Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

Single groepsreis Noord-Thailand

Tamara
10-07-2017 - 10:37 uur
Hoi Ilse,

Voor september heb ik de Single groepsreis Noord-Thailand geboekt. Erg veel zin in :).
Dit wordt echter mijn 1e verre reis. Heb jij tips qua kleding e.d.?
Zijn comfortabel zittende sneakers voor deze reis oké? Of zou je iets van wandelschoenen aanraden?
We verblijven ook 2 dagen in de jungle. Is het dan bijvoorbeeld aan te raden een wat langere broek mee te nemen i.v.m. insecten (van linnen o.i.d.)? Ik las al in een eerdere reactie dat je voor sommige plekken schouders en knieën bedekt moet hebben? Dit is allemaal wel handig om van tevoren te weten :)
Alvast bedankt voor je reactie.
Gr. Tamara
Er zijn 4 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 4
RE: FOX Reisleider
01-08-2017 - 08:13 uur
Beste Tamara,
Wanneer je overnacht in het drijvende junglehotel dan kun je inderdaad niet je koffer meenemen. Voor de twee overnachtingen hier, heb je een extra tas nodig voor je overnachtingsspullen. Als jij aan je rugzak voldoende hebt om je twee nachten te redden, dan is een extra reistas uiteraard niet nodig!
RE: Tamara
31-07-2017 - 10:23 uur
Hoi Ilse,
nog even één vraag. Voor het jungleverblijf wordt geadviseerd om een extra reistas mee te nemen (omdat de grote koffers daar niet mee naar toe kunnen). Ik neem een rugtas mee als handbagage. Deze kan ik dan voor die 2 dagen gebruiken, lijkt me? Of zou jij adviseren om nóg een extra tas mee te nemen? Bedankt weer! Gr. Tamara
RE: Tamara
10-07-2017 - 11:31 uur
Bedankt voor je snelle reactie :)!
Goed om te weten, dankjewel.
RE: FOX Reisleider
10-07-2017 - 11:13 uur
Beste Tamara,
Wat leuk dat je naar Thailand op vakantie gaat. Een geweldige bestemming vind ik zelf! Wat kleding betreft is het zeker handig om ook een dunne lange broek mee te nemen (voor het jungle verblijf) en een vestje voor in de bus (mocht de airco iets te hard aan staan). Bij sommige tempels moeten schouders en knieën bedekt zijn als we deze gaan bezoeken, dit geldt bijvoorbeeld voor het Koninklijk Paleis. Hiervoor kun je een omslagdoek meenemen, mocht je bijvoorbeeld een t-shirt zonder mouwen dragen. Als je goede sneakers hebt waar je lekker op kunt lopen, dan is dat prima! Wandelschoenen kan ook, maar we maken geen trekkings door de jungle of heftige wandeltochten. Succes met de laatste voorbereidingen en fijne reis alvast!
Terug naar boven