Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

15-daagse single groepsreis Gouden Zuiden

Vertrek: 16-10-2018

Kelly
14-05-2018 - 19:38 uur
Hallo allemaal!

Waarschijnlijk wil ik deze reis gaan maken. Dit wordt dan mijn 3e keer Thailand. Verslavend mooi land. Ben benieuwd wie er nog meer interesse hebben in deze reis. Het is zeker een aanrader!

Groetjes Kelly (29)
Er zijn 46 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Dieter
03-10-2018 - 22:03 uur
Hej hej,

Mag ik ook in de groepsapp? Want ook ik heb geboekt 😁

Iets latere boeking ivm lastige planning werk, maar ben wel toe aan vakantie 😎

Ben benieuwd naar Thailand en de groep.
Eerste keer Fox en eerste keer georganiseerde groep.

Tot snel!

Hartelijke groet,
Dieter (37)
RE: Gerdien
26-09-2018 - 19:41 uur
Doe ik. Hartelijk dank Jurriaan!
RE: Jurriaan
26-09-2018 - 19:38 uur
Hoi Gerdien, reageer even bij Kim, die kan je telefoonnummer toevoegen op de groepsapp. Kim, is de reisleidster 😜
RE: Vincent
25-09-2018 - 22:59 uur
Hoi allemaal,

Ik heb zojuist ook deze reis geboekt, maar omdat ik redelijk laat ben moeten ze eerst controleren of er nog vliegtickets en kamers vrij zijn... hopelijk komt het goed en kan ik over 5 dagen zeggen dat ik definitief mee ga.

Groetjes
Vincent (32)
RE: maureen
16-09-2018 - 21:02 uur
Hallo allemaal!

MIjn naam is maureen (27)

zojuist heb ik deze reis geboekt. Ik heb er veel zin in maar vind het erg spannend gezien dit mijn eerste keer thailand word!

IK hoop op een groep met gezellige mensen en leuke nieuwe ervaringen!
Wie ook op deze datum die kant op gaat, zou leuk zijn van je te horen!:)

groetjes maureen
RE: maureen
16-09-2018 - 21:02 uur
Hallo allemaal!

MIjn naam is maureen (27)

zojuist heb ik deze reis geboekt. Ik heb er veel zin in maar vind het erg spannend gezien dit mijn eerste keer thailand word!

IK hoop op een groep met gezellige mensen en leuke nieuwe ervaringen!
Wie ook op deze datum die kant op gaat, zou leuk zijn van je te horen!:)

groetjes maureen
RE: Gerdien Bredius
07-09-2018 - 10:28 uur
Hallo medereizigers,

Ik ben Gerdien, 56 jaar en ik kom uit Vlaardingen Zuid-Holland. Vorig jaar ben ik alleen naar Kaapverdië geweest. Prachtige vakantie en erg naar mijn zin gehad. Ik miste slechts één ding en dat was het delen van de mooie ervaringen. Vandaar dat ik dit jaar besloten heb om met een singlegroepsreis te reizen. Mooie gebeurtenissen zijn nóg mooier als je ze kan delen met anderen. In Thailand ben ik nog nooit geweest. Best spannend allemaal maar ik heb er enorm veel zin in. En zo te lezen zijn jullie ook erg enthousiast. We gaan er een mooie vakantie van maken met z'n allen!

Groetjes, Gerdien
RE: Ferdinand
06-09-2018 - 20:47 uur
Hallo allemaal,
Ik heb ook deze reis geboekt en heb de bevestiging binnen!!
Vorig jaar met fox naar Thailand en Cambodja geweest dus dit word mijn tweede keer met fox super veel zin in!!
Gr Ferdinand
RE: Kim
27-08-2018 - 21:54 uur
Hi Daphne,

Als je mij in een privé berichtje (roze envelop naast mijn naam) je telefoonnummer stuurt voeg ik je toen in de whatsapp groep.

Liefs Kim
RE: Daphne
27-08-2018 - 21:46 uur
Hi!
Vanavond deze reis geboekt, voor het eerst op single reis dus vind het erg spannend. Maar als ik hier alle leuke reacties zie komt dat helemaal goed, het er zin in!
RE: Charlene
25-08-2018 - 19:00 uur
Ohw, Brenda.. Ik weet niet of mijn bericht is aangekomen;

Maar wat leuk om wat van je te horen.. En super leuk dat jullie een gezellige groep hebben wat super belangrijk is kortom surround yourself with beautiful and positive people! :)

Ja, het lijkt mijn ook super leuk want heb dit nog nooit eerder gedaan. Een tijdje dacht ik al van " ik wil een keertje dit gaan doen.. Iets voor je eigen, die ene rust, nieuwe avontuur en nieuwe mensen leren kennen en ga zo maar door! Maar ook wat een geweldige programma, natuur, strand, en ga zo maar door.. * HEAR EYES * Nou, ik kijk even kijken hoe en wat.. PS: wat zijn jullie leeftijden? Haha...

RE: Brenda
25-08-2018 - 18:03 uur
Zeker doen !!
(Mijn eerste indruk) Volgensmij hebben we een leuke , gezellige groep !! We hebben al een groeps -whatsapp met wat mensen van deze reis , dus als je eenmaal geboekt hebt , sluit vooral aan ;-) hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
RE: Charlene Luo
24-08-2018 - 23:32 uur
Hi Allemaal,

Ik ga wil deze reis misschien ook boeken maar ik weet het nog niet zeker, haha..
20-08-2018 - 08:42 uur
Lieve mensjes!

Ik ga een whatsapp groep opstarten zodat we al wat makkelijk met elkaar kunnen praten.
Wie hier alvast interesse in heeft, stuur even een prive berichtje naar mij met daar je nummer erin. Dit kan je doen door op het rozen envelopje naast mijn naam te klikken.

Tot snel!!!
X
19-08-2018 - 21:41 uur
Voor de FB gangers onder ons: er is nog een FB pagina : hier is Thailand met tips etc
RE: cher
19-08-2018 - 17:06 uur
Hoi Hoi...ik ben ook zeker 100% in for a party... als het goed is zijn wij op koh pangan waneer de full moon party is...de 25ste zover ik weet...heb ff research gedaan! :p
eerlijk gezegdt ben ik in voor alles op deze reis... elke trip, elke excursie, elk feestje, elk strandt... laat maar komen... het is niet dat je elke dag in thailand zit... als je het doet, moet je het ook goed doen toch?
19-08-2018 - 16:22 uur
Wat een prachtige documentaire zeg! Heb er zoveel zin in!!!

Lijkt me leuk binnenkort inderdaad via een groep (Facebook, WhatsApp etc) contact met elkaar te hebben.

Groetjes,
Kim
19-08-2018 - 14:52 uur
Hoi Kim,

Ik heb via Google gewoon "Wild Thailand gemist" ingevoerd en dan de link met "uitzendinggemist.net" aangeklikt!
Heerlijk voor de zondag middag ;-)

Groetjes
19-08-2018 - 14:48 uur
Hi Brenda!

Waar kan je Wild Thailand terugkijken?
En ik ben absoluut in voor een party :D

Groetjes,
Kim
19-08-2018 - 14:25 uur
WAUW!! Ik heb net even terug gekeken naar Wild Thailand , echt super gaaf!
Nu heb ik er nog meer zin in! Ook leuke feestjes op Koh Phangan zag ik, haha. Zijn er nog meer mensen in voor een leuk strandfeestje/ fullmoonparty's? Er schijnen leuke feestjes op die eilandjes te zijn....

Ik probeerde net een besloten Facebookpagina voor ons op te richten, om elkaar wellicht al wat beter te leren kennen, maar het lukte mij niet helaas.

Groetjes!
16-08-2018 - 12:45 uur
Super Michel! leuk dat je ook mee komt... en dank je wel voor de info over wild thailand.. helaas heb ik geen nederlandse tv, zelf woon ik in Spanje, dus spaanse tv...maar ik zal het tegen me vader zeggen, he can watch it for me :) en houdt zelf ook van dat soort progammas!

Hoop dat jullie allemaal kijken :D
We zien elkaar vandaag over 2 maandjes! eeeeek!! Exciting!
RE: Michel
16-08-2018 - 06:48 uur
Ter info. Vanavond om 20.30 uur op NPO 1 documentaire Wild Thailand. Wellicht is het de moeite waard om te kijken en ons alvast voor te bereiden op onze reis!
RE: Michel
15-08-2018 - 23:18 uur
Ook ik heb deze reis geboekt en inmiddels een bevestiging ontvangen. Overigens heb ik al vaker rondreizen gemaakt met FOX en dat is me tot nog toe altijd goed bevallen. Ik heb ontzettend veel zin in deze reis, want ik heb van andere mensen heel veel positieve verhalen over Thailand gehoord. Het lijkt me inderdaad handig om een app groep aan te maken. We zien elkaar 16 oktober op Schiphol. Groet, Michel
14-08-2018 - 23:24 uur
Wowwww super cool dat hotel! Heb gelijk even gekeken😍👌🏼.

Ik ben ook nog nooit op een singlereis geweest maar heb er wel mega veel zin in!!!

Voorstander voor indd een groepsapp!
RE: Cher
14-08-2018 - 23:11 uur
Hoi Hoi..
Jaaaa Juriaan ik durf het wel aan ja...duurt soms ff, maar ik doe het wel 😂 ( uiteindelijk)
En Brenda, dont worry, je bent niet de enigste single singlereizeger... think we are all in the same boat here..zie dat je na ABC eilanden bent geweest met fox.. ik zelf ook curacao en Bonaire vorige jaar, niet met fox, maar gewoon met me moeder, ook super, Bonaire super mooi!

Maar heb zeker weten zin in deze reis... Hebben jullie instagram? moet je is kijken #riverkwaijunglerafts dat is als goed is ons jungle hotel...Wow! geweldige plek is dat zeg... heb je die fotos gezien? is toch geweldig!!
Counting down the days now...🤗
14-08-2018 - 20:00 uur
Wat leuk dat de groep al lekker vol loopt !! Ik was eerst bang, (in januari toen ik boekte ) en naar mate de tijd vorderde , dat het voor mij echt een “single “ singlereis zou worden , haha! Ik was even bang dat de reis niet door zou gaan.. Maar gelukkig dankzij allemaal enthousiaste mensen , gaat het toch door !!

Ik ben benieuwd naar iedereen!

& ik ben in voor de groepsapp !

Groetjes Brenda
14-08-2018 - 19:29 uur
Hoi allemaal,

De groep wordt langzaam al groter ( zelfs Cher, die durft het nu aan ;-).

Ik verwacht dat ze binnenkort wel de aanmeldingen /het boeken zullen sluiten ivm tickets die ze ook moeten aankopen voor de vlucht. Zodra dat is gebeurd wil ik een groepsapp aanmaken, want dan hebben we gelijk iedereen erin en kunnen we eventueel met iedereen onze ervaringen/ vragen delen.

Ik zal dan wel om jullie telefoonnummers vragen ( het blijft natuurlijk vrij om je hiervoor aan te melden).
Mocht je leuke tips hebben voor Thailand ( mooie plekjes of bezienswaardigheden) bewaar ze even voor later in de app. Dan kunnen we die altijd met de groep bespreken.

Ik kom later bij jullie terug voor de app.

Grtjes,
Jurriaan
14-08-2018 - 17:33 uur
Ik heb geboekt!! 😆😎

laten we contact houden, en mieschien inderdaad een whatsap groepje beginnen of nummers uitdelen zodat we elkaar straks op schiphol kunnen vinden!

Het is voor mij de eerste keer, dus vindt het wel spannend!
RE: Cher
13-08-2018 - 20:28 uur
hey Roland en Almer, dank je wel voor jullie bericht en hulp.. ik ga toch eerst naar nederland vliegen, want me vader woont daar ook, dus bezoek ik hem nog even voordat ik op het grote avontuur ga! Net naar tickets gegeken, en past allemaal perfect! Ga deze reis morgen gelijk boeken! 😆 Vindt het ook gezelliger om gelijk van amsterdam te gaan zodat we elkaar allemaal al kunnen leren kennen op schiphol! Maar Roland dan ontmoeten wij jou daar ?
Heb dr super veel zin in, en ik laat jullie het weten waneer de boeking gelukt is!!
Groetjes! x
RE: Roland
13-08-2018 - 18:30 uur
Hi Cher,

Nee, ik heb landarrangement geboekt, ben voor werk in Myanmar en vlieg vanaf daar.
Als je landarrangement neemt en de vlucht zelf boekt kun je zelfs wat goedkoper uitkomen (moet je wel wat flexibel zijn en aankomst datum en vertek. ik ben een paar dagen eerder en vertrek een paar dagen later.
Terug naar boven