Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Reisleider

Inca trail benodigdheden

Anke
07-05-2017 - 19:16 uur
Hallo,

In november zal ik deelnemen aan de 18-daagse single reis naar Peru en daarbij zal ik de inca trail lopen. Ik heb hierbij een extra drager gehuurd voor mijn persoonlijke spullen.
Begrijp ik het goed uit eerdere berichten op dit forum, dat ik zelf voor een rugzak/backpack moet zorgen voor deze drager waarin hij mijn spullen met zich mee draagt? Dit met het oog op wat aan te schaffen voor de reis (koffer of backpack). Zelf zal ik een kleine dagrugzak sowieso meenemen voor mezelf en iets om overgebleven kleding tijdelijk in op te bergen om in het hotel achter te laten tijdens deze dagen.

Gr Anke.

Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
09-05-2017 - 08:33 uur
Hola Anke,

Lees dit forum eens door. Ik heb hier al eens uitgebreid op geantwoord en denk dat hiermee jouw vraag ook beantwoord wordt: https://www.fox.nl/peru/reisleider/forum/2016/8/20-daagse-single-groepsreis-peru-en-de-incas-09-09-2016

Chauuu
RE: Anke
08-05-2017 - 18:48 uur
Hallo, ik heb je reactie gelezen op mijn vraag maar deze informatie was mij eigenlijk al wel bekend... Mijn vraag is eigenlijk of de persoonlijke drager die ik extra heb ingehuurd, zelf voor een tas zorgt waarin ik mijn spullen kan stoppen of dat deze drager een tas van mij gebruikt.
RE: FOX Reisleider
08-05-2017 - 16:27 uur
Hola Anke,

Wat leuk om te lezen dat je deze fantastische reis gaat maken!

Tijdens de rondreis kan prima een koffer meenemen. Tijdens de tour naar de Heilige Inca Vallei en Machu Picchu kan een harde koffer niet mee en dien je een rugzak mee te nemen. De koffer blijft dan in het hotel in Cuzco.

Tijdens de Inca-trail kan je harde koffer ook niet mee, dus hier dien je ook een rugzak te gebruiken. Let op, een drager kan maximaal 10 kg dragen. Als je dus een goede dagrugzak meeneemt, dan kan je deze tijdens de tours gebruiken.

Uitgebreide info vind je ook nog bij de excursie op de website:
https://www.fox.nl/extra-opties/4-daagse-inca-trail/a?bp=8478526

Ik wens je alvast heel veel plezier bij de voorbereidingen op de reis.

Hasta Luego, Anke!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven