Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Singlereizen

18-daagse single groepsreis Peru & de Inca's (vanaf april 2017)

Vertrek: 22-09-2017

Martijn
22-01-2017 - 16:31 uur
Hallo allemaal,

Ik ben Martijn, en heb zojuist deze reis geboekt met vertrek op 22 september, met daarbij ook de 4-daagse Inca Trail. Het lijkt mij een super leuke reis, en de trektocht naar Machu Picchu zal zeker een hoogtepunt zijn! Ik heb trouwens ook een 'eigen' kamer geboekt, zonder enig andere verlenging. Het zou leuk zijn om vooraf in contact te komen met alle medereizigers, zeker nu er al 8 anderen ook deze reis geboekt hebben, om zo samen alle voorpret te delen. Ik heb er zin in!

Groeten Martijn uit Wijchen (op moment van vertrek ben ik nèt 35 jaar jong geworden)
Er zijn 20 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 20
RE: Gerdien Massink
20-09-2017 - 18:35 uur
Hallo Reisgenoten

Waar treffen we elkaar op Schiphol
RE: nathalie
02-07-2017 - 21:56 uur
Hallo Iedereen,

Ik ben Nathalie en ik heb samen met mijn tweeling zus Chantal geboekt, wij zijn 29 en komen uit Groningen. Wij hebben gekozen voor het 4 daagse amazone, heb hier nog niemand over gehoord dus zijn er nog meer die dat gaan doen?
RE: Glenn
01-07-2017 - 13:31 uur
Hallo Gerdien, even maar op deze manierwat is je email adres deze wil ik hebben zodat ik dit weekend datumprikker uit kan gooien. Had wel je berichtje gezien maar staat geen email afzender bij. Bedankt Glenn... Ps wil je mee maar heb je nog niet opgegeven stuur mij een mail gd_vh@hotmail.com
17-06-2017 - 16:25 uur
En mijn mail is gd_vh@hotmail.com :-)
17-06-2017 - 16:22 uur
Hey Peru groep,

Ik had al eerder een bericht gestuurd en nu wil ik jullie vragen om jou emailadres te sturen naar mij, gewoon persoonlijk in een mailtje.

Dan kan ik een datumprikker aanmaken, gooi ik wat data's op en waar de meeste ook kunnen die datum zal ik vastzetten.

Weet niet of er een peruaanse restaurant in Utrecht bestaat maar heb je een idee aarzel niet om dit te delen.

Zie graag je mail, bedankt. Glenn
RE: Martijn
03-06-2017 - 11:26 uur
Goed idee Glenn! Ik hoop dat we een datum kunnen vinden waarbij ik ook kan aanschuiven. Het is de komende maanden al heel erg druk. Maar als het in mijn agenda past wil ik graag meedoen. :-)

Groeten Martijn
RE: Mark
01-06-2017 - 23:05 uur
Lijkt mij een prima voorstel Glenn
31-05-2017 - 09:06 uur
Hoi allemaal is het een leuk idee als we met ze allen een keer afspreken? Een etentje in Utrecht, alvast een kennismaking dag. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Gr Glenn
29-04-2017 - 12:33 uur
Hallo allemaal,

Zojuist maar even een Facebook groep aangemaakt:
https://www.facebook.com/groups/1945097905724454/

Hopelijk kunnen we hier alvast de nodige voorpret delen.
Mochten er medereizigers zijn die geen Facebook hebben, dan zullen we jullie hier op het forum ook op de hoogte houden van de belangrijkste zaken. :-)

Groeten Martijn
RE: Robin
29-04-2017 - 12:21 uur
Hallo allemaal,

Ik ben Robin 27 jaar en kom uit Almere. Dit wordt mijn 3e reis met fox.
En is mij altijd goed bevallen!!
Heb er alvast veel zin in. (tijdens reis net 28 geworden)

Groeten, Robin.

RE: Robin
29-04-2017 - 12:21 uur
Hallo allemaal,

Ik ben Robin 27 jaar en kom uit Almere. Dit wordt mijn 3e reis met fox.
En is mij altijd goed bevallen!!
Heb er alvast veel zin in. (tijdens reis net 28 geworden)

Groeten, Robin.

RE: Gerdien
27-04-2017 - 20:41 uur
Hallo Reisgenoten,

Ik kom uit Gelderland en ben 54 jaar en doe ook de Inca-Trail , ik ben al bekend met foxreizen en het is me altijd goed bevallen.
Ik zie dat er nog maar weinig mensen hebben gereageerd kom op laat wat van je horen, ik heb er in ieder geval veel zin in.
Groetjes Gerdien
27-04-2017 - 11:44 uur
Facebook pagina, goed idee ik zeg doen...
27-04-2017 - 11:03 uur
Hallo allemaal,

Zoals Mark al aangaf, heb ook ik de e-mail vanuit FOX gehad over de wijziging van de Inca Trail. Ik vind het eigenlijk wel prima om na afloop nog een vrije dag in Cusco te hebben. Denk dat de vele indrukken van de Inca Trail die extra excursie op de laatste dag dan onnodig maken. Ook lijkt het me leuk om nog op pad te gaan in Cusco.

Leuk om te zien dat er zich eindelijk wat mede-reizigers hier melden! :-)
Is het een idee om een Facebook pagina aan te maken om verdere voorpret te delen, en eventueel nog een kennismaking te hebben voorafgaand aan de vakantie?

Groeten Martijn
RE: Dorien
26-04-2017 - 18:11 uur
Ik heb me ook ingeschreven voor de Inca Trail en heb dezelfde mail ontvangen.
Ik ben aan het overwegen om de excursie naar de heilige inca vallei wel te doen nadat we de trail hebben gewandeld.
26-04-2017 - 12:42 uur
Ja, ik heb deze e-mail ook gehad en enkele anderen (die ik ken van een eerdere reis) ook. Ik ga de trail gewoon doen, maar kies dan voor een vrije dag Cusco (en dus niet om de excursie alsnog op de laatste dag in te halen).
RE: Toine
26-04-2017 - 08:38 uur
Ik heb ook deze vakantie geboekt incl. Inca Trail. Heb een mail gekregen van Fox met de mededeling dat ze een fout gemaakt hebben bij het boeken van de Inca Trail en dat we die nu een dag eerder gaan lopen, waardoor een andere excursie op een later tijdstip kan worden ingehaald, indien gewenst. Iemand dezelfde mail gehad en hier al over nagedacht?
RE: P
22-04-2017 - 18:06 uur
Zijn er naast Martijn en Mark nog meer mensen die de Inca-trail geboekt hebben?
25-03-2017 - 12:07 uur
Ook ik ga mee 32 uit Zoetermeer al langer bekend met singlereizen van fox. Zin in deze mooie reis
22-01-2017 - 18:38 uur
Ik heb deze reis gisteren geboekt inclusief de Inca trail.
Groeten Mark (33 jaar oud als we in Peru zijn).
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven