Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Groepsreizen

22-daagse groepsrondreis Emerald

Vertrek: 10-02-2019

Goethals-Cardoen
28-07-2018 - 11:35 uur
Hallo medereizigers wij, Els en Frankie, kijken er al naar uit om als 2 Belgen opnieuw mee op reis te gaan met onze Noorderburen. Eerste maal met FOX, voorheen met KRAS.NL. Met telkens heel wat prettige contacten en veel plezier. Wij zijn van de streek van de Gentse Feesten, nml. Lovendegem pal tussen de steden Gent en Eeklo (Meetjesland). Laten we er samen een onvergetelijke reis van maken!
Er zijn 6 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 6
RE: Hanneke van der Burg
11-09-2018 - 22:04 uur
Het is definitief. We gaan mee tegen een extra bedrag van 220 euro pp. Voor het vliegtuig. Jammer dat het extra kost maar fijn dat we gaan. We hebben er zin on.
RE: Els en Frankie
04-09-2018 - 19:30 uur
Beste reisgenoten,
superleuk om te horen hoe enthousiast iedereen is om van deze reis een succes te maken. Wij, Els en Frankie, zíjn echte Belgen en dus levensgenieters. Een goed gezelschap maakt het reizen zoveel aangenamer. Eigenlijk zouden we na de check in op Schiphol al moeten kunnen verbroederen of liever verzusteren (er zijn meer vrouwen dan mannen). Neemt iemand het voortouw? Wij Belgen zijn immers altijd wat schuchter (lol). Maar dan ken je natuurlijk ons nog niet. 🌝
04-09-2018 - 19:08 uur
Ja dat zag ik ook. Dus heb mijn reactie hier ook maar geplaatst want het gaar uiteindelijk over 10 2. Leuk alvast een beetje kennis te maken.
RE: Carjo
04-09-2018 - 18:49 uur
Leuk alvast namen te horen. De oproep van Els en Frankie staat 2 keer op het forum dus er is er nog eentje en daar hebben meerdere deelnemers zich al voorgesteld.
04-09-2018 - 13:51 uur
Mijn reisgenote en ik zijn van plan om deze reis te gaan maken. We wilden eerst op 13 januari maar die was helaas al niet meer boekbaar. Nu maar even afwachten of deze wel lukt want de reis was al op aanvraag. Wij gaan in ieder geval zondag morgen naar de inspiratiedag over Thailand.
RE: Martien Schelle
18-08-2018 - 23:00 uur
Hallo wij zijn martien en Corrina uit Oirschot en wij gaan ook mee met de 22 daagse groepsrondreis. En ook wij hebben er zin.
Terug naar boven