Nepal

Nepal Reisleider

21-daagse groepsrondreis India & Nepal

Vertrek: 06-04-2017

Diana Smit
27-02-2017 - 14:39 uur
Ik zit er over na te denken om deze reis in april 2018 te maken.
Ik lees echter niks over de Himalaya tijdens deze reis, zoals een paar mooie uitzichtpunten over de Himalaya. Ook zie ik geen optionele excursie zoals een mooie scenic vlucht over de Himalaya vanuit Kathmandu bijvoorbeeld. Die zou ik wel graag willen maken.
Hoe veel zien we van het Himalaya gebergte tijdens deze rondreis?
bij voorbaat dank.
met vriendelijke groeten.
Diana Smit
Er zijn 5 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 5
RE: Diana Smit
17-10-2017 - 18:20 uur
Hoi Monique.
Bedankt voor je reaktie. aha... dus de wolken belemmeren regelmatig het uitzicht op de Himalaya. Dat is jammer. Fijn dat je zo'n mooie reis hebt gehad !

groetjes,
Diana
RE: Monique Nijs
17-10-2017 - 15:06 uur
Hoi, ik ben net 2 dagen terug uit Nepal van een fantastische reis. Echter had ik ook het idee dat ik de Himalaya veelvuldig zou zien maar door de wolken die voor de bergen hingen heb ik ze minder gezien dan verwacht. Toch af en toe een dikke verrassing wanneer de Himalaya onverwacht toch zien was. Jammer dat het minder was dan ik had verwacht maar de reis was al zo geweldig en indrukwekkend dat ik toch enorm heb genoten en dat er zoveel dingen waren die ontzettend de moeite waard waren.
Als je gaat heel veel plezier
RE: FOX reisleider
02-03-2017 - 15:49 uur
Beste Diana,

Als je echt door de Hinmalaya wil reizen, dan kunnen we misschien beter de groepsrondreis Hemels Koninkrijk aanraden. Dan steek je de Himalaya over van Tibet naar Nepal.
RE: Diana Smit
28-02-2017 - 19:17 uur
Bedankt voor je reaktie.

Wandelingen of trekkings vanuit Pokhara is mij een beetje te sportief. Rijden we nog een mooie tocht door de Himalaya van de ene naar de andere plaats?

Dank je voor je reaktie alvast.

met vriendelijke groeten.
Diana Smit
RE: FOX Reisleider
28-02-2017 - 17:20 uur
Beste Diana

In het gedeelte van deze reis waarin we door Nepal reizen, heb je vanuit Pokhara het beste zicht op de Himalaya. Pokhara ligt echt aan de voet van de Himalaya en daar word je 's morgens wakker met uitzicht op de Himalaya als je je gordijnen opendoet (en het helder is... ). Ook vanuit Pokhara kun je wandelingen maken waarbij je mooie uitzichtpunten hebt. Maar we gaan dus niet echt de Himalaya in. De vlucht vanuit Kathmandu waar je over schrijft, wordt door FOX niet aangeboden, omdat alle Nepalese luchtvaartmaatschappijen op de Zwarte Lijst van de EU staan. Veiligheid is voor ons het allerbelangrijkste, dus om die reden kun je deze vlucht bij ons niet boeken.

Hoop dat dit antwoord je helpt!
Groetjes
Terug naar boven