Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Groepsreizen

18-daagse groepsrondreis Peru & de Inca's

Vertrek: 28-05-2018

Anita
13-09-2017 - 13:28 uur
Via deze weg wil ik me graag voorstellen, aangezien ik tot nu toe de enige alleen reizende ben in dit gezelschap.
Ik ben Anita en woonachtig in het zuiden des landes (zuid-limburg)
Wie is er toevallig ook aanwezig op de inspiratiemiddag op 7 oktober ? misschien leuk om dan al kennis te maken.
Tevens de vraag wie de 2-daagse Inca-trail gaat lopen en of iemand de verlenging in het Amazone gebied heeft bij geboekt.

Ben benieuwd naar jullie reacties,

Groetjes, Anita
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: Rudi
05-04-2018 - 10:07 uur
Hallo!

Wij, Thierry en Rudi kijken uit naar onze eerste Fox reis, waren wel al met andere Nederlandse reisorganisaties op pad.
Wij wonen in het centrum van België, 20 minuutjes van Brussel.
Ikzelf bezocht Peru reeds begin jaren 90,een moeilijke tijd voor dat land en ben benieuwd of er veel veranderd is.
Voor een verlenging hebben we geen tijd en de trail open we niet.

Benieuwd om iedereen te leren kennen, nog maar 6 weken!

Groeten,

Rudi
RE: Rico Schluter
29-01-2018 - 00:19 uur
Wil me bij deze ook even kort voorstellen:
Mijn naam is Rico, weliswaar woonachtig in de Belgische grensregio maar Nederlander afkomstig uit midden- Limburg.
Ik ga deze reis maken samen met mijn oudste dochter Nadia...
Ik reis al veel voor mijn werk in Europa, Azie en Nord-Amerika, maar dit wordt mijn erste reis naar Zuid-Amerika...
Mijn dochter en ik hebben besloten om de Inca- trail niet te lopen maar hebben net wel de 4-daagse jungle tour bijgeboekt...
Als je eenmaal daar bent dan willen we dit ook graag meemaken, lijkt ons onvergetelijk...
Zou graag vernemen of er nog meer reisgenoten van onze groep de jungle tour geboekt hebben.
Dus tot binnenkort.
RE: Peter
29-09-2017 - 16:18 uur
Wij, Peter en Annelies uit de buurt van Nijmegen hebben ook het lef gehad om deze reis te boeken, en inderdaad heel benieuwd wat we op deze reis weer gaan beleven. Ik, Peter, loop de 2-daagse Inca-trail maar mijn partner slaat die beproeving over. Nu hoop ik dat die wandeltocht door gaat want daar hebben we nog geen bevestiging van gekregen. Mede-reizigers kunnen altijd naar me mailen om alvast kennis te maken. Je krijgt zeker antwoord. De ervaring leert, hoe meer mensen je al kent voordat de reis begint, hoe minder je op de eerste dagen hoeft te onthouden.

Groetjes Peter
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven