Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

18-daagse single groepsreis Eilandhoppen Thailand

Vertrek: 12-06-2018

Frank
13-03-2018 - 19:25 uur
Frank 59 jaar, ik overweeg deze reis te boeken maar heb nog nooit een single reis gedaan.
Wie haalt me over om mee te gaan?
Er zijn 19 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 19
RE: Daisy
22-05-2018 - 19:05 uur
Hallo allemaal!

Ik ben Daisy en ben 21 jaar, en heb deze reis geboekt. Ik heb er super veel zin in! vind het wel heel spannend, word de 1e keer zo ver weg en dan ook nog eens in mn 1tje met een groep, spannend!
is er een app groep ofzo al? ik heb geen face book...

Groetjes Daisy :)
RE: Edwin
12-05-2018 - 15:42 uur
Hallo Allemaal.

Ik ben Edwin, 46 jaar en heb ook deze reis geboekt. Ik heb er verschrikkelijk veel zin in!
Nog een klein maandje voor vertrek, dus aftellen...
Zijn er ook mensen die een verlenging bij hebben geboekt?

Aangezien ik geen face-book, net als anderen lees ik, is het misschien een leuk idee om een groeps appje aan te maken? Als jullie interesse hebben stuur me dan even jullie telefoonnummer via een persoonlijk berichtje... Dan maak ik een groep aan.

Tot snel !
RE: Edwin
12-05-2018 - 15:42 uur
Hallo Allemaal.

Ik ben Edwin, 46 jaar en heb ook deze reis geboekt. Ik heb er verschrikkelijk veel zin in!
Nog een klein maandje voor vertrek, dus aftellen...
Zijn er ook mensen die een verlenging bij hebben geboekt?

Aangezien ik geen face-book, net als anderen lees ik, is het misschien een leuk idee om een groeps appje aan te maken? Als jullie interesse hebben stuur me dan even jullie telefoonnummer via een persoonlijk berichtje... Dan maak ik een groep aan.

Tot snel !
RE: Corry
01-05-2018 - 08:41 uur
Hallo allemaal,

Ik heb net ook de vakantie geboekt!! Heb er super veel zin in. Voor mij is het ook de eerste single reis en ben zelf 30 jaar. Ik zal lid worden van de FB groep.

Groetjes,
Corry
RE: Hannah
29-04-2018 - 11:31 uur
Hoi allemaal!

Ik zit er over na te denken om deze reis te boeken, ik heb nog nooit eerder een singlereis gedaan en vroeg mij af wie er allemaal mee gaan.
Ik hoor graag van jullie!
RE: Dennis
22-04-2018 - 12:53 uur
Hoi vakantiegenoten!

Ik heb deze vakantie geboekt en het is voor mij ook de eerste singlereis.

Ik heb er ontzettend veel zin en ik zal mij aanmelden bij de facebookgroep.

Dennis
RE: Rob
21-04-2018 - 12:28 uur
Hi,
In Juni ga ik ook mee 😊, Zelf heb ik al een aantal single rondreizen gemaakt en dat is mij altijd goed bevallen, dus mocht je twijfelen gewoon boeken. Zelf ben ik 40 jaar en voor mij is het de 2de keer Thailand , 4 jaar gelezen heb ik de reis ‘gouden zuiden’ gedaan. Ik heb er veel zin !

Rob
RE: Anthoinet
12-04-2018 - 08:56 uur
Hoi!

Ik ben Anthoinet 30 jaar en heb ook deze reis geboekt! Het is mijn eerste single reis maar heb er veel zin aan! Leuk dat jullie een fb pagina hebben aangemaakt en lijkt me leuk me daar ook aan te melden

Groetjes
RE: Janneke
31-03-2018 - 21:36 uur
Hoi Suzan,

Ja fb groep is aangemaakt door Sander. Je kan het zoeken op Thailand Fox juni 2018.
RE: Suzan
31-03-2018 - 21:32 uur
Hallo iedereen!

Mijn eerste keer alleen op een verre reis, spannend!! Heb er veel zin in :)

Is er inmiddels al een Facebookgroep?
RE: janneke
31-03-2018 - 17:10 uur
Ik heb je een privé bericht gestuurd zodat je mij kan toevoegen
RE: Sander
31-03-2018 - 16:47 uur
Nog geen groep. Probeerde er eentje aan te maken maar moet dan minimaal 1 vriend toevoegen...een groep in je eentje lukt kennelijk niet ;-)

Dus kan ik een van jullie alvast toevoegen?
31-03-2018 - 16:34 uur
Ik ga proberen vrij te regelen! Zag al een idee voorbij komen om een fb groep aan te maken. Is het bij een idee gebleven of inmiddels al aangemaakt? Misschien wel leuk om te zien en te horen wie er allemaal gaan.
30-03-2018 - 17:54 uur
Gewoon deze doen Janneke ;-)
30-03-2018 - 17:38 uur
Hoi,

Een singlereis zou voor mij voor het eerst zijn maar wat heb ik er zin in! Zit heel erg te twijfelen tussen deze reis of de reis naar 'het gouden zuiden'. Ik ben 1x eerder in Thailand geweest en wat is het een prachtig land! Nu nog een keuze zien te maken.....

Groetjes Janneke
RE: Frank
30-03-2018 - 11:16 uur
Hi Isabelle en Sander,
Gezellig dat jullie meegaan. Leuk idee van dat Facebook account, heb er echter geen.
30-03-2018 - 10:26 uur
Ik ga ook mee hoor! Facebook groep lijkt me prima idee!
RE: Isabelle
30-03-2018 - 07:42 uur
Hi, mijn naam is Isabelle en ben 23 jaar. Ook ik heb deze vakantie geboekt en heb er super veel zin in! Nu ben ik wel nieuwschierig wie er allemaal mee gaan. Misschien een Facebook groep opstarten?
RE: Frank
14-03-2018 - 10:22 uur
Heb geboekt!
Terug naar boven