Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Reisleider

Koffer of tas

Anita
14-09-2017 - 10:16 uur
Goedemorgen
Wij gaan 2-11 -2017 de rondreis Het Gouden Zuiden doen
Wat raadt je ons aan koffer of een tas mee te nemen

Gr Anita
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
26-09-2017 - 12:08 uur
Hoi Anita,

Wat leuk dat je meegaat naar Thailand!

Mijn advies is om op deze reis één of meerdere reistassen mee te nemen. Voor het verblijf op de River Kwai is het handig om een extra reistas bij je te hebben voor de bagage die je nodig hebt tijdens dit verblijf. Het vervoer naar dit hotel vindt plaats per boot en op de boot is niet voldoende ruimte voor alle bagage.

Ik adviseer je dus om een reistas mee te nemen, maar het belangrijkst is dat je bagage meeneemt die je zelf makkelijk kunt dragen. Tijdens deze reis wordt er gebruik gemaakt van verschillende soorten vervoer zoals de trein en de boot. Hier zijn niet altijd kofferboys aanwezig die de bagage kunnen dragen. Houdt er ook rekening mee dat je per persoon maximaal 20 kilo aan ruimbagage mee mag nemen.

Groeten vanuit Bangkok
RE: tymon
22-09-2017 - 15:14 uur
Ik heb niet specifiek ervaring met de reis die je hebt geboekt maar over het algemeen is een koffer altijd beter..de hele reis door worden koffers opgestapeld op elkaar in het busje/trein/boot en kan er best wat gewicht op komen. Nu is dat niet zo erg als er alleen maar kleren inzitten maar voor ander spul is het fijner als er iets meer bescherming om zit.
Ook qua veiligheid geeft een koffer net iets meer bescherming dan een tas
RE: tymon
22-09-2017 - 15:09 uur
Ik heb niet specifiek ervaring met de reis die je hebt geboekt maar over het algemeen is een koffer altijd beter..de hele reis door worden koffers opgestapeld op elkaar in het busje/trein/boot en kan er best wat gewicht op komen. Nu is dat niet zo erg als er alleen maar kleren inzitten maar voor ander spul is het fijner als er iets meer bescherming om zit.
Ook qua veiligheid geeft een koffer net iets meer bescherming dan een tas
Terug naar boven