Land van de Heilige Inca's

Peru

Peru Singlereizen

18-daagse single groepsreis Peru & de Inca's

Vertrek: 18-09-2018

Noël
28-12-2017 - 19:59 uur
Hallo allemaal,

Ik zit er aan te denken deze fantastische reis te gaan maken!
En ben benieuwd of er nog meer mensen geïnteresseerd zijn om op deze datum te vetrekken?

Hoop van jullie te horen.

Groetjes Noël
Er zijn 29 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 29
RE: Harro
29-08-2018 - 11:19 uur
Hallo Evie en hallo allemaal!
Nóg meer enthousiasme, heel fijn. Wb je vragen over geld. Pinnen kan in Lima, Arequipa, Puno en Cusco, cash wisselen ook. Zet je pas op de "wereld" stand! Verder zijn er pinapparaten elders maar die nemen niet alle (internationale) kaarten, worden niet zo goed onderhouden of bijgevuld als bij ons en kunnen gewoon leeg zijn. Zeker als er toeristen geweest zijn die allemaal het maximum opnemen.. Cash euros of dollars moet je meenemen: de excursies moeten er mee betaald worden en het is gewoon verstandig in die streken. Wat je overhoudt daar doe je de boodschappen mee in NL. Let op: bij aankoop alleen nieuwe, onbezoedelde, maagdelijke biljetten accepteren - GWK is een goed adres, je eigen bank minder. Dit omdat men in Zuid Amerika bang is voor vals geld en gewoon geen oudere, gescheurde, vieze dollars accepteerd. Kun je nog zo in je recht staan, je krijgt er geen soles voor - of met een flink slechtere koers.
Kleding. Praktisch! Lagen. Het zal zowel warm (Nasca, Ica) als koud (Colca, Puno, Cusco in de avond/nacht) worden. Maar overal truien, wanten, mutsen ennogveeeelmeer te koop natuurlijk. Goede schoenen belangrijk, iets tegen de zon, lippenspul, oordoppen. Opladers enzo moeten wel in de vreemde stopkontakten kunnen, dus een adapter is handig/nodig, eventueel met een stekkerdoosje.
Dat is het even voor nu! Groet!
RE: Evie
29-08-2018 - 10:39 uur
Hallo Harro,

Wat leuk dat je ons laat weten dat jij onze reis gaat begeleiden. We kijken er echt naar uit.
Ik zal gelijk een aantal vragen op je afvuren.
Kunnen we overal makkelijk geld pinnen ? ik ben namelijk niet zo'n voorstander om met contant geld op zak te lopen. Em als we contant geld meenemen, is het dan handiger om Euro's of Dollars mee te nemen ?
Heb je ook een kledingadvies ivm de wisselende temperaturen tijdens de rondreis?
Alvast bedankt voor je reactie. Veel plezier met de groep waarmee je nu op reis bent.
Tot 18 september.
Groetjes,
Evie
RE: harro
28-08-2018 - 14:31 uur
hallo allemaal!
wat een enthousiasme van deze groep op het forum! dan meldt de reisleider (jaja) zich ook even... als jullie vragen hebben (geld, kleding, excursies, wat-dan-ook) hoor/lees ik die graag via dit medium. als ik straks onderweg ben met een (andere) groep kan een antwoord soms even op zich laten wachten. er zijn nog streken zonder waajfaaj. en anders tot op het vliegveld in Lima!
Harro
RE: Noël
26-06-2018 - 16:14 uur
Beste Allemaal,

We hebben in de Facebook groep een datum afgesproken om elkaar van te voren al een keer te ontmoeten, dit gaat Zondag 29 Juli worden en zal plaats vinden in Utrecht.
Voor degene die geen Facebook account heeft maar het wel leuk vind om ook te komen,
stuur mij dan even een mailtje!

Gr Noël
RE: Peter
26-04-2018 - 18:28 uur
Hoi! Bij deze nog een aanmelding voor deze mooie reis! Ik zal me meteen aanmelden bij de fb groep.
RE: Renée
02-04-2018 - 16:48 uur
Hoi allemaal,

Ik mag ook mee met deze reis. en zal mij ook even aanmelden bij de Facebook groep.

Groetjes Renée
RE: Kees
01-04-2018 - 19:10 uur
Hoi,
Heeft iemand van jullie ook het amazone verblijf geboekt?
lijkt me supergaaf...
RE: Tim
19-03-2018 - 12:08 uur
Hoi allemaal,

Heb deze reis ook geboek en eindelijk bevestiging hiervan gehad. Heb er zin in! Zal ook even aanmelden bij de fb groep.

Groeten,
Tim
RE: Sietze
11-03-2018 - 14:06 uur
Hallo iedereen,

De boeking is definitief ik mag ook mee. Kijk er naar uit.

Groeten,
Sietze
RE: Annemarie
22-02-2018 - 20:39 uur
Hoi allemaal!

Ik mag ook mee met de reis! Heb er zin in! Heb me ook aangemeld voor de FB groep.

Groetjes Annemarie
18-02-2018 - 22:49 uur
Super leuk dat de groep zo gegroeid is!

En Jeroen, een Whatsapp groep tijdens de vakantie is super leuk en handig, maar weet niet of het nu zo vroeg al een meerwaarde heeft? maar als de rest graag wil doe ik natuurlijk mee hoor.
RE: Rian
18-02-2018 - 15:14 uur
Wat leuk dat er al zoveel mensen mee gaan!
Voor alle mensen die het nog niet weten, naast dit forum bestaat er een facebookgroep waarop iedereen zich voorstelt. Voor de link zie het van Noel.
Groetjes!!
RE: jeroen
18-02-2018 - 15:01 uur
Hallo Allemaal,

Ik heb deze reis ook geboekt en ga ook de inca trail lopen. Misschien is het leuk om een Whatsapp groep te beginnen. Dan maak ik een groepsapp aan voor onze reis!

Jeroen
RE: Danicia
18-02-2018 - 10:32 uur
Hallo allemaal,

Ik heb de reis ook geboekt inclusief de Inca Trail. Ik heb er super veel zin in.

Danicia
RE: Linda
17-02-2018 - 09:00 uur
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren de bevestiging gekregen dat ik ook mee mag! Superveel zin in (ook al moeten we nog eventjes geduld hebben). Ik heb de Incatrail erbij geboekt.

Leuk dat jullie al een Facebook groep hebben aangemaakt, ik zal meteen even een verzoekje sturen!

Groetjes, Linda
RE: Bente
02-02-2018 - 13:24 uur
Ik weet niet wat ik fout doe, maar het lukt me niet om de Facebook groep te vinden.
02-02-2018 - 13:18 uur
Ik heb 2 dgn geleden ook geboekt. Wacht nog steeds op bevestiging, maar dat zal wel goed zijn. Heb ook kamer alleen en zonder Inca trail of verlenging. Ik heb er zin in!
Leuk dat er een Facebook groep is. Ik ga me aanmelden.
RE: Noel
01-02-2018 - 22:55 uur
Leuk dat jullie ook meegaan!

De groep is de laatste weken lekker snel gegroeid, we zijn nu al met z`n 11en.
Omdat we nu met een groter groepje zijn leek het me leuk om een Facebookgroep aan te maken zodat we elkaar daar alvast beter kunnen leren kennen en overleggen.
Deze groep is te vinden op via deze link: https://www.facebook.com/groups/329071374250830/
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden!?

Voor degene die geen Facebookaccount hebben blijven we natuurlijk ook actief op dit forum.

Gr Noel
RE: Vincent
01-02-2018 - 21:50 uur
Hoi allemaal,

Ik heb deze reis geboekt en heb er al zin in!
zonder verlenging en een kamer voor alleen gebruik.

groetjes Vincent
RE: Lieke
31-01-2018 - 12:20 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook net de aanvraag ingediend bij Fox. Gekozen voor een kamer alleen maar niet voor de 4 daagse inca-trail of amazone. Nu afwachten of mijn aanvraag snel definitief wordt.

Inmiddels al heel wat singlereizen met fox gemaakt en het is altijd goed bevallen. Vooral de diversiteit in de groep vind ik alleen maar mooi.

Groet Lieke
24-01-2018 - 20:23 uur
Verschillende leeftijden is zeker leuk. Wil liever niet ongeveer de enige zijn onder de 50😄 Maar dat komt altijd wel goed.
Ik ga ook niet te lang wachten met boeken, want ik wil graag een eigen kamer.
24-01-2018 - 20:11 uur
Super leuk dat jullie ook gaan boeken!
Gaat vast een leuke groep worden en ik heb er nu al heel veel zin in!

Gr Noël
24-01-2018 - 19:58 uur
Ik vind zelf een groep met verschillende leeftijden wel leuk. En idd we gaan allemaal voor hetzelfde, helemaal mee eens. Ik heb de reis geboekt zonder de inca trail.

Groetjes Rian (25)
24-01-2018 - 19:27 uur
Hoi,

Ik ga zeer waarschijnlijk deze reis ook boeken. Was een beetje aan het wachten tot er wat meer mensen van mijn leeftijd zijn. Leuk dat er al meer boekingen zijn! Ik ga dan boeken zonder de Inca trail. Vind 4 dgn teveel.

Groetjes,
Bente (33)
24-01-2018 - 18:45 uur
Jong of oud, maakt toch niets uit ? We gaan allemaal voor hetzelfde doel : genieten van een prachtige vakantie !!!
Ik ben afgelopen zondag naar de info/inspiratie dag in Hoofddorp geweest en ga dus snel boeken.
Voor de Inca Trail moet je een goede conditie hebben en je slaapt op matjes! Deze activiteit is voor mij niet weggelegd ( haha)
RE: Noel
23-01-2018 - 23:19 uur
Hoi Rian,

Ik heb ondertussen inderdaad geboekt, en verwacht binnenkort de definitieve bevestiging.
Dit duurt wat langer omdat ik de Inca trail wil lopen en dit moet dan daar van te voren alvast worden geregeld.
Bij de normale groepsreizen zitten inderdaad meer oudere mensen dan bij single groepsreizen,
dus nog even afwachten maar ik verwacht dat de gemiddelde leeftijd wel ver onder de 55 ligt.

Hopelijk besluit je ook te boeken.

Gr Noel
23-01-2018 - 19:36 uur
Hoi allemaal,

Zijn er al mensen die deze reis definitief geboekt hebben?
Ik zit eraan te denken om deze reis ook te boeken. Heb al 2x eerder een groepsreis met fox gedaan en dit zou mijn eerste single reis worden, ik hoop dat er hierbij wat meer jonge mensen zijn dan mijn afgelopen reizen vol 55+ (aan gezelligheid dan geen gebrek).

Groet Rian
09-01-2018 - 21:13 uur
Hoi Evie,

Ik heb ook zeer goede ervaringen met Fox!
En ik hoor het graag als je dan de beslissing hebt gemaakt welke datum je hebt gekozen.

Gr Noël
09-01-2018 - 21:07 uur
Ik ben ook van plan om naar Peru te gaan, maar ben er nog niet uit of ik met de singlereis vertrekdatum 4 september of 18 september, ga.
Op 21 januari ga ik naar de Reis & inspiratiemiddag in Hoofddorp.
Ik heb goede ervaringen met Fox reizen.

Groetjes,
Evie
Terug naar boven