Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

18-daagse single groepsreis Eilandhoppen Thailand

Vertrek: 09-10-2018

Ilja
02-03-2018 - 11:37 uur
Hallo allemaal!,

Ik ben een beetje aan het zoeken naar een single reis en de reis naar Thailand spreekt mij het meest aan. Toch durf ik nog niet zomaar te boeken omdat dit mijn eerste single vakantie zal zijn en ik me afvraag wie deze reis ook wil gaan maken! Ik ben 21 jaar.

Groetjes Ilja
Er zijn 21 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 21
RE: Michel
28-05-2018 - 13:49 uur
Hallo Allemaal,
Ik ben Michel en denk er serieus over na om deze reis te boeken. Gezien de goede recensies belooft het een fantastische reis te worden. Ik ben al eerder met FOX op reis geweest en dat is mij altijd goed bevallen. Hebben jullie ook al ervaring met reizen met FOX? Ik wens iedereen alvast heel veel voorpret! Groet, Michel
RE: Willem
23-05-2018 - 20:32 uur
Goedenavond allemaal,
Mijn naam is Willem, 31 jaar & kom uit de omgeving Eindhoven. Heb zojuist een aanvraag ingediend voor deze mooie vakantie. Ik heb, net als jullie, enorm zin in deze reis.
Zal snel eens aansluiten aan de Facebook pagina, zodat we gezellig een datum kunnen prikken om een hapje/drankje & bij te kletsen.
Groetjes,
Willem
RE: Nicole
22-05-2018 - 20:17 uur
Hoi Allemaal,

Ik heb dit weekend ook de reis geboekt. Het is voor mij de eerste keer en ik heb er veel zin in.
Ik ga me ook aanmelden bij de facebookgroep.

Groet, Nicole (28 jaar)
RE: Sophie
15-05-2018 - 20:44 uur
Hoi hoi,

Ik heb zojuist ook deze reis geboekt!Mijn eerste single reis, spanned maar nu al super veel zin in!heb al een verzoek gestuurd naar jullie fb groep!Leuk als we op die manier al wat contact hebben..
Groetjes Sophie
RE: Wycher
07-05-2018 - 22:52 uur
Hoi,

Ik heb deze reis ook geboekt. Zal mij ook gelijk ff melden bij de facebookgroep.
RE: René
07-05-2018 - 18:28 uur
Hoi hoi,

Zojuist heb ook ik deze reis geboekt. Ik heb er al ontzettend veel zin in. Wordt voor mij de 5e reis singlereis met Fox. Tot snel!

Groetjes Rene
RE: Ricardo
22-04-2018 - 16:37 uur
Hoi allemaal!,

Ook ik heb deze reis geboekt en heb er onwijs veel zin in. Het is voor mij de eerste keer dat ik mee ga met een single reis.

Het lijkt mij leuk om vooraf een hapje of drankje te doen.

Groetjes,
Ricardo (22jaar)
RE: Ilja
31-03-2018 - 09:41 uur
HoiHoi,

Ik heb een faceboek groep aangemaakt, een besloten groep voor iedereen die deze reis wilt gaan maken! via deze link kan je de groep vinden: https://www.facebook.com/groups/1604060586309461/?source=create_flow mocht je hem niet kunnen vinden kan je mij een email sturen met je email adress zodat ik je kan toevoegen.

groetjes Ilja
RE: Judith en Lincy
30-03-2018 - 11:43 uur
Hallo allemaal,

Wij zijn Judith en Lincy. Beide 26 jaar en komen uit het zuiden van het land, namelijk uit Heerlen. Wij hebben zojuist deze reis geboekt en hebben er heel veel zin in.
Voor Judith wordt het de eerste single reis en voor Lincy de tweede.

Ons lijkt het leuk om van te voren een hapje of drankje te doen met de groep. Een Facebook groep is ook erg handig.

Groetjes Judith en Lincy
RE: Judith en Lincy
30-03-2018 - 11:42 uur
Hallo allemaal,

Wij zijn Judith en Lincy. Beide 26 jaar en komen uit het zuiden van het land, namelijk uit Heerlen. Wij hebben zojuist deze reis geboekt en hebben er heel veel zin in.
Voor Judith wordt het de eerste single reis en voor Lincy de tweede.

Ons lijkt het leuk om van te voren een hapje of drankje te doen met de groep. Een Facebook groep is ook erg handig.

Groetjes Judith en Lincy
RE: Evelien
26-03-2018 - 19:26 uur
Yeahh ik heb ook geboekt!! Super veel zin in!!

Ik heb de 18 daagse reis geboekt zonder verlenging

Groetjes Evelien
RE: Stephanie
26-03-2018 - 14:19 uur
Heee,

Ja is wel leuk om een facebook groep aan te maken inderdaad, ik wil deze week de reis gaan boeken.
Het lijkt mij ook leuk om een drankje ergens te doen en elkaar al te leren kennen.
RE: ilja
26-03-2018 - 09:47 uur
hoihoi,

Het lijkt me leuk om ergens wat te gaan drinken voor vertrek, ook lijkt het me handig om een Facebook groep aan te maken voor de groep. Ik weet dat oktober nog ver weg is maar zo kunnen we alvast een beetje kennis maken met elkaar! Ik heb niet voor de verlenging gekozen.

groetjes Ilja
RE: Stephanie
25-03-2018 - 20:04 uur
Hallo allemaal,
Ik ben Stephanie, 24 jaar en van Maastricht.
Van waar komen jullie?
Ik denk eraan om deze reis te boeken, ben nog nooit op single reis geweest en zelf ben ik super nieuwsgierig naar Thailand, alleen wil ik waarschijnlijk nog 3 dagen extra verblijven op Phuket, wie heeft dit ook als extra ook geboekt?
RE: Evelien
22-03-2018 - 09:55 uur
Hoi allemaal!
Ik ben Evelien (25 jaar)
Ik wil deze reis ook gaan boeken het is me eerste singlereis dus ik ben erg benieuwd en vind het stiekem wel een beetje spannend maar ik heb er super veel zin in!

Misschien is het leuk om de groep eerder te meeten en een drankje te doen

Groetjes Evelien
RE: Lisanne
20-03-2018 - 12:35 uur
Hoi!
Ik heb ook definitief geboekt!
Heb er zin in :))

Groetjes Lisanne
RE: ilja
17-03-2018 - 11:07 uur
hoi hoi!
Ik heb zojuist de reis definitief geboekt!

groetjes Ilja 21 jaar.
RE: Ilja
07-03-2018 - 18:30 uur
Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen! Ik heb besloten deze reis definitief te boeken aan het einde van deze maand! Ik kijk er nu al enorm naar uit! Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Ilja
07-03-2018 - 00:45 uur
Hoi Ilja,
Ik ben Lisanne, 23 jaar, ik denk er ook over na deze reis te maken. Heb vorig jaar mijn eerste single reis gemaakt en dat is me toen erg goed bevallen!!
Ik ga deze week een beslissing nemen welke reis ik ga maken.
Groetjes Lisanne
07-03-2018 - 00:45 uur
Hoi Ilja,
Ik ben Lisanne, 23 jaar, ik denk er ook over na deze reis te maken. Heb vorig jaar mijn eerste single reis gemaakt en dat is me toen erg goed bevallen!!
Ik ga deze week een beslissing nemen welke reis ik ga maken.
Groetjes Lisanne
RE: Astrid
03-03-2018 - 22:01 uur
Hoi Ilja, ik heb deze reis al geboekt. Ik wilde vorig jaar al maar toen was ik te laat. Toen is het Sri Lanka geworden. Ook een hele leuke reis. Ik ben al verschillende keren mee geweest met Fox en kan het van harte aanbevelen.
Terug naar boven