Het land van de glimlach

Thailand

Thailand Singlereizen

15-daagse single groepsreis Zuid-Thailand

Vertrek: 17-01-2019

Gerard
18-09-2018 - 11:59 uur
Hoi,
ik twijfel nog tussen een aantal reizen/organisaties.
zijn er meer geïnteresseerden?
Er zijn 11 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 11
RE: Gerard
12-10-2018 - 08:13 uur
Hallo allemaal,
mooi die enthousiaste verhalen! Ik heb gisteren mijn maat op de hoogte gebracht van mijn plan (mooie timing op zijn verjaardag :-) ) en hij leefde helemaal op. Nu gaan we samen kijken wat het wordt, dus wie weet!
RE: Claudia
11-10-2018 - 15:47 uur
Hoi Jennifer,
Een single reis is zeker leuk, ook wat Wanda zegt, omdat er vaak mensen van alle leeftijden meegaan. En dit zou voor mij de 3e keer Thailand zijn, ben helemaal verliefd op het land. Ben in april nog geweest maar heb daar een ander deel bezocht. Ik twijfel ook nog over deze reis , knoop wordt over paar weken doorgehakt. Dus wie weet.
11-10-2018 - 15:46 uur
Hoi Jennifer,
Een single reis is zeker leuk, ook wat Wanda zegt, omdat er vaak mensen van alle leeftijden meegaan. En dit zou voor mij de 3e keer Thailand zijn, ben helemaal verliefd op het land. Ben in april nog geweest maar heb daar een ander deel bezocht. Ik twijfel ook nog over deze reis , knoop wordt over paar weken doorgehakt. Dus wie weet.
RE: Wanda
11-10-2018 - 14:44 uur
Hoi Jennifer,

Leuk dat je ook mee wilt gaan! Niet twijfelen hoor, je bent met een groep leuke gezellige mensen die allemaal een leuke vakantie willen hebben, leeftijd maakt niet uit. Ik ben 59 ... maar ik doe met alles mee hoor! Goed van lijf en leden en positief ingesteld, gezellig om een reis te maken met mensen van allerlei leeftijden. Voor mij is dit ook de eerste singlereis maar ik heb er zin in! Dus doen!!
RE: Jennifer
11-10-2018 - 13:19 uur
Hoi iedereen😀

Ik zit er ook aan te denken om deze reis te boeken, ik wil al heel lang naar Thailand omdat al veel mensen die ik ken daar zijn geweest en ze het daar prachtig vinden. Ik zou dit ook zo graag een willen zien en meemaken.
Niemand kon met mij mee, dus een single reis leek mij wel de ideale oplossing.
Ik ben pas 24 en het is voor mij een hele stap om even alleen naar de andere kant van de wereld te gaan 😀😀 maar ik denk wel dat ik die stap ga zetten.
Ideaal met Fox, een rechtstreekse vlucht. Tui bied deze reis ook aan maar dat is geen rechtstreekse vlucht (via Dubai).
Ik kijk er wel naar uit, maar twijfel nog een beetje of ik het durf.

Groetjes jennifer
01-10-2018 - 12:47 uur
Hoi Gerard en Claudia,
Ik ben bezig om te boeken hoor! Nog even wachten op de aangepaste vluchten en dan is het definitief.
Hopelijk zijn jullie ook enthousiast geworden en gaan jullie ook mee?
Een heerlijk vooruitzicht ... en nog maar 3 maanden ... zon, gezelligheid, lekker eten en drinken, mooie dingen zien en een leuke groep!
30-09-2018 - 13:47 uur
Hoi,
ik zit ook te denken om deze reis te boeken. Leuk idee Wanda om zelf een verlenging te boeken, zou ik zelf nooit aan gedacht hebben. Wel iets om te bekijken.
24-09-2018 - 12:20 uur
Tuurlijk ga dan ik zelf mee, Wanda! ;-)
Fox is wel aan de prijs (maar dat zal niet voor niks zijn), dus heb nog geen keus kunnen maken, maar lijkt me een heerlijk vooruitzicht en zeker voor hem!
24-09-2018 - 12:12 uur
Ik ben al vaker op reis geweest met Fox, alles prima geregeld en goede hotels.
Alleen nog nooit op een single reis geweest ... lijkt me een leuke manier om andere mensen te leren kennen van alle leeftijden.
Ik begrijp dat jij zelf niet mee wilt, maar een verrassing voor een vriend? Zal hij hartstikke leuk vinden, niet twijfelen, gewoon gezellig met andere mensen leuke dingen doen.
Aan het eind van de week weet ik meer of ik wel/niet ga boeken, hopelijk volgen er snel meer.
Heb er nu al zin in, zeker nu het hier herfst gaat worden!
24-09-2018 - 08:16 uur
Hoi Wanda,

ja precies..ik wil graag een vriend verrassen die tot nu toe nog niet zo'n leuk jaar heeft..
Even lekker eruit, ontspannen en genieten en ik hoor altijd goeie verhalen over Fox!
21-09-2018 - 12:07 uur
Hallo Gerard,

Ook ik zit te kijken naar deze reis ... ben al vaker in Thailand geweest, maar nog nooit met een single reis, lijkt me reuze gezellig! Mooie eilanden zien, lekker eten, zonnetje erbij ... ik zit zelfs te kijken naar een verlenging van een paar dagen maar dan niet via Fox, gewoon zelf nog een leuke bestemming zoeken. Ben benieuwd wat je keuze gaat worden (en dan haal je mij wellicht ook over de streep!)

Groetjes Wanda
Terug naar boven