Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

Groepsreis Islandhopping

Donald Roberfroid
16-01-2016 - 11:47 uur
Hallo,

Wij hebben interesse om de groepsreis "Islandhopping in Thailand" als koppel meet te doen (actieve 50-ers).
Aangezien deze reis toch wel vrij intensief lijkt, met letterlijk "hoppen" van de ene naar de andere tussenbestemming, hebben wij een praktische vraag ivm onze baggage: is het best om hiervoor een grote rugzak per persoon te voorzien, of kan het ook met normale koffers?
Wij hadden ook graag geweten of de vluchten van en naar Amsterdam rechstreeks zijn naar Thailand, of zijn er eventueel nog andere tussenlandingen te voorzien?
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: FOX Reisleider
16-01-2016 - 17:57 uur
Beste Donald,

De Island hopping reis in Thailand is een groepsreis voor singles. Je mag natuurlijk deze reis als koppel boeken, de reis is op basis van een eigen tweepersoonskamer voor alleen gebruik. Jullie hebben dan allebei een eigen tweepersoonskamer.

Tijdens deze reis komt het voor dat je hier en daar zelf je bagage moet dragen. Ik raad aan bagage mee te nemen die je zelf makkelijk kunt dragen.

De reis wordt uitgevoerd met China Airlines met een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Bangkok. Je kunt deze informatie vinden onder het kopje Data&Prijzen, onder de vertrekdata.
RE: FOX Reisleider
16-01-2016 - 17:40 uur
Beste Donald,

Ik weet niet welke reis jullie bedoelen aangezien we geen groepsreis Island hoppen hebben. Er is een privéreis Island Hoppen. En er is een groepsreis Gouden Zuiden waarbij je 2 eilanden bezoekt.
Welke reis het ook is; het meenemen van een koffer kan eigenlijk altijd. Om welke vlucht het gaat weet ik niet, omdat ik niet weet welke reis U bedoelt. U kunt zelf de vluchttijden en route zien in bij de reis, tabblad "data en prijzen". Onder het schema van data/prijzen staan de vluchttijden.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven