Parel van de Indische Oceaan

Sri Lanka

Sri Lanka Reisleider

kleding/schoenen

Ans
05-01-2016 - 22:46 uur
Goedenavond,
Op reisfoto's zie ik alleen zonnige omgeving en zomerse luchtige kleding. Zijn korte mouwen, jurkjes en kniebroeken overal toegestaan. Een sjaal heb ik altijd wel in mijn tas voor tempels enzenz evenals een paraplu of poncho.
In de bergen een vestje? Wij reizen in februari de 21 daagse. Stevige gympen voor de wandelingen en een luchtig slippertje voor de leuk!
Zijn er nog tips verder?
Tot dan, groeten Ans.
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
31-01-2016 - 11:59 uur
Beste Ad,

Je bent echt niet de eerste die op Sri Lanka op hoge wandelschoenen loopt. Het is zeker verstandig om te lopen op schoenen waar je geen last van krijgt. Het kan misschien wel een beetje warm worden in hoge, dichte schoenen, maar als je het gewend bent om op te lopen dan zal dat wel mee vallen. Mocht je een tempel willen bezoeken, dan moeten de schoenen alleen even uit.
RE: Ad van Baast
30-01-2016 - 16:11 uur
Ik heb altijd goede stevige schoenen nodig om op te lopenn
Is het aan te raden/ te doen om in Shri Lanka te lopen op zgn hoge bergwandelschoenen?
RE: FOX Reisleider
06-01-2016 - 11:02 uur
Hallo Ans,

Je hebt het goed ingeschat. De temperatuur is op Sri Lanka het hele jaar zo'n 30 graden, dus luchtige kleding is aan te raden. In principe kun je tijdens de rondreis overal korte mouwen en kniebroeken aan, en als je voor de tempelbezoeken een sjaal of sarong bij je hebt komt dat helemaal goed. Comfortabel schoeisel is op alle reizen belangrijk, dus ook de gympen en slippers zijn een schot in de roos!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven