Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Groepsreizen

22-daagse groepsrondreis Gouden Lotus

Vertrek: 14-10-2016

Phil
29-02-2016 - 22:50 uur
Hallo, wij zijn Luc en Philippe uit België en zijn aan het aftellen naar 14 oktober voor onze rondreis in Thailand. We zijn alvast benieuwd naar onze medereizigers!
Er zijn 12 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 12
RE: ankie
14-10-2016 - 09:46 uur
Ik word nu nog zenuwachtiger dan ik al was nu de koning is overleden,het zal allemaal wel anders gaan dan dat het plan was.
Ik hoop dat we geen last krijgen van rellen maar de reisleider weet wel wat hij doet.
We mogen geen feestjes bouwen.
RE: Phil en luc
13-10-2016 - 20:19 uur
Hoi Ankie,
Wij hebben alvast geen blauw mapje gekregen, alles uitgeprint en hebben zelfs jog geen boardingpass, doen we orgel op Schiphol.
Wij zijn er rond half elf al, ja hebben eerst 3,5 uur trein voor de boeg .....
Vraag me af hoe het er zal zijn nu de koning overleden is ....
Tot morgen
13-10-2016 - 17:43 uur
Alles ingepakt,koelkast leeggegeten en boarding pass uitgeprint,ik ben er klaar voor.
Alleen vannacht nog even slapen,als dat lukt.
We gaan extra vroeg van huis dus als alles meezit zijn we er om half 12.
Het zou dus wel leuk zijn alvast kennis te maken met medereizigers maar hoe herken je die,er loopt nu niemand meer met zo'n blauw plastic mapje met fox er op.
Ik denk dat ik maar af en toe heel hard FOX ga roepen!!!!
12-10-2016 - 20:23 uur
Dunne bloesjes korte broeken dunne zomerjurkjes en sandaaltjes wegen niet veel.
Ik zal het morgen toch nog een keer nawegen.
Tot vrijdag.
RE: Phil
12-10-2016 - 19:24 uur
Goed zo Ankie, alleen hoe heb je dat klaar gespeeld, hier zitten we net aan 20 kg en neen, hebben geen skipak of winterkleding mee 😉😉😀😀
Tot vrijdag
Phil en Luc
12-10-2016 - 18:42 uur
Koffer alvast gepakt,allemaal zomerkleding dus bleef ver onder de 20 kilo,er kan nog iets bij.
RE: Phil en luc
11-10-2016 - 17:02 uur
Hoi hoi,
De kriebels zijn er al, de koffers zo goed als ingepakt.
Misschien kunnen we samen al eens afspreken in Schiphol ? Zou leuk zijn.
Zo niet, alvast tot vrijdag of zaterdag morgen in Bangkok 😀😀😀
RE: Johan
11-10-2016 - 16:41 uur
Hallo, mijn naam is Johan en ik ga samen met mijn vrouw Trudie, en natuurlijk de rest van de groep deze reis ondernemen. Wij hopen dat we met zijn allen mogen genieten, en dat we naderhand kunnen terugkijken op een prachtige reis met veel mooie herinneringen. Tot a.s. vrijdag.
11-10-2016 - 16:10 uur
Hallo,ik zie het forum nu pas,ik ga ook mee met mijn vriendin Mies,
Wij hebben er heel veel zin in en hopen dat we het heel gezellig krijgen.
Ankie
RE: Phil
04-09-2016 - 13:20 uur
Hoi hoi,

Nog een kleine 5 weken en wij zijn aan de beurt, wij zijn alvast aan het aftellen en benieuwd naar onze medereizigers, ik zie dat we met 14 zijn, hopelijk een gezellige en toffe groep.
Lijkt me wel tof om af te spreken op Schiphol, wie nog ?
Tot volgende maand
Phil en Luc
RE: Kenneth & Kim
12-05-2016 - 10:50 uur
Hi all, wij zijn Kenneth en Kim (beiden 30 jaar).. en ook wij gaan de mooie reis naar Thailand maken op 14 oktober. Het duurt nog ontzettend lang, maar ik ben stiekem al aan het aftellen! Groetjes, Kim
RE: Jan Brugman
26-04-2016 - 17:42 uur
Wij zijn Elly en Jan en gaan voor het eerst zover reizen. We zijn heel benieuwd. Eerder met fox gereisd naar Marocco. Dat was al geweldig.

Rondreis Thailand - Maak een groepsreis door het land van de glimlach

Ga met ons mee en maak een rondreis door Thailand: het land van de glimlach. Thailand is een veelzijdig land en dit zult u zeker ontdekken tijdens een van de groepsreizen. Van een bezoek aan het Koninklijk Paleis tot een fietstocht door Bangkok. Maar ook het genieten op een van de vele tropische stranden kan een onderdeel zijn van de Thailand rondreis, Een ding staat vast: wij zorgen ervoor dat u optimaal zult genieten tijdens de groepsrondreis in Thailand!  

Een volledig georganiseerde Thailand rondreis

Tijdens de rondreis in Thailand overnachten we in uitstekende hotels, meestal met een zwembad. Maar er is ook een groepsreis met een verblijf in een unieke lodge bij een bergstam. Veel excursies zijn al inclusief en daarnaast zijn er een aantal optionele excursies. De volledige groepsreis in Thailand wordt bovendien begeleid door een deskundige Nederlandssprekende reisleider die alles over het land kan vertellen. Hij of zij zal proberen het maximale uit de rondreis te halen, zodat de reizigers volop kunnen genieten!

Ontdek Thailand tijdens de rondreis

Tijdens de rondreis in Thailand zult u ontdekken hoe veelzijdig dit land eigenlijk is. De fantastische keuken, bruisende steden, prachtige tempels, tropische eilanden en authentieke bergstamdorpjes: het is allemaal aanwezig in Thailand. Kies voor een groepsrondreis in Zuid- of Noord-Thailand of ga voor een combinatie met Laos en Cambodja, het is allemaal mogelijk dankzij ons ruime aanbod aan rondreizen in Thailand: er is voor ieder wat wils!

De mooiste eilanden

Verscholen in de Golf van Thailand en in de Andaman Zee liggen een aantal prachtige eilanden, die ervoor zorgen dat Thailand een populaire vakantiebestemming is. Denk aan de eilanden Koh Tao, Koh Samui en Koh Phi Phi: stuk voor stuk pareltjes die ook een onderdeel vormen van onze rondreizen in Thailand. Per reis is de exacte route aangegeven en laten wij zien naar welke hoogtepunten wij u meenemen.

Ga mee op een bijzondere reis

Ga mee op een bijzondere reis door het land de van glimlach en ga na de reis weer met een glimlach naar huis. Kies voor een van de groepsreizen in Thailand of kijk bij de singlereizen en familiereizen. Voor alle vakanties in ons aanbod geldt: wij zorgen voor een complete en comfortabele Thailand beleving!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven