Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

Een 15 daagse rondreis in Noord - Thailand.. en een langere rondreis

Bjorn Van leynseele
07-04-2018 - 10:51 uur
Hallo Ilse... ikzelf heb in mijn leven al 3 rondreizen gedaan buiten Europa... en dit waren allemaal reizen langer dan 15 dagen... ik heb dit jaar interesse om een rondreis te doen in Thailand... het valt mij wel op... dat er verschillende reisorganisaties een reis voorstellen van 15 dagen... bij fox reizen had ik ook een 20 daagse reis gezien... dit is een reis afgeleid van de 15 daagse Noord - Thailand rondreis, maar aan een rustiger reistempo.... mijn vraag Ilse... is het volgens jou interessant om een 15 daagse reis te doen... of is het reis tempo te druk, of te hoog.... of verkies je meer om de 20 daagse te doen.... graag jou mening ? met vriendelijke groeten Bjorn
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: De Reisleider
12-04-2018 - 15:32 uur
Beste Bjorn,
Wat super leuk dat je van plan bent om naar Thailand te komen! De 20 daagse Noord Thailand Easy going hebben wij helaas niet meer. Het is dus of de Noord Thailand reis van 15 dagen of de 22 daagse Emerald rondreis. Beide zijn hele mooie reizen! Ik zou zeggen, als je de tijd hebt, doe dan de 22 daagse Emerald rondreis. Wellicht goed om ons call-center 0252-660000 even te bellen. Die kunnen de verschillen van de verschillende reizen goed uitleggen.
Tot ziens in Thailand.
De Reisleider
Terug naar boven