Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

Island hoppen

Kim
16-01-2016 - 19:13 uur
Hallo Ilse, ik zou graag willen weten of september of oktober een goede reistijd om deze reis te doen qua weer. Ik twijfel nog tussen deze reis of anders puur zuid Afrika.

Groeten Kim
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
18-01-2016 - 23:28 uur
Hallo Kim,

Ik begrijp dat je ook graag de zon wilt zien op je strandvakantie. Garantie kunnen we daar natuurlijk niet op geven. Ook in de regentijd schijnt wel de zon, maar hoe vaak daar heb ik helaas geen antwoord op. Wel is de temperatuur altijd hoog, dus op het strand is het altijd lekker warm vertoeven.
RE: Kim
18-01-2016 - 21:41 uur
Dank je wel Ilse, maar wat ik me eigenlijk meer afvraag is dat als ik in oktober zou reizen of de zon ook geregeld schijnt en of ik ook kan vertoeven op het strand, als ik deze reis maak vind ik dat zeker ook fijn.
RE: FOX Reisleider
17-01-2016 - 16:35 uur
Beste Kim,

Het zuiden van Thailand kent een droog en heet seizoen van december tot mei, en een regenseizoen van mei tot december. De oostkust, waar deze eilanden liggen, heeft eigenlijk zelfs twee regenseizoenen; de eerste van mei tot augustus, waarin hier relatief weinig regen valt, en de tweede van oktober tot december, waarin de regens zwaar kunnen zijn en lang kunnen duren. Als je dus niet in het najaar naar deze eilanden reist, is de kans op neerslag het kleinst.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven