Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Singlereizen

18-daagse single groepsreis Peru & de Inca's

Vertrek: 15-11-2017

Mien Vandenbossche
18-08-2017 - 15:31 uur
Hallo allemaal

Ik ben Mien uit België.

Ik heb net geboekt zonder verlenging of Inca trail en Amazone en zag dat er voor onze reis nog geen topic werd aangemaakt zelfs al zijn we al met zijn achten.

Bij deze wie gaat er nog mee?

Groetjes
Er zijn 18 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 18
RE: Shebida Sheotahul
30-10-2017 - 13:56 uur
Hoi Patrick,
Lijkt me leuk.
Ik mail je zo mijn 06 nummer door.

Groetjes
RE: patrickstehouwer@hotmail.com
29-10-2017 - 20:22 uur
Nee hoor, dat waren helemaal geen domme vragen.

Als het goed is, kunnen jullie mij nu wel rechtstreeks mailen. Laat maar weten als het alsnog niet lukt.

Groetjes, Patrick
RE: Mieke
29-10-2017 - 20:02 uur
Aha, dus toch niet zo'n domme vraag, oef! Bij ons is dat dan een 04 😉
RE: Patty
29-10-2017 - 19:46 uur
Dag Patrick,
Goed plan! Maak je dan wel even een berichtje met 'rechtstreeks mailen toestaan' aangevinkt, dan kunnen we je bereiken.
@Mieke, met 06 wordt je mobiele telefoonnummer bedoeld, in NL standaard beginnend met 06.
Groetjes!
29-10-2017 - 19:31 uur
Beste Patrick,
Ik denk dat ik nu 2 domme vragen ga stellen. Hoe stuur ik jou een persoonlijk bericht en wat bedoel je met jouw 06?
Groetjes
Mieke
RE: Patrick
28-10-2017 - 22:38 uur
Dag allemaal,

Het is nu nog ruim 2,5 week te gaan voordat onze vakantie begint, Ik ben van eerdere groepsreizen gewend dat er een groepsapp is. Lijkt het jullie wat dat die er nu ook komt?
Zo ja, stuur mij dan in een persoonlijk bericht je 06, dan zal ik deze week een groepsapp aanmaken.

Ik hoor het wel als jullie het iets vinden.

Groet, Patrick
RE: Mien
05-10-2017 - 16:59 uur
Hallo Mieke

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Groetjes

Mien
RE: J-P
03-10-2017 - 13:34 uur
Hello reisgenoten,
Woon aan de Maas in Belgisch Limburg
Vertek de dag voordien met de trein van uit Sittard ,Nederland
Doe een overnachting in Amsterdam,kan ik ook nog wat van de stad genieten
Ben een man(65) en mijn vrouwke wil niet mee
Groetjes J-P
01-10-2017 - 18:30 uur
Dag Patty,
Ik wandel ook de Inca trail niet. Ik wil me nu nog niet vastpinnen op een andere uitstap, zie wel als het zover is. Anderzijds ziet de regenboogberg er wel prachtig uit, wow!
Tot binnenkort!
Mieke
01-10-2017 - 11:31 uur
Dag Patty,
Ik wandel ook de Inca trail niet. Ik wil me nu nog niet vastpinnen op een andere uitstap, zie wel als het zover is. Anderzijds ziet de regenboogberg er wel prachtig uit, wow!
Tot binnenkort!
Mieke
RE: Patty
01-10-2017 - 01:16 uur
Dag reisgenoten,

Na enig twijfelen heb ik besloten niet mee te gaan met de Inca-trail excursie.
Ik wil alvast even inventariseren of iemand al van plan is, of na het lezen van dit bericht het een super leuk idee lijkt, om vanuit Cusco een dagtrip te maken naar Cerro Colorado Vinicunca, oftewel de Rainbowmountains. Dan kunnen we dat evt. afstemmen en regelen voor vertrek.
Ik hoor het graag!
Groetjes, Patty
RE: Jeroen
26-09-2017 - 21:57 uur
Hoi allemaal,

Ik ga ook mee naar Peru! Ik heb ook de Inca-trail erbij geboekt.
Ik heb er zin in!

Groetjes,
Jeroen (37)
26-09-2017 - 12:01 uur
Hallo mede-reizigers,

Ik heb vorige week bevestiging gekregen dat ik ook nog mee kan met de Peru-reis! Joepie!!
Mien, ik heb een vraagje voor jou. Hoe reis jij naar Schiphol vanuit België? Ik zelf vertrek vanuit Gent, misschien kunnen we samen naar daar reizen met de trein of met de auto.
Zijn er nog mensen die vanuit België vertrekken?

Vele groetjes,
Mieke
RE: Wilco
30-08-2017 - 21:38 uur
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren de bevestiging van Fox ontvangen dat ik ook mee mag naar Peru :). Ik loop de Inca trail.

Groeten,

Wilco (33 jr.)
RE: Anke
22-08-2017 - 17:39 uur
Hoi,

Ook ik ga mee, zelf heb ik al vroeg dit jaar geboekt om ervan verzekerd te zijn dat ik de inca trail kan lopen. Kijk hier erg naar uit!

Gr. Anke.
22-08-2017 - 17:38 uur
Hoi,

Ook ik ga mee, zelf heb ik al vroeg dit jaar geboekt om ervan verzekerd te zijn dat ik de inca trail kan lopen. Kijk hier erg naar uit!

Gr. Anke.
22-08-2017 - 17:38 uur
Hoi,

Gr. Anke.
RE: Patrick
22-08-2017 - 12:24 uur
Hoi Mien,

Ik heb deze reis ook geboekt inclusief IncaTrail. Ik ben nog in afwachting van de officiële bevestiging.

Patrick (32 jaar)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven