Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Groepsreizen

15 daagse rondreis Noord Thailand

Vertrek: 10-09-2016

Jeannette
19-03-2016 - 20:09 uur
We hebben vandaag de 15 daagse rondreis Noord Thailand geboekt voor 10 september. Het is onze eerste reis naar Thailand. We hebben er heel veel zin in en hopen dat er nog meer op deze dag gaan vertrekken. Staan nu nog als enigste.
Er zijn 15 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 15
RE: John & Priscilla
10-09-2016 - 04:36 uur
Ja dat scheelt zeker en je ziet gelijk waar je zit. Ideaal!

Tot straks!
RE: Ruben
09-09-2016 - 21:09 uur
Heei allemaal

Vergeet niet online in te checken. Want dat scheelt veel ik heb het zelf vandaag ook al gedaan en had veel keuze nog:)

Suc6 allemaal. We maken er allemaal een leuke vakantie van:)
RE: Nga
08-09-2016 - 12:39 uur
Goed plan! Tot zaterdag!

Groetjes
08-09-2016 - 12:39 uur
Goed plan! Tot zaterdag!

Groetjes
07-09-2016 - 22:38 uur
Het zou inderdaad wel leuk zijn als we elkaar al zien voor we het vliegtuig ingaan. Tot zaterdag! Wij zijn ook al aan het aftellen.
RE: Loes
07-09-2016 - 21:20 uur
Oké super. Alvast tot dan! :)
07-09-2016 - 21:12 uur
Hallo allemaal

Ik denk dat we elkaar net voor de gate ontmoeten. Dat is de snelste en makkelijkste manier om toch beetje kennis te maken.

Ge ruben
RE: loes
07-09-2016 - 18:31 uur
Hey medereizigers,
Ik vroeg me af of de groep al samenkomt in Schiphol. Of dat er eventueel Een samenkomst plaats wordt afgesproken?
Ik tel alvast af :)
05-09-2016 - 07:56 uur
Hallo medereizigers,

Wij gaan ook voor het eerst op een verre reis. Tevens is het onze huwelijksreis. Wij hebben nog 2 dagen eraan vastgeplakt in Hua Hin. Ook wij gaan naar de olifanten. We zien jullie 10 september.

Groeten,
John & Priscilla
23-08-2016 - 12:19 uur
Leuk! tot dan Loes!
RE: loes
22-08-2016 - 13:45 uur
Hoi :)

Mijn naam is Loes en ben super enthousiast om ook mee te gaan op de Thailand reis.
Tot dan mede reizigers!!
19-08-2016 - 21:36 uur
@Ruben, wij hebben ook een trip naar de olifanten park geboekt..
18-08-2016 - 23:07 uur
Hallo mede reizigers.

Ik vroeg mij af wie er nog meer naar de olifanten park gaan en wie er de kookworkshop doen.

Mvg ruben
17-08-2016 - 07:28 uur
Ook wij hebben een 15 daagse rondreis Noord Thailand geboekt voor 10 sept. Het is onze eerste reis naar Thailand en tevens onze eerste groepsreis. Aangezien we ook graag wat extra dagen op eigen gelegenheid willen genieten, hebben een verlenging van 4 dagen Bangkok genomen. We hebben er veel zin in!

15-08-2016 - 20:43 uur
Hallo allemaal mijn naam is Ruben
Dit is mijn eerste verre reis wat ik ooit heb gedaan.

En was erg benieuwd wie er nog meer gaan 10 september

Rondreis Thailand - Maak een groepsreis door het land van de glimlach

Ga met ons mee en maak een rondreis door Thailand: het land van de glimlach. Thailand is een veelzijdig land en dit zult u zeker ontdekken tijdens een van de groepsreizen. Van een bezoek aan het Koninklijk Paleis tot een fietstocht door Bangkok. Maar ook het genieten op een van de vele tropische stranden kan een onderdeel zijn van de Thailand rondreis, Een ding staat vast: wij zorgen ervoor dat u optimaal zult genieten tijdens de groepsrondreis in Thailand!  

Een volledig georganiseerde Thailand rondreis

Tijdens de rondreis in Thailand overnachten we in uitstekende hotels, meestal met een zwembad. Maar er is ook een groepsreis met een verblijf in een unieke lodge bij een bergstam. Veel excursies zijn al inclusief en daarnaast zijn er een aantal optionele excursies. De volledige groepsreis in Thailand wordt bovendien begeleid door een deskundige Nederlandssprekende reisleider die alles over het land kan vertellen. Hij of zij zal proberen het maximale uit de rondreis te halen, zodat de reizigers volop kunnen genieten!

Ontdek Thailand tijdens de rondreis

Tijdens de rondreis in Thailand zult u ontdekken hoe veelzijdig dit land eigenlijk is. De fantastische keuken, bruisende steden, prachtige tempels, tropische eilanden en authentieke bergstamdorpjes: het is allemaal aanwezig in Thailand. Kies voor een groepsrondreis in Zuid- of Noord-Thailand of ga voor een combinatie met Laos en Cambodja, het is allemaal mogelijk dankzij ons ruime aanbod aan rondreizen in Thailand: er is voor ieder wat wils!

De mooiste eilanden

Verscholen in de Golf van Thailand en in de Andaman Zee liggen een aantal prachtige eilanden, die ervoor zorgen dat Thailand een populaire vakantiebestemming is. Denk aan de eilanden Koh Tao, Koh Samui en Koh Phi Phi: stuk voor stuk pareltjes die ook een onderdeel vormen van onze rondreizen in Thailand. Per reis is de exacte route aangegeven en laten wij zien naar welke hoogtepunten wij u meenemen.

Ga mee op een bijzondere reis

Ga mee op een bijzondere reis door het land de van glimlach en ga na de reis weer met een glimlach naar huis. Kies voor een van de groepsreizen in Thailand of kijk bij de singlereizen en familiereizen. Voor alle vakanties in ons aanbod geldt: wij zorgen voor een complete en comfortabele Thailand beleving!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven