Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Groepsreizen

11 september zuiden juwelen Thailand

Sjoerd en jody
18-08-2018 - 07:58 uur
Hallo allemaal.
Ik ga samen met mijn man deze rondreis doen.
Wij hebben nog nooit een rond reis gedaan. We vinden het dus spannend
Nu lijkt het ons leuk om met meerdere mensen in contact te Komen die ook deze rondreis gaan doen van 11 sept om al vast een beetje kennis te maken
Wie gaan er nog mee deze rondreis doen
Groetjes Sjoerd en jody
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: Maike
26-08-2018 - 10:23 uur
Ik zie dat er een forum is geopend. Mijn vorige reis was naar Jordanië en toen kwam ik er 5 dagen voor vertrek achter dat er allang een forum was gestart. Lekker slim. Wat leuk om alvast een beetje kennis te maken met medereizigers. Ik reis met een goede vriend, Ruud. Nog nooit in Thailand geweest maar wel al veel rondgereisd met Fox. Goede ervaringen. Leuke tips trouwens van een enthousiaste reiziger. Altijd erg bruikbaar. Wij hebben er zin in hoor!
RE: Marry
19-08-2018 - 13:13 uur
Als ik het zo lees gaan jullie ook met de rondreis. Nou dan laat fox je alles zien. Je gaat met de longtailboot naar vele eilandjes. Geweldig is dat. Overal kan je snorkelen. Wij reizen al heel wat jaren met de rondreizen mee. Dit is geen culturele reis he. Want dat is er niet. Alleen mooie tropische stranden en prachtige vissen. Volgende aanrader is rondreis door Thailand maar dan het noorden vanaf Bangkok. Dan krijg je de prachtige culturele dingen te zien. Als jullie Krabi aan doen moet je eten langs de zee. Achter de winkelstraat loopt een lang pad met allemaal heerlijke restaurants. Je kunt ook linksaf de boukevard op en daar helemaal door zie je het echte thailand nog een beetje.lekkere restaurantjes ook.wij vonden alles wel duurder dan in Noord Thailand. Veel plezier. Zoek gewoon eens op Koh Phi Phi eilanden en Krabi. Groet
RE: Marry
18-08-2018 - 13:50 uur
Ik wil alleen wat tips geven. Het is een fantastische reis. Vergeet geen snorkel en waterschoenen en muggenspul. Veel plezier want bijzonder is het.
Terug naar boven