Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

15-daagse single groepsreis Gouden Zuiden

Vertrek: 05-06-2018

Stefan
06-01-2018 - 12:42 uur
Hoi allemaal,

Iemand moet de 1e zijn. :-) ikzelf zit erover na te denken deze reis te gaan maken.

Dit zou mijn 5e reis met fox worden.

Nog meer mensen die deze reis wellicht willen gaan maken ?

Groetjes stefan (34 jaar)
Er zijn 47 reacties gevonden
Nu getoond reacties 31 t/m 47
RE: Bart
23-02-2018 - 17:54 uur
Hey allemaal,

Heb ook een tijdje getwijfeld tussen deze en een andere reis, maar toch voor deze gegaan :-)
Vorig jaar met Shoestring geweest en nu voor het eerst met Fox.

Reis ziet er goed uit dus ik heb er zin in!
Groet,
Bart (33)
RE: Rianne
13-02-2018 - 21:28 uur
Er gaat mogelijk iets veranderen waarin ik misschien toch met een vriendin op vakantie ga. Mocht dit toch niks worden dan sluit ik mij bij jullie aan :-D. Hopelijk kan ik snel iets boeke.
RE: Lydia
13-02-2018 - 09:32 uur
Hi Rianne, Esther en Ada,

Waarom nog twijfelen? Gewoon boeken! :)

Vakantie in een prachtig land omringd door gelijkgestemden, wat wil je nog meer?

Ik heb overigens niet de verlenging geboekt... heb nog dagen nodig voor mijn latere vakantie :(

Gr, Lydia
RE: esther
12-02-2018 - 20:12 uur
Hoi allemaal,

Nog steeds aan het twijfelen om in juni mee te gaan!
Het lijkt me een leuke reis....
Heeft iedereen al geboekt??

Liefs esther (32)
RE: Rianne
08-02-2018 - 18:47 uur
Hallo allemaal, deze reis blijft ook in mijn hoofd zitten, dus ik denk dat ik ook ga boeken als ik vrij kan krijgen.
In zit te twijfelen over de verlenging. Heeft iedereen met verlening geboekt?
Groetjes Rianne (31)
RE: Bonnie
05-02-2018 - 21:55 uur
Hoi ada, ja super gewoon doen ik vond het ook heel spannend de eerste keer. Ik ook niet op zoek naar een relatie maar om het land te zien en te genieten. Je hebt allemaal mensen die alleen gaan en zit echt wel iemand tussen met wie het leuk klikt voor een top vakantie en eventueel nog een leuk contact om op na te houden. Ik an mijn eerste reis nog contact met mensen via social media.

Hoop dat dit heeft geholpen tot een besluit.....
Groetjes bonnie
RE: Ada Boender
05-02-2018 - 16:54 uur
Ga ik het aandurven om op mijn dan 57 jaar een singlereis te boeken?? Ben in mijn leven nooit echt ver geweest en zeker niet alleen. Ik ben niet op zoek naar een partner.
Ik ben benieuwd naar reacties
RE: Esther
04-02-2018 - 17:44 uur
Hoi hoi

Ik zit er ook over te denken om deze reis te boeken. .
Helaas zijn er nog niet veel aameldingen hihi

Groetjes
Esther (32)
RE: Lydia
31-01-2018 - 12:05 uur
Hi allen,

Zojuist deze reis geboekt en nu al heel veel zin in!! Derde singlesreis, maar tweede met Fox. Vorige keer uitstekend bevallen.

Wordt hopelijk weer een onvergetelijk avontuur met een hoop nieuwe leuke mensen!

Tot snel!

Groetjes, Lydia
19-01-2018 - 13:21 uur
Ik heb deze reis net geboekt. Dit zou mijn vierde reis zijn met fox. Het lijkt mij super mooie reis.

Bonnie (32)
19-01-2018 - 13:20 uur
Ik heb deze reis net geboekt. Dit zou mijn vierde reis zijn met fox. Het lijkt mij super mooie reis.

Bonnie (32)
RE: Hallo,
17-01-2018 - 12:36 uur
Ik ben er ook vrijwel zeker van dat ik deze reis ga boeken..
Ik ga ook de verlenging boeken van 3 dagen..

Wat doen jullie?

Groeten,

Kees(32)
RE: Lotte
16-01-2018 - 11:08 uur
Hallo,

Ik zit er ook over na te denken om deze reis te boeken. Moet even kijken of het haalbaar is dit jaar. Het zou dan mijn vierde singlereis worden.
En voor die gene die zitten te twijfelen vanwege dat het de eerste keer is en misschien spannend vinden gewoon doen het is zo leuk!! Kan het iedereen aanraden😉

Groetjes Lotte (26 jaar)
RE: cher
11-01-2018 - 21:53 uur
komt goed!! eind van de maand boek ik!! :D
RE: Jacco van Essen
11-01-2018 - 21:49 uur
Zeker doen!:)

Ik ben in ieder geval de eerste die geboekt heeft zo te zien! Ben benieuwd wie er na mij volgt
RE: Stefan
09-01-2018 - 18:16 uur
Jaa bevalt super en ik zou zeggen gewoon doen ! Ik gok zomaar dat je er geen seconde spijt van zal krijgen
RE: Cher
09-01-2018 - 15:40 uur
Hoi... Zit er ook over na te denken!
Ben er wel 99% zeker van dat ik het doe! Zelf nog nooit op zon singles reis geweest.. eerste keer...
Als het al de 6 de keer is voor jou, dan is het wel een amazing experience zeker! en bevalt het goed neem ik aan ?
Terug naar boven