Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

optionele excursie Elephant nature park

germeys norma
03-01-2016 - 14:23 uur
In de extra's vind ik géén aanbieding voor Elephant Park.
Wij, ( 4 pers ) maken een 18 daagse rondreis Monniken en Mekong rivier met Fox.
Vertrek 24 feb 16. Daar we enkele dagen in ChangMai zijn hadden we graag info over deze excursie, prijs, tijden en waar we kunnen boeken
Met dank voor uw antwoord
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: FOX Reisleider
04-01-2016 - 11:35 uur
Als je de excursie nog aan je boeking wilt toevoegen raad ik je aan om even contact op te nemen met de reserveringsafdeling via de link 'contact'. Heel veel plezier alvast!
RE: FOX Reisleider
03-01-2016 - 19:15 uur
Beste Germeys,
Ik weet niet waarom deze informatie niet bij jullie reis vermeld staat. De informatie over de excursie kun je wel lezen bij de groepsreis Gouden Lotus. Ik heb deze tekst hieronder voor je weergegeven. Veel plezier in Thailand!

Elephant Nature Park
THB 2500 p.p.
Elephant Nature Park levert een bijdrage aan het overleven van de zeer bedreigde olifanten. Het bezoek aan dit park stimuleert het begrip voor de natuurlijke situatie en omgeving van de olifanten. Het park is ook de thuisbasis voor tal van andere bedreigde of vervallen dieren zoals geredde honden, katten of buffels. Deze dieren leven in het park in een natuurlijke omgeving. In dit park worden de dieren niet gebruikt om op te rijden of om trucs te laten doen maar worden op een natuurlijke wijze verzorgd en behandeld. In de ochtend vertrekken we naar Elephant Nature Park. Na een, ongeveer twee uur durende, prachtige rit door het landschap van Noord Thailand komen we bij het park aan. Na een korte introductie krijgt u een rondleiding door het park en heeft u de mogelijkheid om de olifanten zelf te voeden om vervolgens van een vegetarische lunch te genieten. In de middag mag u helpen met het baden en voeden van de olifant en ziet u de olifanten in het water spelen. Aan het eind van de middag keren we terug naar het hotel. Neem droge kleding en een handdoek mee zodat u kunt badderen met deze vriendelijke dieren!

De excursie naar Elephant Nature Park is op basis van beschikbaarheid. Houdt u er rekening mee dat Elephant Nature Park een zeer populair park is, wij willen dan ook verzoeken, indien u geïnteresseerd bent in deze excursie, dit op de 1e dag van de rondreis door te geven aan de reisleider of aan een medewerker van ons lokaal agentschap (indien u een privéreis heeft geboekt). Ook kunt u deze excursie vooraf online reserveren via de website van het park. Zie hiervoor de aandachtspunten van uw reis.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven