Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Reisleider

avondeten tijdens de reis

Arnold Popping
09-01-2016 - 19:53 uur
Wat zijn de kosten van het avond eten in totaal bij een 18 daagse reis.
Komt er een advies vanuit de reisleider om ergens te eten of ben je daar vrij in.
Ben je vrij wat zijn dan de mogelijkheden, ik stel me voor een klein dorpje met 1 eetgelegenheid.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: Fox Reisleider
10-01-2016 - 12:53 uur
Hallo Arnold,

Uiteraard ben je vrij om te gaan en te staan waar je wilt gedurende een reis. Maar het idee van een groepsreis is vaak toch wel, dat men het leuk vindt om met elkaar een hapje te gaan eten. Zeker bij de single reizen. Vaak is het dan zo, dat we twee nachten in hetzelfde hotel verblijven. De eerste avond gaan we er dan samen op uit en doe ik een voorstel qua restaurant, omdat we de ervaring ermee hebben dat het daar goed en lekker eten is en dat horen we dan ook vaak terug van andere gasten. En de tweede avond kijken we hoe de animo is en wie wat wil.

Er is overigens genoeg qua mogelijkheden hoor!
Je schetst nu het beeld, dat er bijna geen restaurants zouden zijn?
In Lima kan je een steen gooien en dan raak je een restaurant!?
En in alle andere plaatsen zijn heel veel keuzes; je kan bijna overal terecht voor pizza, maar er is ook overal een locaal restaurant, een fastfoodketen, een steakrestaurant, een Italiaans restaurant, etc.
Keuzes genoeg!

Qua kosten vind ik het moeilijk in te schatten. Maar als je 15 tot 20 Euro rekent voor een maaltijd dan heb je extreem goed gegeten. In de grotere steden kan het duurder zijn, denk dan aan Cusco, Lima of Arequipa.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven