Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Reisleider

Inca Trail

Joyce
24-08-2016 - 15:17 uur
Goedemiddag,

Ik heb zojuist mijn reisbescheiden ontvangen en heb er heel veel zin in. Op dit reisbescheiden staat dat je een slaapzak en mat moet meenemen voor de inca trail. Op de fox website staat echter dat een slaapmatje inclusief is. Mijn vraag of het dus inderdaad klopt dat er een slaapmatje is of dat we dit zelf moeten regelen?

Alvast bedankt.

Joyce
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: Fox Reisleider
01-09-2016 - 20:26 uur
Hallo Joyce,

Allereerst excuses voor het verlate antwoord. Door omstandigheden kon ik niet eerder antwoorden.
Leuk dat je deze reis gaat maken! En voorbereiding is het halve werk...
Ik heb zojuist een soortgelijk antwoord gegeven op een reeds gaand forum-onderwerp, kijk ook daar nog even naar. Maar om jouw vraag te beantwoorden:

Het klopt inderdaad, dat je beiden mee moet nemen. En het klopt ook, dat een slaapmatje reeds inclusief is. Dit is echter dun, maar verder prima. Mocht je wat comfortabeler willen liggen en wat warmer dan kan je een extra matje meenemen.
Dit is overigens ook altijd ter plekke nog boekbaar!

Ter plekke kan álles nog bijgeboekt worden!
Zowel een drager kan geregeld worden, een slaapzak, een extra matrasje (je krijgt dus sowieso een dun matrasje, maar wil je extra comfortabel/warm liggen dan kan je zelf ook een matje meenemen). Alles is alsnog ter plekke boekbaar. Geen enkel probleem.

Voorafgaande aan de trail komt er iemand van de organisatie en vaak is dit de gids zelf al. Indien de gids, die meegaat op de trail, niet kan dan komt er een andere gids of contactpersoon en van deze persoon krijg je alle details te horen. Hier kan je dan alsnog dingen aangeven en bijboeken.

Heel veel plezier en ook de voorpret is altijd al leuk, toch?
Saludos!!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven