Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

14/15-daagse groepsrondreis Noord-Thailand

Vertrek: 02-05-2016

Robert Honings
28-01-2016 - 13:24 uur
Ik ben er aan het denken om samen met mijn vrouw deze reis te boeken. Helaas is deze maar 14 dagen ! KLM is wel vertrouwd maar men zegt dat de Aziatische vluchten luxueuzer zijn? Ik ben al eens in Thailand geweest met BBI reizen. Nu twijfel ik er over of met KRAS te gaan of met Fox. Het is een soortgelijke reis, wat maakt FOX reizen voor u aantrekkelijker ? Waarom is een verblijf in Pattaya voor 2 dagen 114 euro p.p. duurder ??
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
30-01-2016 - 11:12 uur
Beste Robert,

Inhoudelijk ken ik als reisleider de Kras reis niet, maar ik weet wel dat de FOX reis heel goed in elkaar zit en er veel excursies inclusief in de reissom zitten. Een overzicht van wat is inbegrepen in de reissom staat onder tabblad Data&Prijzen onder de vertrekdata van de reis. KLM is een prima maatschappij en vergelijkbaar qua service met China Airlines.
FOX heeft deze week Azië week (alleen nog dit weekend) en dit houdt in dat u 75 euro per persoon korting op de reissom krijgt. Daarnaast ontvangt u ook nog een extra jubileumvoordeel bij uw boeking namelijk een Power Bank of Solar Charger cadeau.

Een verblijf in Pattaya is in een mooi resort en is inclusief de transfers daarom komt het bedrag op 114 euro p.p.

Ik hoop u hiermee toch wel overtuigd te hebben om voor Fox te kiezen.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven