Nicaragua

Nicaragua Reisleider

Nicaragua te heet eind april/begin mei?

Renata
24-08-2017 - 17:06 uur
Hallo! Wij denken erover om eind april/begin mei naar Nicaragua te gaan, maar lezen dat het daar dan ontzettend heet kan zijn. We reizen met een kind van 8 jaar, dus we twijfelen of dit een goed plan is.
We willen wat actieve dingen doen (vulkanen beklimmen, jungletochten maken), maar ook lekker genieten van het strandleven. De vraag is dus of dit kan in die periode of dat we dan levend gekookt worden.
Ik hoor graag!
Groeten, Renata
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
25-08-2017 - 18:11 uur
Beste Renata,

Dank voor je bericht, wat leuk dat jullie naar Nicaragua willen komen! Het is inderdaad waar dat eind april/begin mei de temperaturen behoorlijk op kunnen lopen hier, maar dat neemt niet weg dat je niet nog steeds ontzettend leuke dingen kunt doen. Als je bij FOX op de website kijkt zie je dat er óók in april en mei gewoon (groeps)reizen worden aangeboden. Het voordeel is dat het dan weer minder regent dan in andere periodes, dus daar heb je dan weer minder 'last' van. En hier in Nicarague gaat alles sowieso op een relaxed tempo, dat wordt gewoon nog iets lager als het echt heet is. Bij mijn weten heeft het nog nooit iemand ervan weerhouden om een vulkaan te beklimmen.. levend 'gekookt' zul je zeker niet worden!

Ik wens je alvast heel veel plezier!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven