Parel van de Indische Oceaan

Sri Lanka

Sri Lanka Singlereizen

16-daagse single groepsreis Klassiek Sri Lanka

Vertrek: 21-02-2018

Marjo
21-08-2017 - 20:59 uur
Hallo,

Weet bijna zeker dat ik deze reis ga boeken, wie gaat er nog meer mee?
Groet Marjo
Er zijn 36 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Marjo
06-02-2018 - 18:15 uur
Hallo allemaal,
Nog maar 2 weken en dan is het zover!
Hoop dat je nog mee kunt Marianne.
Waar zullen we elkaar ontmoeten?
Bij de in checkbalie is een goed punt, dit kunnen wij regelen via de app groep en dan zien we Inno en eventueel anderen bij de gate?
Tijdstip lijkt beter om te bespreken als we de papieren en vluchttijden binnen hebben.

Groet Marjo
PS Marianne (en ook anderen) als je je wilt aansluiten bij de app groep, stuur mij dan even een persoonlijk mailtje met je mobiele telefoonnummer, door op het envelopje naast mijn naam te klikken
RE: Ino van de Rijt
06-02-2018 - 18:11 uur
Hoi allemaal,
het aftellen is begonnen. Als deze reis net zo gaaf wordt als m.n. eerdere reizen met Fox, verheug je dan maar! :)
Ik wil zelf het liefst bij de gate afspreken. Dan kan ik (en anderen) inchecken wanneer je wilt.
Bij de gate hebben we elkaar zo gevonden. Iets met FOX op je handbagage is een prima idee. Ik ben ook niet te beroerd om even rond te vragen. Andere keren hadden we elkaar zo gevonden. Behalve m.n. trip naar Peru, toen kwam ik de groep pas tegen in Lima. Maar nu is er overstap.
Heeft iemand al idee van vliegtijden en hoe lang wachten in Dubai? Zag op internet dat als je 5 uur moet wachten dat er de mogelijkheid is een stadstoer te doen door Dubai. Lijkt me wel gaaf als je er toch bent, maar dan moet er wel voldoende tijd voor zijn. Mensen we gaan er wat van maken!! Groet en tot gauw, Ino.
RE: Conny
06-02-2018 - 08:08 uur
Sorry mensen, dat geeft verwarring. Ik schreef incheckbalie en Ino bij de gate. Het maakt míj eigenlijk niet uit. Wat wordt het? Marjo jij bent de eerste en iniatiefnemer! Wil jij beslissen??
Groetjes Conny.
06-02-2018 - 07:58 uur
Hoi Marianne! Je mag vast en zeker nog mee. Je bent de 12de! Gauw je visum regelen bij Kes! Gaat als een speer, heb je binnen paar dagen in huis. En ff checken of je alle nodige injecties al hebt, o.a. buiktyfus.
We gaan je zien op Schiphol bij de incheckbalie!! Groet Conny.
RE: Marianne
05-02-2018 - 21:26 uur
Hi allemaal,
Net geboekt voor deze reis. Hoop dat ik nog mee kan, was op aanvraag.
Heb er wel veel zin in.
Groetjes, Marianne
RE: Ino van de Rijt
05-02-2018 - 21:06 uur
Hoi allemaal,
het duurt niet lang meer, laat het hier maar lekker vriezen! :)
Ik heb een voorstel: elkaar zien bij de gate waar we het vliegtuig in moeten stappen.
Ik zelf vind het altijd fijn om ruim op tijd in te checken, plekje aan het raam te regelen, en op Schiphol wat rond te lopen en een hapje te doen. Heb trouwens nog geen idee van de vlucht tijden.
Als we dan afspreken bij de gate, ik wil best FOX roepen naar iedereen, dan hebben we elkaar zo ontdekt. Met eerdere reizen hebben we dat ook zo gedaan. Ik heb echt heel veel zin. Super ervaring met FOX; ik ga nu voor de zesde keer mee met hun. Niks verplicht: maar ik zelf neem zelf altijd spullen mee voor de locals. Ik vergeet nooit meer een bezoek in Swaziland tijdens Zuid Afrika reis, waar we na bezoek aan schooltje schoolspullen heb kunnen geven. Is zo gaaf en je geeft het rechtstreeks. Directrice traditioneel in het wit gekleed, en daar zat ik op kantoortje van haar met een Jip en Janneke trommel met kleurpotloden, en verder schoolmateriaal. Dat is gaaf!! Wil ik nu ook proberen te doen.
Ik verheug me op deze reis en heb zin om jullie te ontmoeten. Wij bepalen hoe fijn het wordt. Hartelijke groten en tot gauw. Ino
RE: Anke
05-02-2018 - 15:27 uur
Hoi Chantal,

Het zou fijn zijn om af te spreken bij de inchechbali. Dan kan je samen inchecken zodat je een beetje bij elkaar zit. Dat is ook fijner voor de overstap op vliegveld Dubai.
RE: Chantal
05-02-2018 - 15:13 uur
Hoi Groepsgenoten,
Ik vroeg mij af of er inmiddels een verzamelplek is afgesproken op Schiphol. Is het een idee om af te spreken bij de Gate en dan een uur voor vertrek, en dat ieder die met Fox reist de letters FOX op zijn koffer plakt (bijvoorbeeld van de voorkant van de reisgids).
05-02-2018 - 15:12 uur
Hoi Groepsgenoten,
Ik vroeg mij af of er inmiddels een verzamelplek is afgesproken op Schiphol. Is het een idee om af te spreken bij de Gate en dan een uur voor vertrek, en dat ieder die met Fox reist de letters FOX op zijn koffer plakt (bijvoorbeeld van de voorkant van de reisgids).
26-01-2018 - 10:49 uur
Welkom Chantal, leuk dat je ook meegaat!
Heb inmiddels een appgroep opgericht, als je daar ook in wil kun je me rechtstreeks mailen door op het envelopje te klikken naast mijn naam.
Groet Marjo
25-01-2018 - 22:11 uur
Hallo allemaal!
Ik heb bij het Fox theater in Hoofddorp me opgegeven voor de Reis- en Inspiratiedag Sri Lanka op zondag 11 februari. Zijn er nog meer reisgenoten die daar heb gaan?
Gr. Conny
25-01-2018 - 22:07 uur
Hoi Chantal,
Leuk dat je ook meegaat !!
Zie je op Schiphol! Succes met de voorbereidingen.
Groet Conny.
RE: Ankr
25-01-2018 - 21:44 uur
Hoi Chantal,
Leuk dat je ook mee gaat.
Het is wel de bedoeling om met elkaar af te spreken op Schiphol.
Groetjes Anke
25-01-2018 - 21:20 uur
Hoi groepsgenoten,
Ik heb net bericht gehad dat ik ook mee kan! Is mijn eerste reis met Fox dus ben heel benieuwd. Moet dus nu ook mijn gele boekje opsnorren. En nog snel een visum aanvragen. Ben nieuwsgierig naar jullie allemaal. Is er al iets afgesproken om elkaar te ontmoeten op Schiphol?
Groetjes en tot gauw
Chantal
16-01-2018 - 10:54 uur
Hallo Susanne,

Leuk dat je ook mee gaat!
Nog 5 weken, heb er zin in!

groet Marjo
RE: Susanne
15-01-2018 - 01:52 uur
Hoi, heb ook definitief geboekt.
11-01-2018 - 20:48 uur
Hallo Ino,

Baas boven baas dat klopt, ik zit op het dubbel aantal reizen.
Begin er echt zin in te krijgen en inmiddels heb ik al voorzichtig een app groepje opgericht van Anke, Conny en mijzelf.
Mocht je je hier ook bij aan willen sluiten mail me dan even rechtstreeks en geef je telefoonnummer door, dit geldt uiteraard ook voor anderen.

Nog 6 weken!

Groet Marjo
RE: Ino
11-01-2018 - 17:15 uur
Hoi Anke (en anderen),, jouw vijfde reis met Fox: altijd baas boven baas; voor mij m.n. zesde! Ben er zeer tevreden over! Misschien betaal je wat meer, maar dan krijg je ook wat. Heb heel veel zin! Wel fijn om op Schiphol af te spreken. Ben een paar haar terug op vliegveld Dubai geweest, is gewoon een stad. Dus voor de overstap fijn als we elkaar al kennen. Morgen naar de vakantie beurs, nieuwe ideeën opdoen. Reizen is verslavend! :) Vast veel groeten voor iedereen, Ino
11-01-2018 - 17:14 uur
Hoi Anke (en anderen),, jouw vijfde reis met Fox: altijd baas boven baas; voor mij m.n. zesde! Ben er zeer tevreden over! Misschien betaal je wat meer, maar dan krijg je ook wat. Heb heel veel zin! Wel fijn om op Schiphol af te spreken. Ben een paar haar terug op vliegveld Dubai geweest, is gewoon een stad. Dus voor de overstap fijn als we elkaar al kennen. Morgen naar de vakantie beurs, nieuwe ideeën opdoen. Reizen is verslavend! :) Vast veel groeten voor iedereen, Ino
10-01-2018 - 12:18 uur
Hallo Conny,

Die had ik vorig jaar al laten zetten, maar vorige week heb ik DTP laten herhalen die was verlopen bij mij.
Als het goed is gaan ze binnenkort om mijn paspoort vragen voor het visum.
Langzaamaan gaan de voorbereidingen beginnen, heb er zin in maar ben wel benieuwd of de groep nog groter gaat worden.

Groet Marjo
09-01-2018 - 23:01 uur
Hallo allemaal!

Gisteren heb ik bij Meditel een injectie gehaald tegen buik tyfus. Deze ontbrak nog in mijn gele boekje en is wel nodig.

Groet Conny
04-01-2018 - 12:25 uur
Hallo Thalia,

Gezellig dat je ook meegaat!
Het aftellen gaat nu wel echt beginnen

Groet Marjo
RE: Thalia
03-01-2018 - 15:45 uur
Hallo allemaal,
Allereerst jullie allemaal een gelukkig en gezond 2018 met een super reis in februari.
Ik heb deze reis al even geleden geboekt en heb er enorm veel zin in.
Zag pas gisteren het forum van deze reis en laat jullie weten ,dat ik jullie graag al op Schiphol hoop te ontmoeten.
Groetjes Thalia
25-12-2017 - 20:25 uur
Hoi Conny,
Leuk dat je ook mee gaat.
Tegen die tijd spreken we nog wel af waar we op Schiphol elkaar ontmoeten.
Voor iedereen fijne feestdagen en veel reisplezier in het nieuwe jaar.
Groetjes Anke
25-12-2017 - 17:09 uur
Hallo Conny, leuk dat je ook meegaat!
Over 2maanden zijn we daar, onvoorstelbaar.
Fijne kerstdagen nog

Groe Marjo
25-12-2017 - 04:51 uur
Hallo allemaal!

Nummer 8 meldt zich!! Dit wordt mijn 3e singlereis met Fox. Altijd goed bevallen. Nu voor de eerste keer kamer op indeling. Ik ben heel benieuwd hoe dat bevalt.
Ook ik heb onwijs veel zin in deze rondreis. Heerlijk naar de warmte in februari!
Goed idee om elkaar op Schiphol te ontmoeten. Misschien kunnen we afspreken bij de Starbucks?
Groet Conny
11-12-2017 - 14:10 uur
Hallo,
Zie dat we inmiddels al met z'n 8en zijn, het gaat langzaam maar de groep wordt groter.
Op Schiphol afspreken is uitstekend, misschien van te voren via de rechtstreekse mail telefoonnummers uitwisselen dan kunnen we wat appen?
Heb er zin in, zeker met die sneeuw hier.
Groet Marjo
11-12-2017 - 14:10 uur
Hallo,
Zie dat we inmiddels al met z'n 8en zijn, het gaat langzaam maar de groep wordt groter.
Op Schiphol afspreken is uitstekend, misschien van te voren via de rechtstreekse mail telefoonnummers uitwisselen dan kunnen we wat appen?
Heb er zin in, zeker met die sneeuw hier.
Groet Marjo
06-12-2017 - 21:00 uur
Hoi Ino,

Zeker een goed idee om op Schiphol af te spreken. Dan kunnen we misschien samen inchecken. Het is toch fijn als je met elkaar bent met het overstappen. Dat geeft wel een zekerder gevoel. Het word mijn vijde single reis met fox. We houden contact om verder af te spreken.

Groetjes Anke
05-12-2017 - 19:50 uur
Hoi allemaal,
misschien een idee om elkaar op Schiphol al te ontmoeten of tijdens de vlucht naar Dubai. Heb geen idee hoe de overstap is, maar een paar jaar geleden overstap gemaakt naar Nieuw Zeeland. Zo ontzettende grote luchthaven en lastig om juiste aansluiting te vinden. Dus hierin samenwerken! Ik heb er veel zin in juist om de positieve ervaringen die ik nu heb, het wordt mijn zesde single fox reis, en allemaal super. De gezelligheid en sfeer maken wij zelf! Ik verheug me er op!. Hartelijke groet en tot (beetje) gauw. Ino
Terug naar boven