Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Groepsreizen

22-daagse groepsrondreis Gouden Lotus (vanaf april 2018)

Vertrek: 20-07-2018

Ackermans
15-10-2017 - 12:44 uur
Wij hebben deze mooie reis geboekt en zijn benieuwd wie er nog meer deze reis geboekt hebben.
Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7
RE: Ronald Velings
09-01-2018 - 20:58 uur
Hi reisgenoten,

Ook wij hebben deze prachtige reis geboekt. En wij zijn Ronald, Suzan & dochter Ruby (15 jaar). Wij zijn benieuwd of er nog meer medereizigers zijn van rond de 15 jaar. Voor ons is het de eerste keer dat we samen op vakantie gaan buiten Europa. Dus spannend!
RE: Anja Lubberman
01-11-2017 - 21:04 uur
Beste medereizigers,
Wij hebben met ons gezin deze reis geboekt, samen met onze vrienden Edwin, Heleen, Lisette en Marloes. Ons gezin bestaat uit 3 kinderen, Thijs (nu 19), Lotte (17) en Stef (15) en ouders Luuk en Anja.
Wij zijn nog nooit in Azië geweest maar zien er erg naar uit sinds wij de film op de informatiedag bij Fox hebben gezien.
RE: Edwin van den Bos
28-10-2017 - 17:00 uur
Beste mede reizigers,
Ook wij, Edwin en Heleen en onze 2 dochters Lisette (in 2018 18) en Marloes (in 2018 17) hebben deze reis geboekt. Wij hebben de reis samen geboekt met onze vrienden waarmee we al vele jaren op vakantie zijn geweest, Tot op heden waren dat vakanties naar Frankrijk, Italië en Kroatië. 2 jaar geleden hebben wij de 1e verre reis met ons gezin gemaakt naar de USA toen onze oudste, Sjoerd, was geslaagd. Sjoerd gaat helaas niet mee naar Thailand. We hebben totaal geen ervaring met Azië, maar hebben er erg veel zin in.
Ik heb nog geen bevestigende email ontvangen, maar dat komt vast doordat ik nu pas in de FOXBOX de aanbetaalinstructie zag. Daar wordt je bij het boeken niet naar toe geleidt, nu net aanbetaald...
RE: Selma Admiraal
24-10-2017 - 21:15 uur
Hoi Polo en Familie Ackermans,

Wij, Meindert, Selma en Daan Rijpkema gaan voor de eerste keer mee met een groepsrondreis en met Fox. We hebben twee jaar terug met vrienden en hun kinderen een rondreis over Bali gemaakt. Normaliter kamperen we in de zomer met onze vouwwagen. Italie is een favoriete bestemming. Na de reservering hebben we een dag of 5 op de definitieve bevestiging moeten wachten.
RE: Polo Swelsen
24-10-2017 - 15:20 uur
Hey Hey,

Wij hebben gisteren (ik 23 en vriendin 25) ook de knoop doorgehakt voor deze prachtreis :).
We zijn wel nog op bevestiging aan het wachten. Hoe lang duurde dit ongeveer bij jullie? We hebben enkele dagen achter de reis geplakt in Phuket. Mijn ervaringen met Azië zijn zeer beperkt, ben 3 weken in Nepal geweest voor ontwikkelingswerk enkele jaren geleden.

Gr,
Polo
RE: Frank
21-10-2017 - 19:04 uur
Hallo Selma, Mijn naam is Frank Ackermans en ik reis samen met mijn vrouw Liset en onze dochter Femke (18). Voor ons is het de eerste reis naar Azie. Wij trekken normaliter rond met een camper maar hebben afgelopen jaar een cruise naar de caribieen gemaakt en nu deze mooie reis voor de boeg. Wij zijn erg benieuwd wat we gaan zien en hoe het zal bevallen. We kijken er in ieder geval erg naar uit.
RE: selma
21-10-2017 - 16:38 uur
Beste Ackermans,

Wij hebben deze reis ook geboekt. We zijn met zijn drietjes, Selma-Meindert en Daan.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven