Parel van de Indische Oceaan

Sri Lanka

Sri Lanka Reisleider

Rondreis Srilanka met kleine kinderen

Rita
19-05-2017 - 14:09 uur
Goedendag, wij willen graag in het voorjaar 2018 een rondreis Srilanka maken. Wij reizen met een kind van 4 jaar (tegen die tijd bijna 5 jaar). Ik ben benieuwd of er groepsreizen zijn bij foxreizen voor families met zulke kleine kinderen, eventueel met aangepaste programma. Ik zie nl op het forum geen berichten hierover.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Groeten, Rita
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX reisleider
22-05-2017 - 11:26 uur
Beste Rita,

Hartelijk dank voor uw bericht en leuk dat u aan Sri Lanka denkt voor een volgende vakantie.
Wij hebben inderdaad een aantal familiereizen naar Sri Lanka (een groepsreis en een privéreis). Hoewel Sri Lanka hartstikke goed te bereizen is met kinderen, raden wij deze reizen toch aan voor gezinnen met kinderen vanaf 6 jaar. De reizen zijn best intensief en dan is bijna 5 wellicht net te jong om er echt plezier van te hebben. Ik zou dus aanraden nog een jaartje te wachten en dan voor Sri Lanka te kiezen. Dit geldt voor eigenlijk al onze familie rondreizen. Persoonlijk zou ik u adviseren een van onze hotel combinatiereizen uit te kiezen (naar bijvoorbeeld Bali). U verblijft dan toch op een aantal verschillende locaties en kunt leuke uitstapjes maken in de omgeving, maar deze zijn minder intensief en u kunt uw tijd geheel zelf indelen.

Ik hoop dat u een mooie keuze kunt maken en hoop jullie in de toekomst zeker te zien in Sri Lanka!
Terug naar boven