Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

21-daagse groepsrondreis Thailand - Laos - Cambodja

Vertrek: 08-05-2017

Quinty van Gogh
01-05-2017 - 12:51 uur
LS.

Ik vertrek aanstaande maandag naar Laos, Thailand en Cambodja, maar weet niet zo goed wat ik moet doen omtrend de financiën. Er wordt door het reisbureau waar ik mijn reis geboekt heb gezegd dat ik overal kan pinnen, maar online lees ik dat dit in Laos toch erg lastig blijkt te zijn, Is het nodig om voor een van deze landen contant geld mee te nemen en zo ja, hoeveel? Verder, moet ik dan euro's meenemen, of moet ik het geld hier wisselen voor de juiste valuta? Ten slotte wordt ook overal aangeraden een creditcard mee te nemen. Nu heb ik deze geen en zal ik deze buiten deze reis ook nergens voor gebruiken, is het noodzakelijk om er dan een aan te vragen of red ik het zonder ook?
Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
03-05-2017 - 10:13 uur
Beste Quinty,

Dat is een mooi vooruitzicht! Tegenwoordig kan je in ieder geval in de grote steden van Thailand, Laos en Cambodja gewoon pinnen, hier heb je geen creditcard voor nodig. Vergeet echter niet om je bankpas op wereldpas te zetten, zodat je ook buiten Europa geld op kan nemen. Het is altijd handig om een klein bedrag contant geld (euro's) mee te nemen zodat je nooit zonder kan komen te zitten.

Alvast een fijne reis!
Terug naar boven