Parel van de Indische Oceaan

Sri Lanka

Sri Lanka Groepsreizen

16-daagse groepsrondreis Sri Lanka en Malediven

Vertrek: 13-11-2017

Peter
08-10-2017 - 10:01 uur
Hallo, wij zijn Peter en Ingrid, en komen uit Antwerpen en Grimbergen (B).
Voor Peter de 2e, en voor Ingrid de 1e keer Fox.
We kijken enorm uit naar deze reis, een prachtbestemming!
Zijn er nog mensen van de groep van 20 die op 13 nov vertrekt die hier meelezen?
Er zijn 8 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 8
RE: Odilia
11-11-2017 - 09:26 uur
Welkom Robert,
Wat leuk om hier alvast een beetje kennis te maken met de groep .
Onze reis gaat nu echt opschieten 😄
RE: Robert Evers
07-11-2017 - 21:44 uur
Enorm zin in deze reis. Vrienden van mij zijn geweest en vonden t prachtig!! Leuk om jullie te ontmoeten straks. Groeten Robert Evers
06-11-2017 - 16:00 uur
Hoi Peter,
Ik begrijp het nu ! Daarom kijk ik pas als we de definitieve lijst met hotels hebben 😄 . En die zien er ook goed uit toch ? En we zijn er zo weinig met al dat gereis haha . Als het maar schoon is en een lekker zwembadje om te dobberen als er tijd voor is dan zijn wij al blij. Nog 1 weekje... heerrrrrrrrrlijk 🌞😎
RE: Peter
02-11-2017 - 10:11 uur
Hoi Odilia,

ik heb een vergelijking gemaakt tussen de hotels zoals vermeld op de boekingspagina en de hotels die vermeld worden in de reisbescheiden. Ik hecht persoonlijk veel waarde aan hotels met een mooie ligging aan het stand, vandaar. De hotels zoals vermeld op de boekingspagina en in de reispapieren zijn min of meer gelijkwaardige hotels.

Peter
01-11-2017 - 16:50 uur
Hoi Peter,
Wij hebben de lijst met hotels uitgeprint. Daarop staan de hotels die jij benoemd , jij hebt info dat we die nu niet zouden krijgen? Hoe kom jij aan die info over andere hotels ? Hoor t graag nog zeker voor de thuisblijvers. En naders gaan we ook Fox aan hun staart trekken. Tot de 13 e 😄 want we hebben er nogsteeds enorm veel zin in.
RE: Peter
01-11-2017 - 14:32 uur
Ik heb geboekt voor de reis Sri Lanka- Malediven met vertrek op ma 13 November as
Helaas heb ik zelf moeten ontdekken dat de reis wat betreft de hotels anders zal zijn dan beloofd. Alle hotels (muv het hotel op de Malediven) zijn anders !
Zo begint de reis in het dichtbij de grote stad Colombo gelegen Pagasus Reef hotel ipv het veel mooier gelegen Club Palm Bay in Negombo. Ook het The Palms Hotel in Beruwela is ingeruild voor het minder mooi gelegen Tangerine Beach Hotel in Kalutera. Ik heb FOX klantenservice hier reeds over benaderd. Ik kreeg alleen als antwoord dat het er geen verschil zou zijn in kwaliteit van de accomodaties.
RE: Geb en Odilia
19-10-2017 - 11:34 uur
Hallo mede reizigers,
Wij verheugen ons ook enorm op de reis naar Sri Lanka .
Verleden jaar zijn we met Fox naar Thailand geweest en alles was enorm goed verzorgd . Vandaar dat we weer voor Fox gekozen hebben.
Wij zijn 53 en 60 jr en komen uit Leiden . We zien jullie op Schiphol of ergens onderweg 😄
Wij gaan niet naar de Maledieven
Groetjes Geb en Odilia
RE: Resie Brand
10-10-2017 - 17:53 uur
Hallo mede reizigers,
mijn man en ik (58 jaar) hebben al meerdere groepsreizen bij Fox gedaan en altijd zeer tevreden. We komen uit Limburg, en we verheugen ons op deze reis.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven