Mexico

Mexico Singlereizen

17-daagse single groepsreis Raadsels van de Maya's

Vertrek: 30-09-2017

Marijke
21-04-2017 - 17:04 uur
Goedendag,

Ben benieuwd naar mijn reisgenoten. En ook of ze er net zoveel zin in hebben als ik!
Hoor graag van jullie,

Marijke
Er zijn 9 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 9
RE: Marijke
17-09-2017 - 15:50 uur
Hey Thijs,

Leuk, je moet je bij Willemijn melden om in de app te komen.
Maar nog twee weekjes, dan gaan we...ongelofelijk veel zin in.

Marijke
RE: Thijs
17-09-2017 - 15:39 uur
Gisteren geboekt, hoop dat ik er nog bij mag. Heb er ontzettend veel zin in! Fingers crossed of het nog kan.

Groet, Thijs
RE: Willemijn
07-08-2017 - 14:59 uur
Hallo mede-reizigers,

Volgens de informatie van Fox bij de reis op deze datum zijn we op dit moment met z'n 3-en. Wellicht dat er nog boekingen in behandeling zijn. Zou leuk zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En zo niet, dan maken we er met z'n 3-en gewoon een hele toffe vakantie van.

Is het trouwens wellicht een idee om alvast een groepsapp aan te maken bij WhatsApp? Kunnen we makkelijker informatie en tips uitwisselen. Als je interesse hebt, stuur een privé berichtje met je nummer naar mij en ik zal het groepje aanmaken en je toevoegen.

groetjes Willemijn
04-08-2017 - 19:48 uur
Hi Willemijn, Stephan en misschien Sabrina,

Met zn hoevelen zijn we nu?

Fijne avond
RE: Stephan
04-08-2017 - 18:35 uur
Hallo reisgenoten,
ik heb al geruime tijd geleden geboekt, maar had hier nog geen berichtje achtergelaten. Uiteraard heb ik er veel zin in en ben benieuwd of het reisgezelschap nog wat groter wordt.
Groet,
Stephan
04-07-2017 - 12:45 uur
Hey hallo,
Zo vreselijk benieuwd naar deze reis. Ik ben een vrouw van 55 jaar.
Marijke
RE: Sabrina
02-06-2017 - 15:21 uur
Heey,

Ik zit nog in twijfel om deze reis te boeken, maar een beetje warm worden op het forum kan nooit kwaad.
Eerder dit jaar de reis Thailand - Cambodja gedaan en nu misschien deze in september.

Groetjes Sabrina
RE: Sabrina
02-06-2017 - 15:20 uur
Heey,

Ik zit nog in twijfel om deze reis te boeken, maar een beetje warm worden op het forum kan nooit kwaad.
Eerder dit jaar de reis Thailand - Cambodja gedaan en nu misschien deze in september.

Groetjes Sabrina
RE: Willemijn
09-05-2017 - 17:05 uur
Hoi hoi,

Ik heb deze reis ook geboekt. Ben erg benieuwd naar Mexico en naar mijn reisgenootjes. En ik heb er ontzettend veel zin in!!!

Groetjes Willemijn (34 jaar)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven