Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

22-daagse groepsrondreis Gouden Lotus

Vertrek: 30-12-2016

Marijke
09-12-2016 - 12:55 uur
Ik heb al van kennissen gehoord die in Thailand nieuwe kledij kochten, omdat hun kledij niet sober genoeg was.
Zijn er bepaalde kleuren die momenteel aan of afgeraden worden omwille van de rouwperiode?

Verder zijn vele (of alle?) bezienswaardigheden gratis, terwijl deze wel al aan ca 40 euro pp in de reis inbegrepen zijn. Gaat dit ter plaatse gecompenseerd worden, bijv in de fooienpot?
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
14-12-2016 - 10:51 uur
Het klopt inderdaad dat er enkele tempelcomplexen en meerdere musea gratis zijn, zoals bijvoorbeeld het Nationaal Museum in Bangkok. Er zijn 2 tempelcomplexen in de tour waarbij de entree nu gratis is, en voor dat geld kopen we bijvoorbeeld wat extra fruit of maken we een extra koffiestop. In totaal gaat het om ca. 2 á 3 euro dus vandaar dat we dit ter plaatse oplossen.
RE: Marijke
12-12-2016 - 14:08 uur
Naar aanleiding van de dood van de koning, is de inkom voor alle nationale parken en musea gratis tot eind januari.
Deze inkomgelden hebben wij reeds betaald hebben in onze reisprijs, dus een compensatie hiervan (evt in de vorm van de fooienpot, die we anders ter plaatse zouden betalen) is gewenst.
"Alle entreegelden volgens programma t.w.v. circa € 40 p.p."
RE: FOX Reisleider
12-12-2016 - 08:41 uur
Beste Marijke,

Zover ik weet zijn er geen andere kledingvoorschriften van toepassing dan normaal.
Wat bedoel je precies met de bedragen van de entreegelden en de fooienpot? Ik snap je vraag niet helemaal.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven