Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Reisleider

Bagage

Marit
15-07-2017 - 17:53 uur
Hallo,binnen 10d vertrek ik mee nr peru..ben toch even aan het twijfelen ivm de bagage..ik zou 1reiszak meenemen van een 23kg..en ik zou 1rugzak meenemen met een max omtrek van 157cm. Dit staat aangeven voor de reis..maar kan dit ook voor het vliegtuig?daar staan dan weer andere afmetingen..die rugzak mag op vliegtuig?en ook nr het amazonegebied en de tweedaagse trektocht??
Groetjes marit
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
17-07-2017 - 15:58 uur
Beste Marit,

Wat heerlijk dat je al zo snel naar Peru gaat! Ik snap dat je dan nu druk bezig bent met het voorbereiden van je bagage.
Eigenlijk is het zo dat, ongeacht wat er op de website van de vliegmaatschappij staat, je bij FOX altijd een koffer/reistas van maximaal 20 kilo mag meenemen. Zo weten we zeker dat alles in de bus past. Verder zou ik een rugzak(je) meenemen van zo'n 40 à 50 cm hoogte, je moet alles wat je meeneemt natuurlijk ook zelf dragen dus ik zou het zeker niet te groot maken! Deze rugzak moet dan wel weer passen in de handbagage-afmetingen van KLM, te weten maximaal 55 x 35 x 25 cm. Dan red je het nog wel om die tijdens de trektocht en het verblijf in het Amazonegebied zelf te dragen denk ik.

Heel veel succes ermee en tot snel in Peru!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven