Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

voeding in Thailand

Anne de Rooij
15-02-2016 - 16:48 uur
Goedemiddag,

Samen met een vriendin heb ik de reis Emerald naar Thailand gezien. Deze reis lijkt ons erg mooi, maar ik heb een vraag over het eten in Thailand. Ik heb namelijk een soja-allergie, wat mij in een Oosters land toch wel enige zorgen baart.
Wordt er in de gemiddelde restaurants voldoende Engels gesproken om dit duidelijk te maken of wordt dat erg spannend en kan ik dus beter voor een andere bestemming kiezen?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Anne de Rooij
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
16-02-2016 - 17:12 uur
Hoi Anne,

Tijdens de reis wordt je begeleid door een Nederlandstalige reisleider en een Engelstalige Thaise lokale gids. Deze kunnen voorafgaand aan de maaltijden natuurlijk zorgen dat e.e.a. aan het restaurant duidelijk wordt gemaakt, maar ze kunnen het ook in het Thais voor je opschrijven, zodat je het 's avonds mee kunt nemen naar een restaurant als jullie bijvoorbeeld met z'n tweeen willen gaan eten, om zeker te weten dat ze het begrijpen. In Thailand zal dat niet spannender zijn dan op andere verre bestemmingen met een lastige taal, dus het zou zonde zijn om je daardoor te laten weerhouden.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven