Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

11daagse privereis noord--thailand

de vries
07-01-2016 - 17:50 uur
Hallo,
Ik ben geïnteresseerd in deze reis.
Ik zie dat bij deze reis alle excursies optioneel zijn. Als je 1 van deze excursies boekt zit daar dan vervoer van en naar bij in? Of moet je daar zelf voor vervoer zorgen? Tijdens de reis reis je met een mini bus geldt dat dat dan ook voor geboekte excursies?
Mvg mvr de vries
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
01-12-2017 - 12:29 uur
Hallo Freek,
Excuses voor de late beantwoording.
Helaas is het niet mogelijk om tijdens een FOX privé reis Sukothai te bezoeken. Omdat je per trein en vliegtuig reist, kom je helemaal niet in de buurt van Sukothai. De FOX groeps- en single- reizen bezoeken Sukothai wel.

Groetjes
FOX Reisleider
RE: Freek
21-11-2017 - 11:05 uur
Uit de reisinfo leid ik af dat Sukhothai niet op het programma van de privéreis staat. Als dat zo is, kan dan dit beroemde tempelcomplex als aanvullende excursie worden gemaakt, of is een bezoek aan Sukhothai voor deze reis sowieso uitgesloten?
RE: FOX Reisleider
08-01-2016 - 14:22 uur
Beste meneer of mevrouw De Vries,

Bij een aantal excursies staat beschreven of het vervoer inbegrepen is, en bij andere (bijv. in Bangkok) staat waar het vertrekpunt is zodat u daar zelf met het openbaar vervoer heen kunt reizen. Na aankomst in Thailand wordt u door onze vertegenwoordiger gebeld om te overleggen welke excursies u eventueel wilt boeken, en zij kunnen op dat moment al uw specifieke vragen daarover beantwoorden. Voorafgaand aan de reis krijgt u al een uitgebreid informatiepakket waar de gegevens van onze contactpersonen ter plaatse in staan. U kunt hen tijdens uw rondreis dagelijks bereiken om van dag tot dag nog excursies te boeken, dus dat hoeft niet allemaal bij aankomst te gebeuren.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven