Parel van de Indische Oceaan

Sri Lanka

Sri Lanka Singlereizen

16-daagse single groepsreis Klassiek Sri Lanka

Vertrek: 21-02-2018

Marjo
21-08-2017 - 20:59 uur
Hallo,

Weet bijna zeker dat ik deze reis ga boeken, wie gaat er nog meer mee?
Groet Marjo
Er zijn 10 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 10
RE: Marjo
11-12-2017 - 14:10 uur
Hallo,
Zie dat we inmiddels al met z'n 8en zijn, het gaat langzaam maar de groep wordt groter.
Op Schiphol afspreken is uitstekend, misschien van te voren via de rechtstreekse mail telefoonnummers uitwisselen dan kunnen we wat appen?
Heb er zin in, zeker met die sneeuw hier.
Groet Marjo
11-12-2017 - 14:10 uur
Hallo,
Zie dat we inmiddels al met z'n 8en zijn, het gaat langzaam maar de groep wordt groter.
Op Schiphol afspreken is uitstekend, misschien van te voren via de rechtstreekse mail telefoonnummers uitwisselen dan kunnen we wat appen?
Heb er zin in, zeker met die sneeuw hier.
Groet Marjo
RE: Anke
06-12-2017 - 21:00 uur
Hoi Ino,

Zeker een goed idee om op Schiphol af te spreken. Dan kunnen we misschien samen inchecken. Het is toch fijn als je met elkaar bent met het overstappen. Dat geeft wel een zekerder gevoel. Het word mijn vijde single reis met fox. We houden contact om verder af te spreken.

Groetjes Anke
RE: Ino
05-12-2017 - 19:50 uur
Hoi allemaal,
misschien een idee om elkaar op Schiphol al te ontmoeten of tijdens de vlucht naar Dubai. Heb geen idee hoe de overstap is, maar een paar jaar geleden overstap gemaakt naar Nieuw Zeeland. Zo ontzettende grote luchthaven en lastig om juiste aansluiting te vinden. Dus hierin samenwerken! Ik heb er veel zin in juist om de positieve ervaringen die ik nu heb, het wordt mijn zesde single fox reis, en allemaal super. De gezelligheid en sfeer maken wij zelf! Ik verheug me er op!. Hartelijke groet en tot (beetje) gauw. Ino
21-11-2017 - 16:51 uur
Ja hoor ik heb ook de reis vandaag geboekt.
Ik kijk er naar uit en heb er heel veel zin in.
21-11-2017 - 10:18 uur
Yes, het heeft even geduurd maar ik heb zojuist geboekt!!!
Heb er zin in
21-11-2017 - 10:18 uur
Yes, het heeft even geduurd maar ik heb zojuist geboekt!!!
Heb er zin in
RE: Ino van de Rijt
23-09-2017 - 17:54 uur
Hoi, dit wordt m.n. zesde reis via FOX, Dus duidelijk dat het me heel goed bevalt. Sinds een week terug uit Jordanië, geweldige groep en reisleider! Dus kon het niet laten om een volgende trip te boeken, zeker vanwege de vele positieve ervaringen.
Hartelijke groet, Ino.
16-09-2017 - 20:01 uur
Hoi Marjo,

Deze reis lijkt mij ook heel erg leuk.
Moet alleen nog wachten op toestemming van mijn werk voor de vakantie.

Groetjes Anke
RE: Goos
28-08-2017 - 12:54 uur
Goedendag,

Ik heb pas deze reis geboekt.

Groeten,

Goos
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven