Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Singlereizen

18-daagse single groepsreis Peru & de Inca's

Vertrek: 25-10-2017

Wilco
16-04-2017 - 19:45 uur
Na diverse gesprekken met mensen die al eerder een rondreis in Peru hebben gemaakt ben ik van plan dit jaar ook deze reis te boeken. Zijn er nog andere mensen die er aan denken om eind oktober deze reis te gaan maken?
Er zijn 17 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 17
RE: Karen
24-10-2017 - 08:37 uur
Hoi allemaal ik heb stoel 20k zowel op de heen als de terugreis. Kijk er naar uit om kennis te maken met jullie.

Groetjes Karen en tot morgen
RE: Ton
23-10-2017 - 12:47 uur
Ik heb al een extra comfort stoel gereserveerd zowel op de heenreis (11K) en op de terugreis (14 R).
RE: Dennis
23-10-2017 - 12:29 uur
Hallo Eva.

Ik heb al een stoel 54a heen en 55a terug. Maar hoe gaan we elkaar herkennen?

Groetjes Dennis
RE: Eva
23-10-2017 - 12:24 uur
Heey allemaal,

Ik heb afgelopen jaar niemand van Fox bij het inchecken zien staan, maar we kunnen inderdaad bij de incheckbalie of anders na de douane bij een koffietentje ergens afspreken.
Is het misschien ook een leuk idee om bij het online inchecken stoelen bij elkaar in de buurt te reserveren?

Groetjes,
Eva
RE: marloes
16-10-2017 - 10:53 uur
hallo, ik ga ook met de reis mee, ik heb het even opgezocht en er is op schiphol geen fox balie meer. Als het goed is staat er wel iemand bij het inchecken. We zouden dus bij het incheck punt kunnen afspreken?! tot snel.
RE: Dennis
13-10-2017 - 12:58 uur
Hallo Allen.

Ook ik ga mee met jullie naar Peru. Tot 2 jaar geleden was het zo dat je je als groep op een bepaalde tijd je moest melden bij de Fox bali op Schiphol. Ik weet niet of dit nu nog zo is maar dan treffen we elkaar daar en kunnen we misschien inderdaad samen al kennis maken en evt iets drinken.ik verheug me erop.
Tot snel.

Groetjes Dennis
09-10-2017 - 20:02 uur
Hoi Eva, als je het leuk vindt kunnen we wel wat afspreken van te voren. Stuur maar een bericht via mijn email dan kunnen we telefoon nr's uitwisselen.
groetjes Karen
02-10-2017 - 13:31 uur
Heeey,

Bijna is het dan zover! Nog maar een paar weekjes en dan zijn we in Peru :)
Lijkt het jullie leuk om vooraf iets af te spreken op Schiphol, bijvoorbeeld om samen ergens wat te drinken voor we het vliegtuig in gaan?

Groetjes,
Eva

02-10-2017 - 13:30 uur
Heeey,

Bijna is het dan zover! Nog maar een paar weekjes en dan zijn we in Peru :)
Lijkt het jullie leuk om vooraf iets af te spreken op Schiphol, bijvoorbeeld om samen ergens wat te drinken voor we het vliegtuig in gaan?

Groetjes,
Eva

07-09-2017 - 13:52 uur
Heeey,

Ook ik ben van de partij bij deze reis!
Heb er echt heel veel zin in.
Tot snel

Groetjes,
Eva
07-09-2017 - 13:51 uur
Heeey,

Ook ik ben van de partij bij deze reis!
Heb er echt heel veel zin in.
Tot snel

Groetjes,
Eva
RE: S.
05-09-2017 - 13:01 uur
Momenteel nog in dubio om deze reis te kiezen. Maar toch alvast een korte vraag, mocht mijn keuze op deze reis vallen. Heeft iemand van jullie ook de verlenging in de Amazone bijgeboekt?
Ben heel benieuwd
RE: Ton Emmerik
04-09-2017 - 10:32 uur
Ik heb net de volledige reissom betaald, dus ik ga definitief mee. Ook heb ik mij aangemeld voor de informatiemiddag over Peru op 7 oktober in Hoofddorp. Ik ben benieuwd of daar nog meer mensen naar toegaan.
RE: Ton Emmerik
28-08-2017 - 11:48 uur
Goede morgen medereizigers,

Ik heb zojuist de 18-daagse single groepsreis Peru en de Inca's geboekt. Dit wordt mijn vierde reis met Fox (Indonesie, Jordanie, Egypte en nu deze). Tot nu toe zijn al mijn reizen met Fox goed bevallen. Ik hoop dat we met een leuke groep zijn
21-05-2017 - 20:41 uur
Hoi wilco

Nee heb nog nooit eerder zo'n verre reis gemaakt dus ook dat is de eerste keer. Als je nog tips hebt zijn die van harte welkom.
Heb inmiddels wel geboekt maar moet in de loop van de aankomende week nog een definitieve bevestiging krijgen van fox.

Groetjes
Karen
RE: Wilco
21-05-2017 - 19:51 uur
Hoi Karen, voor de eerste keer alleen is zeker spannend! Ik kan me dat nog goed herinneren. Ik heb inmiddels al diverse reizen met Fox gemaakt en die waren stuk voor stuk geweldig. Dus dat moet zeker goed komen. Nu alleen nog hopen dat er wat meer mensen gaan boeken (moet ik zelf ook nog doen).
Heb je al wel eerder een verre reis gemaakt? Of wordt dit ook de eerste keer?
19-05-2017 - 16:46 uur
Hoi Wilco ik wil ook de reis van 25 okt boeken. Voor mij is het de eerste keer dat ik alleen ga reizen dus best spannend. Zou het leuk vinden om van te voren in contact te komen met mensen die ook deze reis willen maken.

Groetjes Karen
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven