Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

22-daagse groepsrondreis Gouden Lotus

Vertrek: 25-11-2016

Chantal
29-08-2016 - 23:48 uur
Hoi

We zien dat er veel mogelijkheden tot excursies zijn op de vrije dagen. We willen heel graag de jungle flight doen en de Erawan waterval bezoeken en de boottocht naar de Phi Phi eilanden.
Kunnen we deze excursies ter plekke boeken? Bij de reisbegeleider, in het hotel of op een excursie bureau?
Of is het handig als we die al vanuit Nederland boeken? Dit zou dan via een excursie aanbieder moet zoals www.jungleflightchiangmai.com

We willen natuurlijk gegarandeerd kunnen deel nemen aan deze excursies. Ook omdat je in Chiang Mai of op Krabi maar 1 vrije dag hebt.

Gr. Chantal
Er zijn 5 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 5
RE: Germaine
02-11-2016 - 14:38 uur
Beste Reisleider,

Ons drietallige reisgezelschap, ik zelf (40 jaar), mijn man (37 jaar) en mijn vader (74 jaar), kijken erg uit naar deze rondreis. We zijn ook erg benieuwd naar dit land, voor ons de eerste keer in Azië.

Kunt u ons vertellen op welke momenten tijdens de rondreis er mogelijkheden zijn om kleding te laten wassen of zelf te wassen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Germaine
RE: De Reisleider
22-09-2016 - 13:16 uur
Hi,
Ik zag dat jullie onderling al wat informatie uitwisselen. Dus vandaar even mijn late reactie. Het boeken van excursies gebeurd tijdens de reis. De reisleider weet precies op welk moment excursies het beste kan worden gedaan.

Een deelnemerslijst ontvang je bij je reisbescheiden. Je weet dan in ieder geval de namen van de deelnemers.

Ik wens jullie super veel plezier en een mooie reis.

Groet
De Reisleider
RE: jannie
08-09-2016 - 08:45 uur
hallo allemaal weten jullieof je ook een lyst kryg met mensen die er mee gaan ?
RE: Chantal
07-09-2016 - 20:57 uur
Hoi
Wat leuk om hier al mensen tegen te komen die ook aan het aftellen zijn!
Wij zijn Quincy en Chantal 31 en 30 jaar oud. Wij komen uit Limburg.
De eerste keer voor ons dat we zo'n groepsreis gaan doen? En jullie?
Groetjes
RE: Jaj westdijk
07-09-2016 - 20:38 uur
Hoi wy gaan ook mee 25 nov heb wel begrepen dat een daagje niets doen of zelf dingen ontdekken ook heel ontspannend is met zo,n drukke rondreis ,,waar komen jullie vandaan Wy wone n in zeeland ben benieuwd met hoeveel we zyn gr jannie en ruud.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven