Namibië

Namibië Groepsreizen

26-daagse groepsrondreis Zuid-Afrika, Namibië, Botswana & Zimbabwe

Vertrek: 24-02-2016

Frans Engels
20-01-2016 - 14:37 uur
Beste Medereizigers/sters, mede-Foxianen,

Ook ik ga graag met jullie (heel lang stond de teller op 4, maar we naderen nu al het maximum van 16! - gezellig dus) naar deze zeer afwisselende reis naar landen waar het nu zomer is. Dit wordt mijn 7e Foxreis, de laatste was 4 weken Cuba in feb/maart 2015. Al die 7 reizen was ik heel erg tevreden over de kwaliteit van de hotels/lodges, over de gidsen, het programma en het vervoer. Uiteraard ben ik geïnteresseerd in dieren- in -de -natuur (wilde dieren vind ik een wat rare term: zonder noodzaak doen ze terecht niet veel), maar zeker ook in de vormen, het ontstaan, de evolutie van landschappen en mineralen. Als ik het goed gelezen heb, heeft Namibië op ook dat terrein veel te bieden. ik ben 68 jaar en hoop hierna nog (veel) meer rondreizen te maken. Deze keer ben ik "alleen reizend". Via het forum "Reisleider" heb ik vragen gesteld over wifimogelijkheden ivm. tablet en voor alle zekerheid gevraagd, of alle 4 de landen echt visumvrij zijn!
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: Frans
17-02-2016 - 12:22 uur
Hallo medereizigers,

Het blijft verder nogal stil op het Namibiëforum. Ik verwacht dus ook geen reacties meer, omdat we al binnen een week vertrekken. Dus wel een paar uur eerder in vertrek hal 3 dan aanvankelijk op de website stond. Via "Heathrow flight connections" geprobeerd te achterhalen hoe de transfer op het immense Heathrow verloopt, maar tevergeefs - nog te vroeg? Typ in ieder geval het vluchtnummer in zonder spaties.
Nou, tabé dan,
Frans
RE: Frans Engels
28-01-2016 - 13:44 uur
Hallo Foxianen, Tot op heden nog geen andere deelnemer/ster op "ons" forum. Het is ook nog geen februari, dus wie weet. We gaan vanaf 24/2 een lange reis maken naar Kaapstad, inclusief de overstap op weldadig relaxed Heathrow.... Het lijkt me dus wel tof, als we elkaar te midden van 100den andere reizigers al op de heenreis zouden treffen. Zal dus echt niet mee vallen, maar vooruit, een poging: ik zal dan een blauw jack dragen met een origineel FOXlabel aan de koffer en/of handbagage/zwarte rugzak. Baardje, geen bril. (signalement haha!). Ik check doorgaans erg vroeg in.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven