Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

15-daagse single groepsreis Gouden Zuiden

Vertrek: 05-06-2018

Stefan
06-01-2018 - 12:42 uur
Hoi allemaal,

Iemand moet de 1e zijn. :-) ikzelf zit erover na te denken deze reis te gaan maken.

Dit zou mijn 5e reis met fox worden.

Nog meer mensen die deze reis wellicht willen gaan maken ?

Groetjes stefan (34 jaar)
Er zijn 47 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Marit
25-05-2018 - 11:28 uur
Hi reisgenoten,
Het komt steeds dichterbij..😊.
Ik heb er echt zin in. Jullie ook lees ik.
Lotte, ik heb mijn nummer aan je doorgegeven voor de groepsapp.

Tot gauw,
Groetjes Marit
RE: Paulien
24-05-2018 - 17:03 uur
Gevalletje super-lastminute maar ik ga mee! Ben hier gekomen omdat de reis die ik eigenlijk zou doen (bij een andere aanbieder) plotseling gecancelled werd vlak van tevoren, ondanks een gegarandeerd vertrek. Echt schandalig. Gelukkig heb ik deze leuke reis nog kunnen boeken en heb er super veel zin in. Dit wordt mijn tweede reis met Fox en mijn vierde singlesreis.

Paulien (35)
RE: Corinne
22-05-2018 - 14:29 uur
Iets te lang niet ingelogd... Leuk idee Lotte, voor de app-groep. Ik heb je mijn nummer net gemaild. Zou je mij ook willen toevoegen?
Kijk er erg naar uit, tot over twee weken!

Groet,
Corinne
RE: Radha
18-05-2018 - 19:53 uur
Hoi Miriam,

Leuk! Jij ook veel succes met de voorbereidingen en tot 5 juni 😎
RE: Miriam
18-05-2018 - 19:12 uur
Hoi allemaal,
Wat leuk om al deze berichten te lezen! Afgelopen zondag heb ik deze reis geboekt en vandaag heb ik de bevestiging ontvangen :) Ik mag dus ook mee met deze mooie reis. Kijk er naar uit jullie allen te ontmoeten. Veel plezier en succes met de voorbereidingen en tot over 2,5 week!
Groetjes,
Miriam
RE: Esther
07-05-2018 - 16:48 uur
Hoi Radha,
ik ben vorige week naar de GGD geweest en heb een nieuwe hepatitis A spuit gehad, mijn DTP was nog ok, of het was andersom weet het even niet meer... over de Malariamug vertelde ze dat je het beste een kuur kan meenemen zodat je die gaat gebruiken als je toch malaria hebt opgelopen... beter deze vanuit Nederland mee te nemen adviseerde ze ivm de Europese dosering die voor ons ok is!

Verder denk ik aan een extra muskietennet voor op de slaapkamer en o.r.s. en paracetamol...
en iets lager gedoseerde deet extra meenenem aangezien je hoge deet niet vaker dan twee keer per dag mag gebruiken!

Verder is het misschien al een idee om direct bij aankomst Bangkok naar de kelder te gaan (gehoord van derde) dat je daar goed geld kunt wisselen... of heeft iemand hier andere tips voor?! :)

groetjes en tot op de app!!
Esther
06-05-2018 - 21:06 uur
Hoi hoi,

De dagen vliegen wel heel snel voorbij, vooral met dit zomerse weer 😎
Voor we het weten zitten we met zijn allen in vliegtuig. Ik heb er ook ontzettend veel zin in.

Lotte, leuk idee! Ik heb je mijn telefoonnummer al doorgestuurd.

Ik heb een vraagje aangaande vaccinaties voor deze reis. Gelet op het gegeven dat wij enkele dagen in de 'jungle' doorbrengen, ben ik benieuwd of iemand al geïnformeerd heeft of hier iets extra's voor nodig is, zoals bijv tegen de malariamug?

Hoor het graag. Alvast bedankt!

Radha

RE: Jan
06-05-2018 - 17:55 uur
Hallo allen,

Hier ook al druk aan het aftellen,

:)
RE: Evelien
06-05-2018 - 17:36 uur
Goed idee Lotte! Ik heb even gekeken hoe ik je ‘prive’ een bericht kan sturen. Als het goed is, is dat gelukt!

Groetjes Evelien
RE: Lotte
06-05-2018 - 10:25 uur
Hoi allemaal,

Oooo het schiet al op het aftellen is begonnen nog 4 weekjes te gaan. Super veel zin in, jullie ook?

Ik vroeg mij af of het een idee is om een whats app groep aan te maken om alvast kennis te maken enz. en mischien straks handig om op Schiphol alvast af te spreken die dat willen natuurlijk!
Wie het leuk vind om alvast In de whats app groep te komen stuur mij dan een mailtje met je nummer!

Tot over 4 weken,

Groetjes Lotte
16-04-2018 - 12:36 uur
Leuk!!
RE: Marielle
15-04-2018 - 18:30 uur
Geboekt!!!
15-04-2018 - 12:46 uur
Hey Marielle! Jammer dat je reis niet doorgaat! wel leuk dat je overweegt om met deze reis mee te gaan! ik ga ook voor de eerste keer mee met een single/groepsreis en het lijkt mij heel leuk om deze vakantievreugde te delen met allemaal mensen die ook super veel zin in deze geweldige reis hebben! Gewoon doen, heb ik ook gedaan! :) wie weet zie ik je 5 juni op Schiphol!
RE: Marielle
15-04-2018 - 00:43 uur
Mijn reis naar sri lanka met een vriendin gaat helaas niet meer door! Heel verhaal, maar zodoende kom ik hier uit! Doen of niet doen? Nog nooit met een single reis mee geweest,en ook nog nooit alleen! Wie weet mij te overtuigen?
RE: Corinne
30-03-2018 - 15:48 uur
Zojuist geboekt... Eerste keer mee op single reis. Vind het enorm spannend, maar vooral ook heel veel zin in. Groet, Corinne
RE: Janneke
30-03-2018 - 10:41 uur
Hoi,

Voor het eerst op zoek naar een single reis! Super spannend maar ook heel veel zin in! Deze reis blijft in mijn gedachten hangen dus misschien moet ik maar eens vrij gaan vragen voor deze periode. Ik lees al een hoop leuke, enthousiaste reacties dus dat moet wel heel gezellig worden!

Groetjes Janneke
28-03-2018 - 20:30 uur
Sorry naam verkeerd geschreven! Radha...
RE: Esther Peels
28-03-2018 - 20:28 uur
Hoi Ratha! leuk dat je ook meegaat als je het geregeld krijgt op je werk!
28-03-2018 - 13:05 uur
Hoi,

Voor mij zal dit ook de 1e single reis zijn, ik vind het dus erg spannend. Ik heb best lang getwijfeld, maar heb inmiddels een optie genomen met verlenging. Nog even afwachten op goedkeuring voor mijn verlof.

De groep is inderdaad niet erg groot, maar ik hoop dat we een leuke en gezellige tijd zullen beleven.
Ik kijk er al naar uit :-)
22-03-2018 - 11:57 uur
Geboekt! leuk! heb er zin in! jullie zullen ook vast razend enthousiast zijn en al haast niet kunnen wachten! :)
22-03-2018 - 11:56 uur
Geboekt! leuk! heb er zin in! jullie zullen ook vast razend enthousiast zijn en al haast niet kunnen wachten! :)
20-03-2018 - 15:34 uur
Dankjewel Lotte voor je info :)... morgen weet ik of ik volledig akkoord heb van mijn werk (99% zeker al) en ga dan direct boeken! heb er zoveeeeeel zin in! :)
18-03-2018 - 16:51 uur
Hoi Esther,

Haha wat een hoop vragen hoop dat ik je een beetje op weg kan helpen.
Der staat gegarandeerd vertrek bij de reis dus ook al word het minimaal aantal niet gehaald de reis gaat sowieso door naar mijn idee maar volgens mij dan met aangepast vervoer enz.
Ongeveer 6 weken van te voren moet je de vaccinaties hebben gehad.
Collega van mij is ook in juni geweest en zegt dat het lekker weer is!

Ik heb de binnenlandse vlucht er niet bijgenomen vind het wel een unieke ervaring met de trein!

Hoop dat de keus nu wat makkelijk word om als nog te boeken!

Grt Lotte
18-03-2018 - 16:17 uur
Beste Luitjes, ik overweeg nog steeds om deze reis te boeken... wel alles aan het uitzoeken...wat als er minder dan 10 aanmeldingen zijn? krijg je dan de kosten terug, of moet je omboeken naar een andere reis, hoever van tevoren de vaccinaties? en het weer in juni in Thailand (heb gehoord dat de temp. deze maand goed zijn op de eilanden in het zuiden) en hoe zit het met de binnenlandse vlucht evt naar Bangkok ipv de slaaptrein? heb jullie deze punten allemaal duidelijk?

Groetjes :) Esther
RE: Jacco
12-03-2018 - 13:42 uur
Hoi allemaal,

Ik heb deze reis een aantal maanden geleden geboekt zonder de verlenging. Ik twijfel nog om de verlenging bij te boeken. Nog meer mensen die de verlenging geboekt hebben, of twijfelen om deze bij te boeken?
12-03-2018 - 12:30 uur
Hallo Luitjes! ik zie dat er al aanmeldingen zijn! ...
ik ben een vrouw van 41 en heb nog nooit een singlereis gedaan, maar het lijkt mij leuk om een keer mee te maken en met andere gezellige mensen te gaan die ook alleen op vakantie gaan! ik ben nog aan het overwegen :)
05-03-2018 - 15:46 uur
Net deze reis geboekt. Super veel zin in. Gekozen uiteindelijk zonder verlening.

Grt Lotte
26-02-2018 - 22:12 uur
Ik wil ook zeker deze reis maken moet alleen nog boeken. Ik zit een beetje te twijfelen over verlening of niet🤔

Grt Lotte
RE: Bart
26-02-2018 - 22:08 uur
Leuk dat je ook mee gaat Evelien! Zijn we al met z'n 6-en.
De verlenging heb ik trouwens niet gedaan.

En andere twijfelaars.. gaan jullie ook nog boeken?? Met zulke reviews moet het bijna wel een top vakantie worden.
RE: Evelien
26-02-2018 - 16:34 uur
Hoi allemaal,

Ook ik heb de reis geboekt! Inclusief de 3-daagse verlenging. Dit is mijn eerste reis op deze manier, ik ben erg benieuwd en heb er veel zin in!

Groetjes Evelien (25jaar)
Terug naar boven