Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Reisleider

Nazca lijnen

Marinho
06-03-2016 - 14:25 uur
Beste Nicole,

Is er tijdens de 18-daagse groepsreis ook de mogelijkheid om over de Nazca lijnen te vliegen of bieden jullie dit niet aan i.v.m. tijdgebrek o.i.d.?

Groet,
Marinho
Er zijn 11 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 11
RE: De Reisleider
07-12-2017 - 09:52 uur
Hi Petra,
Het klopt wat Rianne in in haar reactie schrijft.
Het kan ter plaatse worden geregeld, echter deze excursie valt buiten het FOX programma
en is geheel voor eigen risco.

Wie weet tot gauw!

Groetjes De Reisleider
RE: Rianne
04-12-2017 - 21:00 uur
Hallo Petra,

In mei 2017 ben ik met Fox naar Peru geweest. De reisleider kon de Nazcalijnen toen opnemen in het programma. Zij heeft het voor ons geregeld. Als de reis hetzelfde is dan is deze mogelijk er.

Groet,
Rianne
04-12-2017 - 20:59 uur
Hallo Petra,

In mei 2017 ben ik met Fox naar Peru geweest. De reisleider kon de Nazcalijnen toen opnemen in het programma. Zij heeft het voor ons geregeld. Als de reis hetzelfde is dan is deze mogelijk er.

Groet,
Rianne
RE: Petra
04-12-2017 - 15:58 uur
Hallo allemaal,
Wij hebben interesse in de individuele rondreis Peru 20 dagen voor 2018.
Is er iemand die inmiddels zelf een rondvlucht heeft geboekt boven de Nasca lijnen? Wij hebben dit gelezen en lijkt ons heel mooi, maar is geen optie bij Fox.
RE: Fox Reisleider
02-04-2017 - 17:28 uur
Hallo Mariëlla,

De reisleiding van Fox is niet bevoegd om deze excursie aan te bieden. Mocht je gedurende de reis op eigen gelegenheid dingen willen ondernemen dan is dit voor eigen risico. Wij hebben geen bevoegdheid iets buiten onze goedgekeurde excursielijst aan te kunnen bieden.
Mocht er tijd zijn dan ben je altijd vrij om je eigen tijd in te delen uiteraard.
RE: Mariëlla
02-04-2017 - 15:09 uur
Hallo Nicole,
Ik ga ook met de reis van 8 mei mee maar kun je de vlucht over de Nazca lijnen wel op eigen gelegenheid doen?
26-03-2017 - 17:36 uur
Hallo Rianne,

Niet door de aanwezige reisleiding op de reizen.
Deze bieden alleen de mogelijkheden aan uit de excursielijst.
En daar staat ook dit jaar de vlucht niet bij.
Deze wordt dus helaas niet aangeboden.
26-03-2017 - 15:47 uur
Hallo,
Ik zie dat Fox geen vlucht over de Nazcalijnen aanbiedt. Op 8 mei vertrek ik met een groepsreis. Wordt er wel een mogelijkheid geboden om op eigen gelegenheid een vlucht over de lijnen te boeken?
12-02-2017 - 21:41 uur
Hallo Marit,

Wij als reisleiders mogen alleen de door Fox goedgekeurde excursies aanbieden. Als de vlucht over de Nazca lijnen niet op de lijst staat dan kan ik deze helaas niet aanbieden. Deze keuze wordt zorgvuldig door ons hoofdkantoor bekeken en beoordeeld.
Je kan op de website zien wat de extra mogelijkheden zijn en wat de excursies zijn.
Ga naar Extra opties en daar is een tabblad met 'optionele excursies'.
https://www.fox.nl/peru/single-reizen/18-daagse-single-groepsreis-peru-en-de-incas-vanaf-april-2017/extras

En zoals je kunt zien, staat daar geen vlucht over de Nazca lijnen bij.
Dus kan ik deze ook niet gedurende de reis aanbieden.
Het heeft niets te maken met het feit of het een groepsreis of singlereis is. We bieden deze excursie in geen enkele reis door Peru aan.
Ik kan echter wel de buggytour aanbevelen!!
Deze is gigantisch mooi en gaaf.
Goeie reis gewenst.
RE: Lathouwers marit
12-02-2017 - 20:09 uur
Ik ga mee nr peru met een singlegroep de 25ste juli..is daar ook geen mogelijkheid tot het vliegen over de nazca?? Gr marit
07-03-2016 - 21:10 uur
Hallo Marinho,

Wij bieden bij al onze reizen een aantal optionele excursies aan. Ieder jaar bekijken we de situatie, hoe de boekingen zijn, het programma is en dan wordt er per jaar bepaald of een excursie wel of niet op de optionele excursielijst komt.
Dit jaar staat de vlucht niet op onze excursie lijst en hebben wij voor andere tours gekozen.
Wij bieden de vlucht dus niet aan met deze reis.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven