Parel van de Indische Oceaan

Sri Lanka

Sri Lanka Groepsreizen

15-daagse groepsrondreis Klassiek Ceylon

Vertrek: 06-06-2016

Irina
18-04-2016 - 18:57 uur
Hallo allemaal!

De groepsreis naar Sri Lanka 6 juni is volgens mij inmiddels volgeboekt. Ik ben dus benieuwd wie er allemaal mee gaan! Mijn naam is Irina, ik ben 25 jaar en ik reis alleen. Het wordt mijn eerste keer met Fox, maar ik heb al veel goede verhalen gehoord. De afgelopen jaren heb ik wel vaker groepsrondreizen gedaan, maar dat was met een andere organisatie en deze reizen waren binnen Europa. Ben dus erg benieuwd naar deze reis, maar ik heb er ontzettend veel zin in! Ik hoop van jullie te horen :)

Groetjes, Irina
Er zijn 6 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 6
RE: Peter
05-06-2016 - 14:31 uur
Hallo,

Ik ga ook mee, dit wordt mijn 9e reis met Fox, alle vorige waren wel single reizen, maar nu wel tegelijk met Danny geboekt. Hiervoor ben ik in Jordanië, Peru, Mexico en Guatemala, Thailand en Cambodja, Zuid Afrika, Myanmar, India en Nepal en in Costa Rica en Nicaragua geweest.
Al mijn vrienden zeggen dat dit echt iets voor mij is, dus ik heb er al veel zin in en ga er van uit dat het erg gezellig wordt.
Tot morgen!
Peter (34 Breda)
RE: danny van vliet
04-06-2016 - 16:21 uur
hallo mede reizigers

het is bijna zover. Ik reis met een reisgenootje van een eerdere reis van de cambodja reis. Ik heet danny en ben 40 jaar. Mijn koffer is al half ingepakt.. Ik heb al meerdere reizen gedaan met Fox. Thailand, Egypte, Cambodja, Ibiza Jordanie. Ik zag dat we best een grote groep hebben 31.
Tot Maandagavond!!!
RE: Irina
16-05-2016 - 11:44 uur
Hoi Sylvia, Margriet en Femke,

Leuk om van jullie te horen! Fijn dat jullie al positieve ervaringen hebben met Fox.
Over een paar weken gaan we al. Ik kijk ernaar uit!

Groetjes, Irina
RE: Femke
15-05-2016 - 21:01 uur
Hoi medereizigers,

Leuk om jullie berichten te lezen! Ik ga ook mee naar Sri-Lanka, nu voor de 3e keer met FOX. Ben wel een beetje Azie fan... Na Maleisie en Thailand nu Sri-Lanka ontdekken! Ik reis ook alleen en ben gelukkig niet de enige :-) Tot over 3 weken!

Gr. Femke
RE: Margriet
02-05-2016 - 23:17 uur
Hoi Irina en Sylvia,
Ik reis samen met mijn zus en zwager. We zien erg uit naar de reis. Hebben al meerdere rondreizen gemaakt met Fox en zijn daar erg enthousiast over. Tot juni.
Groet, Margriet
RE: Sylvia
01-05-2016 - 11:30 uur
Hoi Irina,

Leuk dat je meegaat. Wij hebben er ook veel zin. Zijn vorig jaar met fox naar Thailand geweest. Goed verzorgd en gezellige groep, maar dat maken we er toch zelf van 😀.

Grtz Sylvia
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven