Parel van de Indische Oceaan

Sri Lanka

Sri Lanka Reisleider

21-daagse groepsrondreis Schatten van Sri Lanka

Vertrek: 13-07-2017

Jantine
31-05-2017 - 21:35 uur
Dag Janneke,

over 6 weken vertrekken wij, mijn gezin en ik, naar Sri Lanka. Op dit moment horen wij verontrustende berichten over de aardverschuivingen en overstromingen als gevolg van een cycloon.

Naast de vele doden, gewonden en daklozen is er natuurlijk ook veel schade aan wegen, huizen en accommodaties. Ik begreep dat er nu voor het zuiden van Sri Lanka ook een negatief reisadvies is.

In hoeverre heeft dit gevolgen voor onze reis.

alvast bedankt voor je reactie. Jantine Ploeger
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX reisleider
02-06-2017 - 10:46 uur
Beste mevrouw Ploeger,

Ik begrijp uw onrust met betrekking tot de situatie in Sri Lanka volkomen. De beelden zijn alarmerend en soms heftig. Helaas is de lokale bevolking van Sri Lanka wederom de dupe van natuurgeweld.

FOX heeft hieromtrent contact gehad met haar lokale partner en met mij en mijn collega reisleiders. Momenteel reist een FOXgroep door Sri Lanka en buiten de regen om die nu valt omdat het de moesson periode is, hebben zij van de aardverschuivingen en het natuurgeweld, niets gemerkt. Dit heeft echt in het binnenland van die provincie plaats gevonden en daar komt FOX niet met haar reizen. Wij verblijven aan de kust en daar is geen sprake van aardverschuivingen, kapotte infrastructuur en dergelijke. FOX kan haar reizen en dus ook uw reis uitvoeren conform het programma dat is aangeboden.

De omschrijving vanuit het Ministerie is helaas wat ongenuanceerd, het zou voor iedereen fijn zijn als die informatie wat gedetailleerder wordt aangeboden.

Uw vertrek is over 6 weken. In die periode kan alweer een hoop veranderen. Indien de situatie ter plaatse wijzigt en de uitvoer van onze reizen beïnvloed wordt, neemt FOX altijd actief contact op met alle reizigers. Daar kunt u op vertrouwen.

Ik hoop u en uw gezin te zien in het mooie Sri Lanka. Want ondanks dat dit natuurgeweld heeft plaatsgevonden, is het voor mij nog steeds de mooiste bestemming van Azië!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven