Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Groepsreizen

15-daagse groepsrondreis Noord-Thailand

Vertrek: 12-11-2017

Erica
09-05-2017 - 17:50 uur
Wij hebben er zin in. Voor het eerst met een groepsreis op vakantie.
Wel benieuwd wie er nog meer mee gaan.
Ook zou ik graag willen weten hoeveel procent deet als muggenspray we moeten mee nemen.
Er zijn 16 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 16
RE: Marije
25-10-2017 - 07:57 uur
Daar heb je helemaal gelijk in Erica!
RE: Erica
24-10-2017 - 20:46 uur
Hoi allen,
Het schiet nu zeker op en wij hebben er onwijs veel zin in.
De groepsapp kunnen we in Thailand aanmaken, het is zeker een leuk idee om foto's te delen.
Gr. Erica
24-10-2017 - 20:41 uur
Hey Sanne.

Wat onwijs leuk zeg dat je daarna zelf doorgaat!

Een groeps app is niet aangemaakt omdat ik daar verder geen reacties op gehad heb.
Je mag me natuurlijk wel je nummer privé mailen sowieso leuk om foto's ed uit te wisselen.

Veilige vliegreis alvast!
(onze vlucht was al vervroegd naar 17.15u zag ik, jeej)

Groetjes Marije
24-10-2017 - 20:40 uur
Hey Sanne.

Wat onwijs leuk zeg dat je daarna zelf doorgaat!

Een groeps app is niet aangemaakt omdat ik daar verder geen reacties op gehad heb.
Je mag me natuurlijk wel je nummer privé mailen sowieso leuk om foto's ed uit te wisselen.

Veilige vliegreis alvast!
(onze vlucht was al vervroegd naar 17.15u zag ik, jeej)

Groetjes Marije
RE: Sanne
24-10-2017 - 13:00 uur
Heyhoii iedereen,

Nog heel eventjes wachten en dan is het zover !
Mijn eerste reis alleen, ik zal hierna verder backpacken in mijn eentje. Een groepsapp zou zeker leuk zijn. Ben benieuwd hoe de groep eruit ziet en welke leuke mensen er mee gaan. Zelf vertrek ik de 11e en zie jullie de 12e in Bangkok !

Tot dan :D
12-10-2017 - 21:06 uur
Bedankt voor de tip!

Ik was trouwens aan het bedenken hoe ik het zou doen met mijn winterjas ( ga namelijk met de trein naar Schiphol) Maar het schijnt dat je op Schiphol kluisjes hebt! Misschien ook een goede tip
RE: Gerard en Ineke
12-10-2017 - 20:57 uur
Vandaag de reisverzekering gebeld of er nog een aanvulling nodig was. Aan het einde van het gesprek kreeg ik nog een tip dat voor Thailand, Rusland en Cuba een Engelse versie van je reisverzekering bij moet hebben. Deze kan je zo opvragen bij je verzekering en krijg je gratis thuis gestuurd.
Groetjes Gerard en Ineke
01-10-2017 - 20:57 uur
Hoi, ik hoorde laatst dat iemand het gewoon met huishoudfolie heeft geseald. Voor de terugweg had ze een rol in haar koffer meegenomen. Waarschijnlijk gaan wij dat dan ook op deze manier sealen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
RE: Marij
01-10-2017 - 20:46 uur
Hey Gerard en Ineke. Gezellig dat jullie mee gaan. Tot dan!

Erica. Tijdens mijn reis naar Zanzibar vorig jaar is mijn koffer tijdens het vliegen beschadigd. 2 flinke scheuren. Sealen ga ik dit keer dus voor het eerst doen. Sowieso op de heenvlucht. Liever 11 euro kwijt aan sealen dan weer een nieuwe koffer aanschaffen 😊
01-10-2017 - 20:33 uur
Het is bijna zo ver. Een vraagje laten jullie je koffer insealen?
RE: Gerard en Ineke
23-09-2017 - 20:55 uur
Hallo allemaal,

Wij gaan ook voor het eerst mee met Fox reizen. Ook wij hebben er zin!
Wij zien jullie daar!

Groetjes Gerard en Ineke
08-09-2017 - 12:37 uur
Het komt zeker steeds dichter bij. Wij hebben er ook zin in!
Helemaal nu het weer hier ook prut is. Lekker weg, een fijn vooruitzicht.
08-09-2017 - 08:57 uur
Hoi,

Het komt steeds dichterbij! Ik kan echt niet wachten!
Is het misschien een leuk idee om een groepsapp aan te maken zodat we op Schiphol al kunnen meeten? En evt foto's kunnen delen tijdens de reis?

Groetjes Marije
RE: Marije Bouter
22-06-2017 - 08:00 uur
Hey reisgenoten!

Wat moeten we nog lang wachten het? Ook mijn 1e groepsreis, en in mijn remi geboekt. Maar alleen zal ik niet zijn...

Je hebt op Facebook en ook als gewone internet website 'tips Thailand reisgroep' als je er op Facebook doorheen scrolt lees je echt alles! Zo niet kan je het daar vragen en is er altijd iemand die het weet...

Tot 12 November! Ik heb er zin in!
RE: Christa van kempen
28-05-2017 - 10:43 uur
Beste reisgenoten je kan beter Deet kopen in Thailand het is te koop bij iedere 7eleven en is heel goedkoop .
RE: Sandra
23-05-2017 - 22:30 uur
Hoi Erica,

wij gaan ook mee op deze rondreis. Wij hebben al eens eerder een rondreis met Fox gedaan. Dat was goed bevallen. Ik neem altijd een product mee met minimaal 40% deet.

Rondreis Thailand - Maak een groepsreis door het land van de glimlach

Ga met ons mee en maak een rondreis door Thailand: het land van de glimlach. Thailand is een veelzijdig land en dit zult u zeker ontdekken tijdens een van de groepsreizen. Van een bezoek aan het Koninklijk Paleis tot een fietstocht door Bangkok. Maar ook het genieten op een van de vele tropische stranden kan een onderdeel zijn van de Thailand rondreis, Een ding staat vast: wij zorgen ervoor dat u optimaal zult genieten tijdens de groepsrondreis in Thailand!  

Een volledig georganiseerde Thailand rondreis

Tijdens de rondreis in Thailand overnachten we in uitstekende hotels, meestal met een zwembad. Maar er is ook een groepsreis met een verblijf in een unieke lodge bij een bergstam. Veel excursies zijn al inclusief en daarnaast zijn er een aantal optionele excursies. De volledige groepsreis in Thailand wordt bovendien begeleid door een deskundige Nederlandssprekende reisleider die alles over het land kan vertellen. Hij of zij zal proberen het maximale uit de rondreis te halen, zodat de reizigers volop kunnen genieten!

Ontdek Thailand tijdens de rondreis

Tijdens de rondreis in Thailand zult u ontdekken hoe veelzijdig dit land eigenlijk is. De fantastische keuken, bruisende steden, prachtige tempels, tropische eilanden en authentieke bergstamdorpjes: het is allemaal aanwezig in Thailand. Kies voor een groepsrondreis in Zuid- of Noord-Thailand of ga voor een combinatie met Laos en Cambodja, het is allemaal mogelijk dankzij ons ruime aanbod aan rondreizen in Thailand: er is voor ieder wat wils!

De mooiste eilanden

Verscholen in de Golf van Thailand en in de Andaman Zee liggen een aantal prachtige eilanden, die ervoor zorgen dat Thailand een populaire vakantiebestemming is. Denk aan de eilanden Koh Tao, Koh Samui en Koh Phi Phi: stuk voor stuk pareltjes die ook een onderdeel vormen van onze rondreizen in Thailand. Per reis is de exacte route aangegeven en laten wij zien naar welke hoogtepunten wij u meenemen.

Ga mee op een bijzondere reis

Ga mee op een bijzondere reis door het land de van glimlach en ga na de reis weer met een glimlach naar huis. Kies voor een van de groepsreizen in Thailand of kijk bij de singlereizen en familiereizen. Voor alle vakanties in ons aanbod geldt: wij zorgen voor een complete en comfortabele Thailand beleving!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven