Nieuw-Zeeland

Nieuw-Zeeland Reisleider

prive rondreis bed en breakfast Nieuw Zeeland

David Timmer
29-01-2017 - 10:35 uur
Is het mogelijk deze reis met 6 personen te maken, met een grote huurauto of busje.
Is het ook mogelijk deze reis in Auckland te beginnen i.p.v. Christchurch.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
30-01-2017 - 10:34 uur
Beste David,

Leuk om te horen dat jullie overwegen een reis te maken naar het ongeëvenaard diverse Nieuw-Zeeland. Als lokale reisleider weet ik hoe magisch deze bestemming is!

Het is absoluut mogelijk om deze reis met 6 personen te maken, Wij kunnen bijvoorbeeld een luxe 8-persoons minibus reserveren voor jullie reisgezelschap. Je kunt dit aangeven in het preferentieveld bij boeking, dan kunnen mijn collega's op kantoor de beschikbaarheid nagaan bij de autoverhuurder en het prijsverschil te berekenen.

Het is niet mogelijk om de reis in een andere volgorde af te leggen, mijn collega's op kantoor kunnen helaas geen maatwerk verzorgen. Het is wel mogelijk om de Nieuw-Zeeland Compleet zelf verder aan te passen, klik hiervoor naar het tabblad 'Zelf Aanpassen'. Hier kun je onder andere extra locaties toevoegen of het verblijf per locatie verlengen.

Hebben jullie al een reisperiode in gedachten? Ik hoop jullie binnenkort te mogen verwelkomen in Nieuw-Zeeland.
Terug naar boven