Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

15-daagse single groepsreis Noord-Thailand (t/m maart 2018)

Vertrek: 08-03-2018

Marielle
27-10-2017 - 19:48 uur
Hoi,

Ik heb vandaag geboekt voor deze reis. En ook voor de verlenging maar die is nog in aanvraag. Ik ga voor het eerst op singlereis. Maar heb er veel zin in. Ik hoop dat er nog meer mensen zich aanmelden voor deze tijd. Aangezien er nog maar 1 iemand geboekt heeft.
Er zijn 4 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 4
RE: Marielle
29-01-2018 - 14:32 uur
Hoi Gitta,

Gezellig dat je ook mee gaat. De groep is nog klein. Maar kan ook gezellig zijn. Ik heb er veel zin in. Nog iets meer dan 5 weken dan gaat het gebeuren.
RE: Gitta
28-01-2018 - 21:09 uur
Hey Marielle,
Ik ga ook mee. Heb pas vorige week geboekt. Ik ga ook voor de eerste keer mee met een single reis. Vind het spannend, maar heb er vooral véél zin in! Ik laat het maar over me heen komen 😉
RE: Lucas Ravier
12-01-2018 - 15:50 uur
Hoi Marielle,

Mijn E-mail is lucas1972vdl@gmail.com als je me een berichtje stuurt kan ik je het boekje E-mailen.

Groetjes Lucas
RE: Lucas Ravier
12-01-2018 - 12:43 uur
Hoi Marielle,

We gaan gelukkig niet alleen haha ! er hebben nog twee personen zich aan gemeld voor de reis, misschien komen er nog meer bij ! ik heb gisteren me stoel gereserveerd in het vliegtuig stoel 63G helemaal achter in de staart, dan kunnen we elkaar te minsten vinden tijdens de vlucht pff is wel een groot vliegtuig zeg, ik heb ook een boekje Tips Thailand "alles wat je moet weten voor vertrek naar Thailand" (van Sander Hillegers & Mariska van Brederode) gekocht is een E-boekje, als je interesse hebt kan ik die zo naar je door mailen, kijk maar, er staan best goeie tips in, tot over 7,5 week.

Groetjes Lucas Ravier

Terug naar boven