Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

15-daagse single groepsreis Zuid-Thailand

Vertrek: 22-02-2018

Sharyn
28-08-2017 - 12:46 uur
Hi,

Wat lijkt dit me een fantastische reis, zou voor mij de 2e reis zijn met fox.
Welke (leeftijdsgenoten? Gezellige mensen?) zijn er nog meer geïnteresseerd in deze reis met vertrekdatum 22 februari?

Ik ben daarnaast ook geïnteresseerd in de 3-daagse verlenging Phuket.

Groetjes,
Sharyn (22)
Er zijn 20 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 20
RE: Mandalena
11-01-2018 - 20:03 uur
Heyy!! Ik heb vandaag ook mijn eerste single reis geboekt ! Spannendddd ben echt super benieuwd en hoop dat we er samen een leuke vakantie van kunnen maken ! K wil ook wel graag id Groepsapp komen om jullie al wat beter te leren kennen ! Dus de beheerder mag me altijd toevoegen ! :-)
RE: Susan
08-01-2018 - 16:51 uur
Hallo Allemaal!

Superleuke berichtjes allemaal. Ik heb er al enorm veel zin in en heb kort geleden de reis geboekt.
Ik ben trouwens Susan (21), de jongste uit de groep?

En is er inderdaad een groepsapp, ik wil er ook wel in hoor!
RE: Denise
08-12-2017 - 09:00 uur
Gewoon doen !!! Ook mijn 1e single reis en meer dan goed bevallen. Wij hadden een hele leuke groep. Zit nu in de verlenging gisteren is het grootste gedeelte vertrokken.
Helaas wel veel regen gehad maar ook dat went 😉

Mochten jullie vragen hebben laat het gerust weten.

Veel plezier met de voorpret. Wij hadden ook een eigen fb pagina.
RE: Frank 30 jaar
08-12-2017 - 01:48 uur
Mij lijkt deze reis geweldig maar ik hoop hem eind november te maken. Maar heb je ervaring met single reizen. Ik niet en mij lijkt het best spannend
RE: Lyane
07-12-2017 - 20:37 uur
Hallo allemaal,
Wat leuk al die enthousiaste reacties, waar ik me bij toe mag voegen.
Vandaag deze reis geboekt, 1ste keer met een single reis zie er erg naar uit om die ervaring met jullie te delen en heb er zin in!!!!

Groetjes lyane 36 jaar
RE: Han
05-12-2017 - 20:34 uur
Ik bedoel een groepspagina, waarop alle aangesloten FB-vrienden (onze aanstaande reisgenoten dus) elkaar treffen, berichtjes en foto's plaatsen etc.. Maar een What's App groep is natuurlijk ook al leuk.
En wie weet gaat Denise nog een keer?
RE: Gerlinde
05-12-2017 - 19:51 uur
Hoi Han!
Er is inmiddels wel een whatsappgroep aangemaakt voor deze reis..
Voor het telefoonnummer, zie bij Barbara haar berichtje.
Of bedoelde jij echt een facebook pagina?
05-12-2017 - 01:29 uur
Jullie gaan er geen spijt van krijgen! Ik heb deze reis geboekt met vertrek 23 november en ben nu op de laatste bestemming aangekomen (Phuket). Top top!!!
04-12-2017 - 20:17 uur
Is er iemand een beetje handig met het aanmaken van een gezamenlijke Facebook pagina? Dan kom je, is mijn ervaring, helemaal in de stemming!
RE: Bonnie
04-12-2017 - 12:14 uur
Jaaaaaa mijn dagen goed gekeurd dus ik heb maar snel geboekt. Aftellen kan beginnen wat alles staat vast! Super veel zin in!

groetjes Bonnie (32)
RE: Lisa
01-12-2017 - 20:22 uur
Leuk dat steeds meer mensen deze reis boeken. Ik heb er nu al super veel zin in!

Groetjes,
Lisa (22)
01-12-2017 - 19:27 uur
Inmiddels vandaag ook geboekt!
Ik heb er zin in! Zal vast prachtig worden..
01-12-2017 - 19:24 uur
De groep wordt langzaam maar zeker groter. Welkom, Jeroen. we gaan knallen daar!
RE: Jeroen
01-12-2017 - 16:44 uur
Hoi, ik heb vandaag deze reis geboekt.
Het is mijn tweede reis met Fox. Ik heb eerder dit jaar een fantastische reis met hun naar Bali gehad. Dit wordt hopelijk een minstens even mooie reis.

Groetjes, Jeroen (34)

RE: Jeroen
01-12-2017 - 16:43 uur
Hoi, ik heb vandaag deze reis geboekt.
Het is mijn tweede reis met Fox. Ik heb eerder dit jaar een fantastische reis met hun naar Bali gehad. Dit wordt hopelijk een minstens even mooie reis.

Groetjes, Jeroen (34)

28-11-2017 - 23:06 uur
Ook interesse in de reis!
Hopelijk worden mijn vrije dagen snel goedgekeurd.
Voor de Eerste keer een singlereis.. ben erg benieuwd! Welke leeftijd heeft zich al ongeveer opgegeven?
Ik ben zelf 23 jaar.
RE: Bonnie
28-11-2017 - 17:41 uur
Hoi ik heb ook interesse in deze reis wil hem ook gaan boeken heb er uit nu veel zin in. Nu alleen wachten op mijn vakantie aanvraag of die g oed gekeurd gaat worden.
27-11-2017 - 19:27 uur
Hoi! Ik ben Han, als nummer 6 geboekt. Al eerder met Fox op reis geweest, wat steeds prima bevallen is. Heb er dan ook super veel zin in. Wie volgt?
RE: Lisa
23-11-2017 - 14:48 uur
Hallo!

Zojuist deze reis geboekt. Voor mij de eerste keer dat ik zo ver weg ga, de eerste keer dat ik een singlereis heb geboekt en ook ben ik nog nooit met Fox op vakantie geweest. Alles is dus nieuw ben heel erg benieuwd. Het lijkt me leuk om deze mooie reis met gezellige mensen te beleven.

Groetjes Lisa
14-09-2017 - 21:27 uur
Ik maak deze reis al in november as. Kan nu al niet wachten.

Groetjes Denise
Terug naar boven