Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

22-daagse groepsrondreis Gouden Lotus (t/m maart 2018)

Vertrek: 10-11-2017

Tymon
22-09-2017 - 08:09 uur
Goedemorgen
ik ben van plan om met jullie van 10 nov naar thailand te gaan.
Nu is er heel veel te doen in bangkok. jullie hebben leuke excursies etc maar hoe realistisch is het om bijv de fietstocht te combineren met het nationaal histories museum (het nationaal histories museum vind ik altijd een must to visit omdat het je zo'n groot inzicht geeft in de cultuur en geschiedenis). ik geloof dat er niet echt een ander moment is omdat te tijd in bangkok zo kort is. de fietstocht is 5 uur en het is toch wel een groot museum .
graag uw advies
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: Gré Siebering van Giersbergen
05-11-2017 - 11:25 uur
Goede morgen,

Heel veel zin in de reis, heb alleen 1 vraag. Hoe gaat het nu met het geld opnemen in Thailand? Bij andere reizen werd dit op het vliegveld gedaan met alle reizigers om je heen. Ben je meteen beschermd en is het ook vertrouwd. Is dit nu ook het geval of heb je een ander advies om geld in Thailand op te nemen?

groetjes Gré
RE: FOX Reisleider
03-10-2017 - 16:00 uur
Hi Tymon,

Leuk dat je meegaat naar Thailand! In Bangkok is ontzettend veel te zien en te doen. De fietstour is een leuke manier om te stad te ontdekken. Wij proberen om deze tour in de ochtend te plannen, de temperaturen zijn dan aangenamer. De fietstour duurt 5 uur, maar vanwege het drukke verkeer in Bangkok kan de tour soms langer duren. Ik denk dat het wel mogelijk is om ’s middags nog een museum te bezoeken. Meestal besteed ik samen met mijn reizigers zo’n 1,5 tot 2 uur in een museum. Ik weet natuurlijk niet hoelang jij daar wil rondlopen. Je zou het museumbezoek ook op de dag van aankomst kunnen plannen. Je hebt dan een vrije middag in de stad. Ik adviseer je om vooraf de openingstijden van het museum te bekijken.

Groeten vanuit Bangkok
Terug naar boven