee.
24-04-2017 - 19:35 uur
Heerlijk bijkomen.
lijkt me een leuk idee.
24-04-2017 - 19:35 uur
Heerlijk bijkomen.
lijkt me een leuk idee.
24-04-2017 - 19:34 uur
Heerlijk bijkomen.
lijkt me een leuk idee.
24-04-2017 - 19:34 uur
Heerlijk bijkomen.
lijkt me een leuk idee.
RE: Maarten
22-04-2017 - 11:48 uur
Hoi,

Gisteren ook de definitieve bevestiging ontvangen. Kijk er naar uit!
Ook mij lijkt het leuk om vooraf een keer wat af te spreken, goed idee!

Groeten,
Maarten (Enschede)
RE: Kajsa
12-04-2017 - 14:27 uur
Hoi Bart,

Ik had je gisteravond al een berichtje gestuurd met mijn nummer, maar weet nu niet of dit goed is doorgekomen...
12-04-2017 - 14:24 uur
Welkom Kajsa
Gezellig dat je ook mee gaat.
Als je nu eventueel toch wat op de hoogte gehouden wilt worden, er is een whats app groepje, nu al met zijn 5.
Als je me dan mailt dan voeg ik je toe aan de whats app groep, geheel vrijwillig natuurlijk .
Niks moet bijna alles mag .
Geld natuurlijk ook voor de rest van de deelnemers, iedereen mag zich aanmelden voor de whats app groep
En suggesties voor een etentje /borrel zijn ook welkom
Had voorgesteld zaterdag 1 juli plaats maakt mij niks uit

met vriendelijke groet
bart
RE: Kajsa
12-04-2017 - 00:41 uur
Hoi allemaal,

Ben net dit forum tegen gekomen, leuk! Ik heb ook de reis geboekt, maar zal helaas niet al eerder kunnen afspreken. Ik woon in Londen en kom vanuit daar naar Mexico gevlogen. Jullie zullen mij dus pas 22 juli ontmoeten. Ik heb geen verlenging geboekt, maar vlieg wel pas een dag later dan de groep terug richting Londen. Ik heb er zin in!

Kajsa (24, oorspronkelijk uit Best)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven